Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 243
Det här spelet verkar mkt intressant eftersom det är ett fps-spel utvecklat i Iran och kommer släppas på steam till hösten. Om ni skickar er mkt kompetente frilansjournalist Sebastian Lind till Teheran för att skriva en artikel om det här så kan inget gå fel..
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
Hahahaha, jag vet verkligen inte vad jag ska svara på det här...
Visst, jag åker. Men bara om jag får ha min bacon-rustning som skydd mot den heta solen.
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
FPS från Iran? Ärligt talat så tror jag det kommer bli öken.
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442
Haha fan vad skön du är riktigninja. Men, Herr Übermensch Lind skulle passa utmärkt för ändamålet. Han är en form av integrationsminister skulle man kunna säga.
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
Harpa skrev:
Haha fan vad skön du är riktigninja. Men, Herr Übermensch Lind skulle passa utmärkt för ändamålet. Han är en form av integrationsminister skulle man kunna säga.
Pschtt! Don't tell 'em our secret!
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 243
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
LOL, vilken trailer:
Båt, springande, båt, springande, helikopter, springande, båt, helikopter som exploderar, springande, båt, springande, ngn sparkar in en dörr, springande, ännu mer spring...
Titel Emeritus
Registrerad 2001-10-09
Inlägg 2 380
Som ansvarig för alla utrikesrelationer kan jag i dag glatt meddela att flygbiljetter är bokade till herr Sebastian Lind för resa från Arlanda till Frankfurt och därefter Teheran. Jag har stora förhoppningar på att han på plats ska kunna lösa den invecklade frågan om spel- och kärnkraftsutveckling och hur de båda samverkar.
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
Om det brister ut en zombie-epedimi där nere under hans besök, så borde iaf hans bacon-rustning skydda honom då dom inte äter bacon där nere.
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
John skrev:
Som ansvarig för alla utrikesrelationer kan jag i dag glatt meddela att flygbiljetter är bokade till herr Sebastian Lind för resa från Arlanda till Frankfurt och därefter Teheran. Jag har stora förhoppningar på att han på plats ska kunna lösa den invecklade frågan om spel- och kärnkraftsutveckling och hur de båda samverkar.
SHIT JUST GOT REAL
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 431
Sebastian Lind skrev:
Harpa skrev:
Pschtt! Don't tell 'em our secret!

Keep it secret, keep it safe