Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-26
Inlägg 0
När man har sett klart på en film så måste det väl finnas mer än 9 alternativ under "Relaterade filmer"?
Ta till exempel Diablo 3 - witch doctor filmen:
http://www.fz.se/filmer/20120423/diablo-iii-class-video-witch-doctor/
Jag skulle gärna vilja se en annan klassfilm efter den. Fast tyvärr dök det inte upp under de 9 relaterade filmerna. Så jag får mecka som en tok för att hitta, ordentligt omständigt! (Sökte på en annan sida istället.)
Jag saknar en "Visa mer" knapp till "Relaterade filmer"-rutan, därför 9 alternativ räcker inte.
Annars funkar det bra att se filmer på fz.se
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
Jag ber kodarna kolla på ditt förslag för att se om det går att lösa. Det är nog inte helt trivialt, eftersom det skiljer hur många filmer det finns för vissa spel – för Diablo 3 finns massor, medan andra endast har en eller ett par filmer, och då blir det en fråga om vad som ska visas istället.
Du hittar fler/alla Diablo 3-filmer på spelets databassida - fz.se/spel/diablo-iii. Den når du via länk nere till höger på filmsidan, eller via sökrutan högst upp till höger.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-26
Inlägg 0
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 2 131
Kanske lite avancerat, men en funktion som t.ex "Andra som såg denna video såg även.." ? Vet inte hur det skulle fungera på FZ, då man kanske inte sitter och bläddrar mellan filmer så ofta. Men det torde ge filmer som kan intressera en i större utsträckning om ett spel endast har ett par videor.
vad händer idag om ett spel bara har en eller ett par filmer? Ignoreras resterande filmer bland de 9, eller läggs random/nyast in?