Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Luftman
FZ-supporter
Titel Proffs
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 1 668

Min webläsare, Opera, kraschar när jag är inne på FZ, oftast när jag scrollar i kommentarsfältet.

Traveller in time
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 751

För mycket skräpkommentarer kanske. HEEYYO! :D

Händer detta någon annan läsare, skriv gärna. Om det är något kodningsfel så måste vi kolla på det.
Annars finns Firefox ;)

Luftman
FZ-supporter
Titel Proffs
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 1 668

Traveller in time skrev:
För mycket skräpkommentarer kanske. HEEYYO! :D

Händer detta någon annan läsare, skriv gärna. Om det är något kodningsfel så måste vi kolla på det.
Annars finns Firefox ;)

Firefox är för mainstream ;)

Dumlen
FZ-supporter
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-28
Inlägg 2 265

Händer rätt ofta för mig med, riktigt irriterande när det kraschar så fort man scrollar ner.

Steffe@Swec
Titel Veteran
Registrerad 2005-10-16
Inlägg 927

Inte märkt av några direkta krasher av webläsaren, däremot så krashar flash efter ett tag när "The Internship"-reklamen går.

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 873

Mitt shockwave flash kraschar just nu när jag besöker FZ. Har gjort det hela veckan och det händer bara på FZ och Chrome. Men har rapporterat detta! :) Vi får se om dom hittar felet eller om det är fel hos mig?

Fisklax
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-10-14
Inlägg 287

Hade samma problem som överstående, men jag installera bara om shockwave och nu funkar allt fint igen ^^

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 624

Jag tog upp detta för ungefär en vecka sedan, men alla på FZ verkar vara på semester. ;)
http://www.fz.se/forum/synpunkter-och-forslag/nagon-reklam-som-kraschar-min-webblasare-316221

TwistedCrunch
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-27
Inlägg 347

Kraschar för mig med.. använder Internet Explorer (och ingen säger ett ord om den webläsaren ;) )

för när man väl har kommit in på fz.se så ändras adressen till fz.se/##static (aldrig vart med om det förut)

Fredrik Lack
Titel Utvecklare
Registrerad 2012-06-01
Inlägg 5

Hej,

Reklamen som nämnts i tråden slutade gå nu 2013-06-23. Är det någon som upplevt problem efter det?

Mvh,
Fredrik
Webbutvecklare - Egmont Tidskrifter

73mpl4R
FZ-supporter
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 8 504

Fredrik Lack skrev:
Hej,

Reklamen som nämnts i tråden slutade gå nu 2013-06-23. Är det någon som upplevt problem efter det?

Mvh,
Fredrik
Webbutvecklare - Egmont Tidskrifter

Nix. Funkar prima!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 692 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.

FZ