Vart tog Fräcka Fredag vägen?

Ambassadör
Xbox
Vart tog Fräcka Fredag vägen?

Jag kan inte hitta några nya avsnitt... Har jag missat något?


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Vi bytte kontor, och studion är... nedpackad.


signatur

Stay tuned för "Busiga måndag".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

"Tafatta tisdag" och så snart den nya studion är i fullt operativt läge var beredda på videosatsningen "Onsala onsdag" där redaktionen varje vecka provsmakar och betygsätter korv som läsarna röstat fram.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Senare blir det "Fräcka Fredor" ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi bytte kontor, och studion är... nedpackad.

Aha så kan det gå... Skynda er att fixa till det, blev förvånansvärt tomt utan sin vanliga dos FZ-video till helgen!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi bytte kontor, och studion är... nedpackad.

Smidig studio att bara kunna packa ner!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Skribent
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi bytte kontor, och studion är... nedpackad.

Smidig studio att bara kunna packa ner!

Tänk om det vore så lätt med Calle. Bara skicka fanskapet.

(Jag gillar egentligen Calle.)


signatur

I am the black wizards.

Ambassadör
Xbox

Tick tock.


signatur

Jump in.

Megadelux

Ja liksom. Swec är ju igång med sin sedan länge.

Medlem

Nu börjar vi få ATP, ATP, ATP...

Megadelux
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi bytte kontor, och studion är... nedpackad.

Smidig studio att bara kunna packa ner!

Tänk om det vore så lätt med Calle. Bara skicka fanskapet.

(Jag gillar egentligen Calle.)

Alltså har ni någon ny info om när det kan tänkas komma? Det var ju hur bra som helst. Det var alltid Fräcka Fredag + Factorio Fun Facts man såg fram till på fredagar. Helgen är skitsamma.

Medlem

Kära Tomten.

I år önskar jag mig endast att "Fräcka fredag" kommer tillbaka. OBS Tomten - inte den med Malena Ivarsson!

Ambassadör
Xbox

Inget Fräcka Fredag, nästan inga videos, krönikor, artiklar eller reportage. Bara en massa gamingvärldens svar på TT-notiser. FZ går ned sig?

Recensioner kommer i alla fall fortfarande då och då, hon Annabelle skriver riktigt bra, även om jag inte alltid drar samma slutsatser;)


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Hej!

Fräcka Fredag var en väldigt spontan grej som vi körde för att det var roligt. När studion monterades ner i samband med flytten i maj tappade vi momentum, särskilt när färdigställandet av nya studion drog ut på tiden. Nu är dock all utrustning på plats, och det börjar verkligen likna något. Ni kan bland annat se kollegorna på 99 köra adventsmys i den, och undertecknad gör en ofrivillig cameo i slutet.

Samma gäller videos som vi ändå fick upp en bra fart på under HTC Vive-yran. Vi tappade farten och tanken med 20 år-filmerna är att få upp den igen. På lördag kör vi dessutom ett livestreamat Nintendo-evenemang tillsammans med Geeks Gaming.

Och jag håller med dig om innehållet, där ska vi garanterat bli bättre under 2017, för som ni säger, nyheter och recensioner är inget unikt idag. Där hoppas jag mycket på våra nya frilansare (bland annat Anabelle) men har även flera andra trådar ute.

Hoppas det svarar på era frågor. Ledsen att vi håller er på halster.


signatur
Megadelux
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hej!

Fräcka Fredag var en väldigt spontan grej som vi körde för att det var roligt. När studion monterades ner i samband med flytten i maj tappade vi momentum, särskilt när färdigställandet av nya studion drog ut på tiden. Nu är dock all utrustning på plats, och det börjar verkligen likna något. Ni kan bland annat se kollegorna på 99 köra adventsmys i den, och undertecknad gör en ofrivillig cameo i slutet.

https://www.youtube.com/embed/gPfJ3WkJqcg

Samma gäller videos som vi ändå fick upp en bra fart på under HTC Vive-yran. Vi tappade farten och tanken med 20 år-filmerna är att få upp den igen. På lördag kör vi dessutom ett livestreamat Nintendo-evenemang tillsammans med Geeks Gaming.

Och jag håller med dig om innehållet, där ska vi garanterat bli bättre under 2017, för som ni säger, nyheter och recensioner är inget unikt idag. Där hoppas jag mycket på våra nya frilansare (bland annat Anabelle) men har även flera andra trådar ute.

Hoppas det svarar på era frågor. Ledsen att vi håller er på halster.

Jag har inga dåliga saker att säga om innehållet.
Det ni nu kan göra är att iallafall börja spåna på "ny pilot". Hur ni vill lägga upp det?
Gå igenom veckan som gått? Rescensioner, Hacka lite på sweclockers för dom trimmar sina cpu's så det luktar brännt.. Vad ni ser fram emot för släpp, kanske kanske lite hårdvara?, Rykten runt spelstudios, (kanske Blizz söker folk för nytt project snart igen?) Kanske en IRC-Chat där ni närvarar ibland och går igenom senaste ryktena? Jobbiga medlemmar som kommer med för mycket förslag? Tävlingar där ni berättar hur ni utsåg vinnaren? Bingolotto? Geeksgaming sammanfattningar, Ja.. jag kan spotta vidare med förslag. men.. Ja. Kul som fan att vi äntligen får lite respons från er. Är inne flera gånger per dag på sidan. (Ibland mindre när jag jobbar ute på sjön) GL HF!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hej!

Fräcka Fredag var en väldigt spontan grej som vi körde för att det var roligt. När studion monterades ner i samband med flytten i maj tappade vi momentum, särskilt när färdigställandet av nya studion drog ut på tiden. Nu är dock all utrustning på plats, och det börjar verkligen likna något. Ni kan bland annat se kollegorna på 99 köra adventsmys i den, och undertecknad gör en ofrivillig cameo i slutet.

https://www.youtube.com/embed/gPfJ3WkJqcg

Samma gäller videos som vi ändå fick upp en bra fart på under HTC Vive-yran. Vi tappade farten och tanken med 20 år-filmerna är att få upp den igen. På lördag kör vi dessutom ett livestreamat Nintendo-evenemang tillsammans med Geeks Gaming.

Och jag håller med dig om innehållet, där ska vi garanterat bli bättre under 2017, för som ni säger, nyheter och recensioner är inget unikt idag. Där hoppas jag mycket på våra nya frilansare (bland annat Anabelle) men har även flera andra trådar ute.

Hoppas det svarar på era frågor. Ledsen att vi håller er på halster.

Tack för svar! Ni verkar vara medvetna om sakernas tillstånd så att säga, tappa momentum är aldrig bra. Särskilt inte i en så kraftigt konkurrensutsatt bransch som er. Det gäller ju att ha ett eget innehåll som lockar och behåller läsare/tittare och får dem att återvända.
Jag är ett fan av FZ och även om jag är en jobbig jävel ibland så önskar jag er all framgång! Den senaste tiden har jag kommit på mig själv med att driva runt på andra sajter allt mer, och det har jag egentligen ingen lust med då FZ skulle kunna göra så mycket mer. Ni ska ju vara allas vår kajplats i etern Mot 2017!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Tack för era fina ord och att ni tar oss i kragen. Bot och bättring utlovas.


signatur

Härligt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag läser FZ tvångsmässigt mer än annat. Nyheter och recensioner är så klart trevligt, men den personliga prägeln tycker jag produktioner likt Fräcka fredag står för. Hoppas på snart återseende!

Skribent

Man blir bra pepp av ert engagemang


signatur

I am the black wizards.

Ambassadör
Xbox

Dags för månadens knuff. Vids, naow!


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox

Ny månad, ny knuff!

Lång jävla flytt det där...


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Ny månad, ny knuff!

Lång jävla flytt det där...

Senare idag kommer du förstå varför vi har haft lite häcken fulla.


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mortaigne:

Ny månad, ny knuff!

Lång jävla flytt det där...

Senare idag kommer du förstå varför vi har haft lite häcken fulla.

Aha! Gott att det rör på sig.


signatur

Jump in.

Megadelux
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mortaigne:

Ny månad, ny knuff!

Lång jävla flytt det där...

Senare idag kommer du förstå varför vi har haft lite häcken fulla.

10 spänn på att dom försöker recensera Factorio. Dom ska bara spela "10 minuter till"

Medlem

Hoppas nyvunna energin i FZ räcker till lite Fräcka fredag

Skägg.
10 Chambers

@superapan: Det tisslas och tasslar i korridorerna!


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
1
Skriv svar