FZ tycker vi ska ligga en dag efter i nyhetsflödet

Medlem
FZ tycker vi ska ligga en dag efter i nyhetsflödet

Seriöst, vem fan designade nya /nyheter? Maken på sämre användarvänlighet har jag aldrig sett. De senaste nyheterna är i en liten ruta längst upp som inte alls drar ögonen tills sig, utan istället så ligger Fler Nyheter med jävla jätte-text under där nyheterna helt plötsligt är läsbara direkt med kruxet att de är GÅRDAGENS GAMLA JÄVLA NYHETER.

Eran sida har gått från överskådlig till ett jävla överdesignat hafsverk där inte en tanke lagts på användarvänlighet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kan hålla med om att det är lite lurigt.

Man får kolla på senaste nyheterna på startsidan sen trycka på lilla knappen arkiverade nyheter för att komma till nyhetssidan och läsa resterande...

Medlem

Håller med...
(Jag missade ditt inlägg, lyckades lägga in ett eget ang. just detta...)

Inaktiv

John rekommenderade att testa [http://fz.se/nyheter], tycker själv att den sidan ger en betydligt bättre överblick av nyheterna än första sidan som mest känns rörig.

Antikvitet

Jag ser en faktor nu jag inte sett tidigare, att de nyheter som listas i topprutan på /nyheter inte visas i flödet under. Jag ska kolla med redaktionen om det är så det är tänkt, eller om det är en miss från vår sida. Håll ut ett tag.

Jag håller inte med om att rutan överst har jättestor text - på min skärm ser den alldeles lagom ut men sånt där är förstås svårt att förutspå hur det ser ut för precis dig. Kan du ta en skärmdump?

I övrigt Zelaxe, jag vet att du vill väl, men ta ett djupt andetag och ha lite mer förtroende för att vi kommer råda bot på problemen i samband med vår redesign. Tonen du håller med svordomar i varje mening ger inget positivt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar