FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Caedmon
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 243

Det här spelet verkar mkt intressant eftersom det är ett fps-spel utvecklat i Iran och kommer släppas på steam till hösten. Om ni skickar er mkt kompetente frilansjournalist Sebastian Lind till Teheran för att skriva en artikel om det här så kan inget gå fel.. :)

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Hahahaha, jag vet verkligen inte vad jag ska svara på det här... :D Visst, jag åker. Men bara om jag får ha min bacon-rustning som skydd mot den heta solen.

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071

FPS från Iran? Ärligt talat så tror jag det kommer bli öken.

Harpa
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442

Haha fan vad skön du är riktigninja. Men, Herr Übermensch Lind skulle passa utmärkt för ändamålet. Han är en form av integrationsminister skulle man kunna säga.

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Harpa skrev:
Haha fan vad skön du är riktigninja. Men, Herr Übermensch Lind skulle passa utmärkt för ändamålet. Han är en form av integrationsminister skulle man kunna säga.

Pschtt! Don't tell 'em our secret! ;)

Caedmon
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 243
conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071

LOL, vilken trailer:

Båt, springande, båt, springande, helikopter, springande, båt, helikopter som exploderar, springande, båt, springande, ngn sparkar in en dörr, springande, ännu mer spring...

John
Titel Emeritus
Registrerad 2001-10-09
Inlägg 2 380

Som ansvarig för alla utrikesrelationer kan jag i dag glatt meddela att flygbiljetter är bokade till herr Sebastian Lind för resa från Arlanda till Frankfurt och därefter Teheran. Jag har stora förhoppningar på att han på plats ska kunna lösa den invecklade frågan om spel- och kärnkraftsutveckling och hur de båda samverkar.

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071

Om det brister ut en zombie-epedimi där nere under hans besök, så borde iaf hans bacon-rustning skydda honom då dom inte äter bacon där nere.

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

John skrev:
Som ansvarig för alla utrikesrelationer kan jag i dag glatt meddela att flygbiljetter är bokade till herr Sebastian Lind för resa från Arlanda till Frankfurt och därefter Teheran. Jag har stora förhoppningar på att han på plats ska kunna lösa den invecklade frågan om spel- och kärnkraftsutveckling och hur de båda samverkar.

SHIT JUST GOT REAL

Apministern
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 431

Sebastian Lind skrev:
Harpa skrev:

Pschtt! Don't tell 'em our secret! ;)

Keep it secret, keep it safe

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 527 medlemmar online. 61 foruminlägg har postats idag.

FZ