Titel Proffs
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 2 179
Hej!
Har stött på ett nytt problem. Om jag redigerar ett inlägg och lägger till ett par rader eller motsvarande, och sedan trycker på skicka, så dyker inte den nya texten upp.
Om jag då klickar på redigera igen, så syns den nya texten jag försökte lägga till i inmatningsfältet. Trycker jag då på skicka igen, så dyker den upp i det postade inlägget.
Har blivit så varje gång jag editat idag och igår.
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 148
Det blev så för mig med, fast det var ett bra tag sedan det var så, typ ett halvår eller ngt.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
Det händer dagligen i min blogg också, att ibland när man sparar blogginläggen måste man kolla så det verkligen sparats. Annars får man gå tillbaka och spara igen. Då brukar det fungera.
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
Det kan vara så att det tar en stund innan redigeringen synkas mellan databaserna. Testa refresh efter någon minut och se om det funkar.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
Tompa skrev:
Det kan vara så att det tar en stund innan redigeringen synkas mellan databaserna. Testa refresh efter någon minut och se om det funkar.
Testade det nu, redigerade, sparade och väntade omkring tio minuter. Inget var sparat.
Dock var det ju ett blogginlägg, kanske är annorlunda med foruminlägg.
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
Mysko. Ber kodarna ta en titt igen.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
Det har väl med samma sak att göra, så jag tar det här; nu har blogginlägg jag gjort börja försvinna hejvilt. Alltså nya blogginlägg jag gör. Ibland stannar de, ibland verkar de inte stanna...
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
Siken skrev:
Det har väl med samma sak att göra, så jag tar det här; nu har blogginlägg jag gjort börja försvinna hejvilt. Alltså nya blogginlägg jag gör. Ibland stannar de, ibland verkar de inte stanna...
Det handlar nog om att du blir censurerad
Nej då, det händer mig också. Trist. FZ har annars de bästa blogg-funktionerna på hela, hela internet.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 603
Jag vet inte riktigt vad som hände där, men de har har plötsligt kommit dit. I detta fall handlade det nog egentligen om att servern inte är för responsiv.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
Siken skrev:
Jag vet inte riktigt vad som hände där, men de har har plötsligt kommit dit. I detta fall handlade det nog egentligen om att servern inte är för responsiv.
Det verkar som om hårdvaran och mjukvaran är överbelastad. Dags att uppdatera systemet?