Feedback på nya forumet

Medlem

Perfa!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av puttz:

Ser mycket bra ut.
Skulle gärna se en sökning där man kan välja på att söka i rubriker eller inlägg.
Håller även med om att det skulle bli mer lätt läst om vartannat inlägg var i annan färg.

Vi bygger just nu på en ny sökmotor. Det kommer påverka hela sajten och förhoppningsvis göra det lättare att hitta även i forumet.

Medlem

varför syns inte min avatar.. hittar inte var man ändrar det?

Inaktiv

Snajsigt!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Najs, men är det bara jag som inte fattar skillnaden med citat funktionen? den är ju exakt samma som innan, eller?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Najs, men är det bara jag som inte fattar skillnaden med citat funktionen? den är ju exakt samma som innan, eller?

Det nya är att du kan klicka på ett inlägg för att citera. It's sooo beautiful...

Medlem

Det verkar nice. Känns som det här passar bättre till hur sidan i övrigt ser ut.
Men var ska man snacka om mmo-spel nu?

Medlem

äre bara hoss mej som allt ser ut som kaos och man måste scrolla i ett halv sekel för att komma fram till typ en tråd?
ska inte klaga på färgerna MEN det är fel färger ><


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem

Varför har jag en annan pic på forumet?
min cider-dricka-Ice bild är ju _aw ?


signatur

R.I.P The_maxx

Ice:

Skrivet av musse1:
Skrivet av WaltX:

Väldigt snyggt och stilrent!
Kan man inte använda valfria avatarer längre?

Vi har valt att plocka bort avatarerna. Nu är det profilbilder som gäller på hela sajten.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Aha. min fina Cider-drickare bild (made by the_maxx btw, tnx man)


signatur

R.I.P The_maxx

Skägg.
10 Chambers

Profilbilden är nu standard för hela sajten. Vi har dock tagit bort kravet på att det ska vara ett foto så du kan ha din gamla avatar där om du vill.


signatur
Medlem

Man är ju tuff och har samma!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Någon sorts "Markera Hela Forumet Läst" funktion skulle sitta fint

Medlem

Fortsätter med/från det inlägget som jag skrev i denna tråden ang meddelandecenter.

Klickar jag på en tråd där i "bevaka-listan" ( t ex denna ) och sedan kollar längst ned i tråden, så syns fortfarande knappen "Bevaka tråden".

Sedan, vilket jag iofs inte är helt 100 på, så tror jag att en del trådar som är under bevakning inte syns i listen.

Annars så är det mycket bra gjort, tycker om både utseendet, funktionerna samt den nya indelningen av forumdelarna. (Förutom att det för närvarande är _väldigt_ många trådare som är klistrade i PC-delen. Nästan hela 1a sidan tas upp.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av visan:

Ser väldigt fint ut måste jag säga. Särskillt det med heta och nya trådar längst upp (Y)

this


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=24992

det känns så otroligt trångt, plåttrigt och allt är i vitt, vitt, vitt-grå, så man ser ju knappt var nått börjar å vart nått slutar?
har jag nån inställning fel eftersom att alla andra säger att det är bättre? :S


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag är nöjd!

Holy shit sticks. Bjosarn... nöjd? Why I never...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Okej, kanske inte helt.
Q: När blir "profil"-sidan uppdaterad? Klickar man sig till sin profil blir allting som det gamla.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Inget jag påverkas av men om man scrollar(zoomar) ut i Firefox 3.6 så hoppar "profilrutan" med namn antal inlägg osv upp över själva inlägget. Kan vara medvetet, om inte kan det kanske vara värt att kolla upp


signatur
Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av bjosarn:

Jag är nöjd!

Holy shit sticks. Bjosarn... nöjd? Why I never...

Ellerhur.. någonting är fel


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Upptäckte precis att "nya trådar" rutan inte fungerar riktigt som den ska (?). Den uppdateras nämligen inte om någon gjort ett nytt inlägg i en tråd.. utan det står fortfarande t.ex. 1 svar när en tråd redan har 3 svar.


signatur

Have a good time!

Medlem

Ser mycket bra ut! Dock så upptäckte jag ett STORT problem!
iom ihopslagningen av många forum så har det blivt en ordentlig röra med klistrade FAQ´s, guider, listor m.m!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Skulle man kunna få information var alla trådar har hamnat? Var finns t.ex shooters och Elder scrolls nuförtiden? Är det på PC eller något?

Medlem
Skrivet av Brain:

Upptäckte precis att "nya trådar" rutan inte fungerar riktigt som den ska (?). Den uppdateras nämligen inte om någon gjort ett nytt inlägg i en tråd.. utan det står fortfarande t.ex. 1 svar när en tråd redan har 3 svar.

Tack. Detta har att göra med att vi cachar vissa delar av sajten så att sidorna laddas snabbt. Vi får se över om vi eventuellt skall öka uppdateringsfrekvensen.


signatur

Webbutvecklare, Egmont Tidskrifter AB

Medlem

Inte illa alls. Bättre än förra


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Skulle man kunna få information var alla trådar har hamnat? Var finns t.ex shooters och Elder scrolls nuförtiden? Är det på PC eller något?

Ja, Elder Scrolls forumet saknar jag!


signatur

Have a good time!

Medlem

Min avatar funkar inte.

Sen gillar jag inte att ni har tagit bort MMO sektion och slängt i den i PC, allt för rörigt nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ta bort alla stickade trådar i spelforumet, tack! I PC-delen då allltså

Skriv svar