FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Stag
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 2 115

Hej!

Har stött på ett nytt problem. Om jag redigerar ett inlägg och lägger till ett par rader eller motsvarande, och sedan trycker på skicka, så dyker inte den nya texten upp.

Om jag då klickar på redigera igen, så syns den nya texten jag försökte lägga till i inmatningsfältet. Trycker jag då på skicka igen, så dyker den upp i det postade inlägget.

Har blivit så varje gång jag editat idag och igår.

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 053

Det blev så för mig med, fast det var ett bra tag sedan det var så, typ ett halvår eller ngt.

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 545

Det händer dagligen i min blogg också, att ibland när man sparar blogginläggen måste man kolla så det verkligen sparats. Annars får man gå tillbaka och spara igen. Då brukar det fungera.

Tompa
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402

Det kan vara så att det tar en stund innan redigeringen synkas mellan databaserna. Testa refresh efter någon minut och se om det funkar.

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 545

Tompa skrev:
Det kan vara så att det tar en stund innan redigeringen synkas mellan databaserna. Testa refresh efter någon minut och se om det funkar.

Testade det nu, redigerade, sparade och väntade omkring tio minuter. Inget var sparat.

Dock var det ju ett blogginlägg, kanske är annorlunda med foruminlägg.

Tompa
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402

Mysko. Ber kodarna ta en titt igen.

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 545

Det har väl med samma sak att göra, så jag tar det här; nu har blogginlägg jag gjort börja försvinna hejvilt. Alltså nya blogginlägg jag gör. Ibland stannar de, ibland verkar de inte stanna...

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 434

Siken skrev:
Det har väl med samma sak att göra, så jag tar det här; nu har blogginlägg jag gjort börja försvinna hejvilt. Alltså nya blogginlägg jag gör. Ibland stannar de, ibland verkar de inte stanna...

Det handlar nog om att du blir censurerad ;)

Nej då, det händer mig också. Trist. FZ har annars de bästa blogg-funktionerna på hela, hela internet.

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 545

Jag vet inte riktigt vad som hände där, men de har har plötsligt kommit dit. I detta fall handlade det nog egentligen om att servern inte är för responsiv.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 434

Siken skrev:
Jag vet inte riktigt vad som hände där, men de har har plötsligt kommit dit. I detta fall handlade det nog egentligen om att servern inte är för responsiv.

Det verkar som om hårdvaran och mjukvaran är överbelastad. Dags att uppdatera systemet?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 136 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ