Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 748
Jag måste bara meddela att jag aldrig har upplevt FZ så här på alerten. Sajten blixtrar till på alla plan och det är ett rent nöje att skriva, kommentera och fila naglarna.
Glad midsommar på er kodknackare!
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
Vad än som gjordes, det gjorde susen!
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-15
Inlägg 1 152
Kan det ha att göra med att belastningen är oerhört låg då de flesta utövar ölhävning på olika led?
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 748
BeeJac skrev:
Kan det ha att göra med att belastningen är oerhört låg då de flesta utövar ölhävning på olika led?

Kanske det, eller så har de startat om servern och gett den lite jordgubbar och glass.
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-20
Inlägg 1 274
Hamstern kanske har blivit matad?
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 748
Fenix skrev:
Hamstern kanske har blivit matad?

Du tänker kanske på PCG hamstern?
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
walter_iego skrev:
BeeJac skrev:

Kanske det, eller så har de startat om servern och gett den lite jordgubbar och glass.
Frågan är då om servern bara går på socker just nu och blir sämre sen?
Nu fungerar bloggen fint också, man behöver inte vänta flera minuter på att ändring sker då man ändrar, om den ens ändrade.
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-15
Inlägg 1 152
walter_iego skrev:
BeeJac skrev:

Till och med en server kan väl inte säga nej till Jordgubbar och glass?!
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 748
BeeJac skrev:
walter_iego skrev:
BeeJac skrev:

Socker lockar alla ting.
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-15
Inlägg 1 152
walter_iego skrev:
BeeJac skrev:
walter_iego skrev:
BeeJac skrev:

Socker lockar alla ting.
Inte en diabetiker om för stor mängd...
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
Servrarna verkar ha börjat svara lite sämre nu igen, nu tar det ett tag för blogginläggen att sparas och läggas upp.
Titel Emeritus
Registrerad 2001-10-09
Inlägg 2 380
Jag roade mig med att tömma plattformscachen i går kväll, det var nog därför. 11 juli är enligt tidningarna den dag på året då det är minst nättrafik, så jag tänkte att jag skulle få slippa sitta till mitt i natten och tömma cachen då.
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 936
Well done John.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
John skrev:
Jag roade mig med att tömma plattformscachen i går kväll, det var nog därför. 11 juli är enligt tidningarna den dag på året då det är minst nättrafik, så jag tänkte att jag skulle få slippa sitta till mitt i natten och tömma cachen då.

Är det något som händer just nu också, eller?