Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
walter_iego
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 12 533

Den aktuella COD-bannern är lite irriterande. Den dyker upp efter varje post man skriver i blogginlägg eller på forumet. Kanske kan ni ta en titt på det?

Jag tycker det är helt OK att den dyker upp när man kommer in på sidan, men inte efter varje inlägg, vad tycker ni?

Reize
Titel Proffs
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 225

Jag stör mig mest på det äckliga ansiktsuttrycket på snubben i bakgrunden. Har smalnat av Firefox-fönstret nu dock så jag slipper se eländet :P

Ariae
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-10-02
Inlägg 149

Tycker att det är dumt att ta en fisk ur vattnet för att försöka "blåsa liv i den"
It has to go, sooner or later.

walter_iego
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 12 533

Ariae skrev:
Tycker att det är dumt att ta en fisk ur vattnet för att försöka "blåsa liv i den"
It has to go, sooner or later.

Om vattnet är brunt, kliv inte ned i det?

Fler aforismer?

Tompa
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 5 019

Walter: jag lyckas inte återskapa problemet. Har du fortfarande problem? Vilken browser kör du?

Ariae
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-10-02
Inlägg 149

Skämt åsido, du borde "purge"-a dina cookies, och logga in på sidan på nytt.
Det låter som att nåt förhindrar sidan att registrera att du besökt den genom en cookie

Jag har nog bara fått den som fullskärmsreklam en gång, så det ska nog inte vara så.
Kika på dina cookies (rensa dem) i din browser, alternativt prova gratisprogrammet CCleaner och rensa dina temporära internetfiler mm.

walter_iego
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 12 533

Tompa skrev:
Walter: jag lyckas inte återskapa problemet. Har du fortfarande problem? Vilken browser kör du?

Nu är problemet borta :)

conthox
FZ-supporter
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 7 268

Ibland är det så att ad-blockern hindrar cookien att sättas (som säger att reklamen visats) fast reklamen visas av ngn anledning, på så sätt visas reklamen hela tiden.

Tompa
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 5 019

conthox skrev:
Ibland är det så att ad-blockern hindrar cookien att sättas (som säger att reklamen visats) fast reklamen visas av ngn anledning, på så sätt visas reklamen hela tiden.

Så, stäng av ad-blockern. :)

conthox
FZ-supporter
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 7 268

Tompa skrev:
conthox skrev:

Så, stäng av ad-blockern. :)

Jao, var lite så jag menade. Att de som har en sådan kan ta en titt på det. Såvida det inte är W**-reklam då förståss, får det "går fett bort" som en del skulle ha sagt. ;)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 1 133 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ