Struliga Flashfilmer...

Medlem
Struliga Flashfilmer...

Hej!

Satt å försökte kolla på Starcraft 2s overview av den kommande kampanjen i högupplöst format. Så fort jag valde att gå framåt i filmen (med hjälp av slidern på timelinen) så fick jag se "förslag på andra filmer" på ungefär en fjärdedel av filmen som spelades upp (en fjärdedel vänster i bild). Detta gick inte att lösa på något annat sätt än att ladda om sidan (genom refresh i firefox). Har hänt mig förut, på olika datorer, enstaka gånger här och där. Denna gång var det dock 3 ggr det hände på samma film vilket ledde till irritation och slutligen att jag inte såg filmen alls...

Släng ett getöga på det när ni får tid, så slipper man bli frustrerad över tekniken i fortsättningen

Då detta har hänt på flera olika datorer tror jag inte att det är hos mig det är problem, men det kanske finns fler därute som haft samma strul?

Har också det här problemet hela tiden. Ibland är det bara pilen som visas plus vit sträck på vänstra kanten. Det att fixa genom går ur helskärm och pausa, sätta på sen helskärm(utom vita sträcket).

Opera 10.60

Antikvitet

Jag ska titta på det här i morgon. Jag tror vi får ta bort den där pluginen i väntan på att vi uppgraderar filmspelaren till nästa major-version.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Antikvitet

Nu har jag plockat bort visningen av relaterade filmer, den håller inte tillräckligt hög kvalitet.

Kolla gärna och se om problemet kvarstår för er.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Från början kom den fram på några filmer men efter nåt nollställdes(fick trycka högupplöst) så kommer den inte fram på några filmer.

Medlem
Skrivet av John:

Nu har jag plockat bort visningen av relaterade filmer

TACK!! Äntligen slipper man den.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar