FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Ondo
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 299

Jag skulle vilja höra en svensk podcast av speljournalister. Finns det några planer på det? Lyssnar idag på radiogamer, men även om dem är ganska roliga så har dem ingen större koll på spelindustrin.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738

Ondo skrev:
Jag skulle vilja höra en svensk podcast av speljournalister. Finns det några planer på det? Lyssnar idag på radiogamer, men även om dem är ganska roliga så har dem ingen större koll på spelindustrin.

Det hade varit trevligt, tror dock inte FZ har resurserna. En annan sak är att de flesta bor i hufvudstaden, vi skåningar förstår ju inte vad de säger, allt blir bara gröt ;)

Ondo
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 299

Det är väl bara rota fram sin gamla kasettbandspelare och spela över nått gammalt blandband från 86 :) .Sen att dem är Stockholmare kan vi nog inte göra nått åt.

Tompa
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402

Inga konkreta podcast-planer just nu – det är så snålt med folk som kan lära ut korrekt skånska till oss kulturbarbarare här uppe i Sveland.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738

Tompa skrev:
Inga konkreta podcast-planer just nu – det är så snålt med folk som kan lära ut korrekt skånska till oss kulturbarbarare här uppe i Sveland.

Precis, jag tänkte på det också ;)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 183 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

FZ