Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Nosnos
FZ-supporter
Titel Skribent
Registrerad 2001-12-31
Inlägg 4 074

Är väl inte en bugg utan snarare ett medvetet val, me ndet är trist att det inte går att använda använda <embed> längre eftersom det hindrar en från att lägga in filmer. Om det inte kan tillåtas så vore det ju kul om man kunde skapa en liknande eos-tag för tex metacafe som man har för youtube. Borde kanske ha en för Gametrailers också?

walter_iego
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 12 423

Läste nyss att bildarkivet kommer att fixas till vilket är välkommet, just nu har man ingen återkomst till sin bildmapp...

73mpl4R
FZ-supporter
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 8 468

Nosnos skrev:
Är väl inte en bugg utan snarare ett medvetet val, me ndet är trist att det inte går att använda använda <embed> längre eftersom det hindrar en från att lägga in filmer. Om det inte kan tillåtas så vore det ju kul om man kunde skapa en liknande eos-tag för tex metacafe som man har för youtube. Borde kanske ha en för Gametrailers också?

Bumpar detta, skulle också vilja ha stöd för embed igen :)

walter_iego
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 12 423

Jag fick radera hela mitt bildarkiv, men det gör inget. Har lagt bilderna på min egen FTP-istället, inte bra att tynga ned FZ-servrarna.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 997 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ