Skicka meddelanden till andra medlemmar (snälla svara) snälla svara (snälla svara) snälla svara

Avstängd
Skicka meddelanden till andra medlemmar (snälla svara) snälla svara (snälla svara) snälla svara

Jag måste bli varnad jag bönfaller jag ber om att måste få veta det här, när meddelanden skickas till andra medlemmar, stämmer tiden som står skrivet när man skickar meddelanden till andra medlemmar eller står det bara skrivet tiden som man har på sin klocka på ens helt alldeles helt egna datorer? Klockan på ens alldeles helt alldeles egna datorer kan gå fel. Klockan på ens helt alldeles helt egna datorer kan gå fel.


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem

Den lär väl gå efter serverns tid. Alltså ens egen dator påverkar inte tiden som man ser.

Medlem

Öhm... förstod inte riktigt det här inlägget?

Avstängd

Jag skapade två likadana trådar och att jag skapade två likadana trådar var verkligen inte med flit. Jag skapade två likadana trådar, att jag skapade två likadana trådar var verkligen inte med flit, att jag skapade två likadana trådar var omedvetet av mig när jag gjorde det, ni måste förstå det.

När jag säger att jag skapade två likadana trådar menar jag en annan tråd som ser exakt ut som den här i exakt samma forumkategori.

Det är självklart att det är helt okej för mig om den här tråden raderas, den här tråden är ju skapad av mig omedvetet, det var inte med flit att jag skapade den här tråden, den andra likadana tråden jag skapade först skapade jag medvetet. Ni kan radera den här tråden. Ni kan låsa den här tråden och göra vadsomhelst med den här tråden.

Jag skriver det här inlägget i den här tråden, inte den andra exakt likadana tråden som finns i exakt samma forumkategori eftersom att det är den här tråden som är sist skapad av dom två trådarna. Det var tråden som skapades sist av dom här två likadana trådarna som inte var skapad med flit och som var omedvetet skapad av mig så då skriver jag att den kan bli borttagen, Välj själv.


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem

Sluta tramsa. Tråd låst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar