Inga bilder på FZ i Google Chrome vissa tider.

Medlem
Inga bilder på FZ i Google Chrome vissa tider.

Ja! Varför ser FZ helt rökt ut mellan varven i Chrome? Funkar perfa i Internet Explorer. Kvittar om man flushar Cachen i Chrome. Problemet kvarstår, och det är samma på flera datorer i olika nätverk.


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem

Jag kör Opera och det har inte varit några problem alls. Add-block aktiverat? Testa avaktivera det om det är så
Du kanske har några andra addons? Avaktivera dom också och se vilken som orsakar problemet.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag använder chrome och har inte märkt av problemet alls. När händer det, och hur ofta?

Medlem

När du prövar chrome på andra datorer är det så att du loggar in med ditt google konto så den drar ner alla tillägg? Kan vara så att det är något tillägg som strular till det, för själv så har jag inte märkt av några problem med chrome.

Medlem

Nu tex ser det helt kass ut utan bilder, sedan om ett par timmar vanligt igen. Tex så blev det bra ett par timmar efter det att jag skrev inlägget här i går. Men det är precis såhär varenda dygn. Irriterande som fan, man vill knappt gå in här mer. Har bestämt för mig att det ser skit ut på jobbet också vissa tider. Ska kolla i morgon från jobbet.

EDIT: Ser att jag inte har några insticksmoduler i chrome heller, så det är inte det. Kuriöst på min ära.

Testade med Internet Explorer nu, och det ser faktiskt lika kass ut med den nu.


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem

Har också haft problem senaste tiden. Är inte ofta det händer och det är inte Chrome som är orsaken.
Det är Fz som varit seg en liten stund.

Testade Chrome, IE och två olika datorsystem på två olika nät. Problemen har inte varit långvariga.

Just nu funkar det perfekt. Var tidigare i veckan det var problem med bilder.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Har också haft problem senaste tiden. Är inte ofta det händer och det är inte Chrome som är orsaken.
Det är Fz som varit seg en liten stund.

Testade Chrome, IE och två olika datorsystem på två olika nät. Problemen har inte varit långvariga.

Just nu funkar det perfekt. Var tidigare i veckan det var problem med bilder.

Du verkar ha rätt. Nu börjar bilderna trilla in, men det är samma visa varje dag för mig numera.


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ziip59:
Skrivet av marcus8958:

Har också haft problem senaste tiden. Är inte ofta det händer och det är inte Chrome som är orsaken.
Det är Fz som varit seg en liten stund.

Testade Chrome, IE och två olika datorsystem på två olika nät. Problemen har inte varit långvariga.

Just nu funkar det perfekt. Var tidigare i veckan det var problem med bilder.

Du verkar ha rätt. Nu börjar bilderna trilla in, men det är samma visa varje dag för mig numera.

Det flyttades lite domäner tidigare i veckan, vilket bland annat påverkade en bildserver. Hojta om ni fortsättningsvis har problem.


signatur
Medlem

Mycket bra! Då vet jag att det fanns någon form av substans i mina klagomål Tack för det.


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

1
Skriv svar