Ge oss mer inställningar tack!

Medlem
Ge oss mer inställningar tack!

Nu när ni börjar lägga till mer och mer funktioner så skulle jag väldigt gärna vilja se er lägga till fler inställningar åt oss användare så att vi kan anpassa sidan och forumet som vi vill.

Jag själv vill väldigt gärna ha möjligheten att kunna stänga av saker som till exempel "Första inlägget", "Toppkommentar" och "Tummen upp" permanent då jag tycker att dessa saker är oerhört onödiga och tillför bara mer scrollande.
Som det är nu så kommer alla saker man klickar bort fram igen så fort man byter sida...

Mer inställningar åt folket tack!

Medlem

Håller med, bara en massa onödiga funktioner som inte ger mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mer minimalism!

Tänk apple; Det ska vara lätt för alla att använda FZ:a.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Mer minimalism!

Tänk apple; Det ska vara lätt för alla att använda FZ:a.

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Menar du att vi ska ha fler inställningar så att vi kan stänga av onödiga funktioner, eller vill du att vi ska ha några inställningar alls?

Medlem

Om funktioner ger något eller inte är ju inget som en person kan säga. Det är ju upp till var och en och se till vad för funktioner man använder. Sen tycker jag inte att det har kommit så fasligt många nya funktioner heller.. För min del är det inte direkt något dåligt i varje fall.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av BeeJac:

Mer minimalism!

Tänk apple; Det ska vara lätt för alla att använda FZ:a.

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Menar du att vi ska ha fler inställningar så att vi kan stänga av onödiga funktioner, eller vill du att vi ska ha några inställningar alls?

Jag tror han syftar på att allt som är onödigt ska skrotas för att sedan lyfta fram det nödvändiga.

Medlem

Topp-kommentarerna finner jag oxå väldigt onödigt.

Tycker det varit bra ändringar

Medlem

Toppkommentar är väl dock ganska bra..? Går man in i en tråd där samma fråga som man själv har är ställd, och svaret har getts, bör man ju då se inlägget med svaret under toppkommentarer eftersom det (Enligt hur systemet är tänkt), har tummar upp.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Toppkommentar är väl dock ganska bra..? Går man in i en tråd där samma fråga som man själv har är ställd, och svaret har getts, bör man ju då se inlägget med svaret under toppkommentarer eftersom det (Enligt hur systemet är tänkt), har tummar upp.

Jo när det gäller frågor så är det ju faktiskt bra. Men i de flesta trådar jag läser och besöker handlar det offta om diskussioner och då tycker jag det fungerar mindre bra.

Medlem

Hm ja, det är väl sant att det beror på tråden. Jag har inte så mycket koll på detta, hur många toppkommentarer visas?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Kan också vara utan toppkommentarer/karma.
Sedan tillför "minus" mest bara dålig stämning, sitter bara o väntar på att fz ska införa "-+ status bar" per användare. ...hurv. :S


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Redaktör

Vi kommer ta en titt på om det ska gå att visa/dölja funktioner. Vet ej när, men det ligger i todo-listan.


signatur
Medlem

Sedan vore det bra om "bevaka denna tråden som förval" hänger med när man skriver ett inlägg i t ex en blogg i snabbsvarsrutan. Som det är nu måste man klicka in på forumvy och sedan klicka på "Bevaka tråden" för att aktivera bevakningen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi kommer ta en titt på om det ska gå att visa/dölja funktioner. Vet ej när, men det ligger i todo-listan.

Ni har ju redan "Dölj" på vissa funktioner såsom toppkommentarer, varför inte bara ge oss möjligheten att dölja permanent? Som det är nu så är det bara irriterande att det kommer tillbaka så fort man byter sida...

Redaktör
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Tompa:

Vi kommer ta en titt på om det ska gå att visa/dölja funktioner. Vet ej när, men det ligger i todo-listan.

Ni har ju redan "Dölj" på vissa funktioner såsom toppkommentarer, varför inte bara ge oss möjligheten att dölja permanent? Som det är nu så är det bara irriterande att det kommer tillbaka så fort man byter sida...

Våra kodare har fulltecknade arbetsdagar redan nu, bl.a. med att bygga på den nyss sjösatta nya mobilsajten. Varje ny grej de gör betyder att något annat får vänta, därför kan de inte kasta sig på nya grejer direkt. Vi kollar på det så fort vi hinner.


signatur
1
Skriv svar