Reklam krångel!

Medlem
Reklam krångel!

När man besöker Fragzone så kommer en reklamruta med Deus ex spelet fram som täcker rutan, men man kan inte trycka bort den utan att aktivera länken!

Borde ni inte fixa ett kryssa ner knapp vid hörnet eller något?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tror jag såg en "X" knapp i övre högra hörnet, men när jag gick in på FZ idag så råka även jag trycka på Deus Ex reklamen och det var rätt irriterande.

Inaktiv

Har samma problem.. ibland går det inte att trycka bort reklamen och då får man trycka på den och stänga ner. Men så är det väl på dom flesta webbplatser.

Medlem

Klickar jag på "uppdatera sidan", försvinner den.

Medlem

reklamen är på tok för stor för min netbooks-skärm


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Redaktör

Nu är den inte aktiv längre så problemet känns aningen mindre. Men, vilken webbläsare kör ni som haft problem med reklamen? Jag testade med Chrome i både Windows och Mac, och då gick den att stänga med kryssrutan.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Nu är den inte aktiv längre så problemet känns aningen mindre. Men, vilken webbläsare kör ni som haft problem med reklamen? Jag testade med Chrome i både Windows och Mac, och då gick den att stänga med kryssrutan.

FireFox 5

Medlem
Skrivet av Tompa:

Nu är den inte aktiv längre så problemet känns aningen mindre. Men, vilken webbläsare kör ni som haft problem med reklamen? Jag testade med Chrome i både Windows och Mac, och då gick den att stänga med kryssrutan.

Vet inte mycket om sånt där men antar att det är Explorer


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar