Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 433
"Om du vill svara på tråden så underlättar det om du skriver ett inlägg först!"
Detta kommer fram när jag försöker snabbsvara i en tråd
Titel Stammis
Registrerad 2007-07-18
Inlägg 439
Jag tycker också att "Snabbsvar" bör fixas, har krånglat för mig ett bra tag..
När jag skriver ett inlägg och klickar på snabbsvar så blir texten "gråaktig" men sen händer det inget.. och den postas inte i forumet.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 546
Apministern skrev:
"Om du vill svara på tråden så underlättar det om du skriver ett inlägg först!"
Detta kommer fram när jag försöker snabbsvara i en tråd

Det händer ibland för mig också, se till att spara texten innan du klickar på posta, då kan du sedan klistra in det igen och posta igen, då brukar det fungera för mig.
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
Det kan ha att göra med att servrarna får tillfällig hicka. Jag ber kodfolket ta en titt.
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 433
Snabbsvar funkar fortfarande inte
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
Exakt vad händer?Får du fortfarande samma felmeddelande som när du rapporterade buggen första gången?
Vi uppdaterade serverparken förra veckan så det här problemet borde ha försvunnit vid det här laget. Märkligt. Jag ber kodarna klia sig lite i skallen och ta en titt.
Titel Utvecklare
Registrerad 2009-09-01
Inlägg 418
Apministern skrev:

Vad kör du för webbläsare?
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 433
Tompa skrev:
Exakt vad händer?Får du fortfarande samma felmeddelande som när du rapporterade buggen första gången?
Vi uppdaterade serverparken förra veckan så det här problemet borde ha försvunnit vid det här laget. Märkligt. Jag ber kodarna klia sig lite i skallen och ta en titt.
Ja, jag får samma felmeddelande
musse1 skrev:
Apministern skrev:

Vad kör du för webbläsare?
Windows Internet Explorer.
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
Jag får ett sådant fel ibland, ytterst sällan faktiskt. Det är som om sidan inte laddas klart, så texten är kvar i Snabbsvarrutan och när jag tagit bort den och sedan skrivit mitt svar så fungerar det inte.
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 244
det blir så för mig hela tiden när jag försöker posta ngt med en gammal verision av internet explorer .. är garanterat tjafs med javascripten
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 4 402
Caedmon skrev:
det blir så för mig hela tiden när jag försöker posta ngt med en gammal verision av internet explorer .. är garanterat tjafs med javascripten

Gamla Internet Explorer SKA undvikas.
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 071
Tompa skrev:
Caedmon skrev:
det blir så för mig hela tiden när jag försöker posta ngt med en gammal verision av internet explorer .. är garanterat tjafs med javascripten :)
Gamla Internet Explorer SKA undvikas.
Nya också ;)