Notifieringar på fz fungerar inte.

Medlem
Notifieringar på fz fungerar inte.

Notifieringar på fz fungerar inte sedan en vecka tillbaka (den lilla globen under inloggningsrutan där man kan se om någon har citerat ditt inlägg osv) jag får inga notifieringar alls, trots att jag ej har ändrat inställningar. Vad beror detta på? Oerhört irriterande.

Jepp trodde bara det var mitt som krångla...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jepp trodde bara det var mitt som krångla...

Då är vi alltså minst två som har detta problem. Något säger mig att det troligtvis är ännu fler?

Skulle precis skriva samma sak, det funkar inte för mig heller, dessutom krånglar de ofta genom att visas två gånger till en post. Hoppas ni ser över det här FZ-crew, för det är ju en grym funktion.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Skulle precis skriva samma sak, det funkar inte för mig heller, dessutom krånglar de ofta genom att visas två gånger till en post. Hoppas ni ser över det här FZ-crew, för det är ju en grym funktion.

Verkligen. Riktigt smidig funktion som alla forum borde ha.

Medlem

Jag var precis på väg att starta en likadan tråd. Inga notifieringar alls sen åtminstone 4-5dagar tillbaka. Ren slump att jag kollade några trådar som det borde kommit fler kommentarer i.

Förr i världen fick jag hålla trådar kvar i tabs som man ville följa, hoppas detta löser sig snart! Vad har hänt gubbs?

Edit: Jag använder FF 10.0 förresten.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Jag var precis på väg att starta en likadan tråd. Inga notifieringar alls sen åtminstone 4-5dagar tillbaka. Ren slump att jag kollade några trådar som det borde kommit fler kommentarer i.

Förr i världen fick jag hålla trådar kvar i tabs som man ville följa, hoppas detta löser sig snart! Vad har hänt gubbs?

Oerhört frustrerande indeed.

Jag använder Chrome btw.

Edit: Jag använder FF 10.0 förresten.

Medlem

Vill inte vara den, men notifieringar har aldrig fungerat särskilt bra. Dem är ytterst selektiva och visar inte allt som händer. Lite synd eftersom man inte alltid kommer ihåg vilka trådar man skriver i och ibland är det ju extra roligt att få läsa ett svar på det man har skrivit.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Vill inte vara den, men notifieringar har aldrig fungerat särskilt bra. Dem är ytterst selektiva och visar inte allt som händer. Lite synd eftersom man inte alltid kommer ihåg vilka trådar man skriver i och ibland är det ju extra roligt att få läsa ett svar på det man har skrivit.

Det stämmer att de fungerat lite semi, men nu fungerar de inte alls...

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av BeeJac:

Vill inte vara den, men notifieringar har aldrig fungerat särskilt bra. Dem är ytterst selektiva och visar inte allt som händer. Lite synd eftersom man inte alltid kommer ihåg vilka trådar man skriver i och ibland är det ju extra roligt att få läsa ett svar på det man har skrivit.

Det stämmer att de fungerat lite semi, men nu fungerar de inte alls...

Precis. Underbar feature som aldrig funkade 100% men nu saknas enormt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Redaktör

Vi sätter onlineavdelningen på fallet!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi sätter onlineavdelningen på fallet!

bra bra, keep us updated.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi sätter onlineavdelningen på fallet!

bra med snabb service på förhand +1


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Redaktör

För övrigt har jag fått notifieringar på de två senaste kommentarerna, så helt off är inte systemet. Men vi får se vad online säger.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

För övrigt har jag fått notifieringar på de två senaste kommentarerna, så helt off är inte systemet. Men vi får se vad online säger.

senaste notifiering jag fick är 01-31 så för mig är det helt off

Medlem

Sista jag fick var 2012-02-01 02:35

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Sista jag fick var 2012-02-01 02:35

Senaste jag fått är från 2012-02-01 09:11.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Senast jag fick var 31/1 så det funkar inget vidare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

28/1 för min del. Lite småirriterande att inte få reda på om någon har citerat dig sedan man vant sig vid den funktionen.

Medlem

Har inte fått några sedan 1/2 08:58.

Märker hur mycket jag saknar funktionen nu när det inte fungerar alls.

Medlem

Första februari var den senaste notifiering jag fick, därför det känts lite tomt med kommentarer..

Medlem
Skrivet av Siken:

Första februari var den senaste notifiering jag fick, därför det känts lite tomt med kommentarer..

väldigt tomt. Man har ju inte heller lust att leta igenom gamla trådar för att se om någon besvarat ens inlägg. :/

Medlem
Skrivet av raefzm88:

väldigt tomt. Man har ju inte heller lust att leta igenom gamla trådar för att se om någon besvarat ens inlägg. :/

Precis.

Jag håller en tab med den här tråden i öppen för tillfället, like in the old days.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Hej!

Det var en liten bugg som tyvärr hade smugit sig in, men nu är det fixat. Notiser åt folket!

// Julia

Ps. Ni har väl inte missat att jag fått ett spel uppkallat efter mig!? J.U.L.I.A


signatur

Webbsupport på Egmont Tidskrifter

Redaktör

Ett spel uppkallat efter halva dig, menar du?

[http://www.fz.se/spel/julia-olderius]


signatur
Medlem

Då får jag testa nu igen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Julia Olderius:

Ps. Ni har väl inte missat att jag fått ett spel uppkallat efter mig!? J.U.L.I.A

Hade jag totalt missat! Tack för påpekandet!

Medlem
Skrivet av Julia Olderius:

Hej!

Det var en liten bugg som tyvärr hade smugit sig in, men nu är det fixat. Notiser åt folket!

// Julia

bra bra, ser ut att fungera nu!

Medlem

Yes, nu funkar det igen. GJ!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Julia Olderius:

Hej!

Det var en liten bugg som tyvärr hade smugit sig in, men nu är det fixat. Notiser åt folket!

// Julia

Ps. Ni har väl inte missat att jag fått ett spel uppkallat efter mig!? J.U.L.I.A

Härligt, hade 2 notifieringar nu när jag kom in.

En imaginär glass som belöning!

12
Skriv svar