Rykten om Grand Theft Auto 5

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av highspeed:

Ge oss samma kvalitet på radio stationerna och jag är en happy man!

Bara det inte är som San Andreas. 200 kanaler med rap/hiphop. Usch!

Rättelse: 2 kanaler spelade hip hop, lika många kanaler spelade rock.
Unfounded hate much?

Satt och väntade på det bara

Dock var hela San Andreas för mycket Gangsta för min del. Bajs helt enkelt.
Vice City därimot var kanon


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gta har blivit segt o tråkigt.
Tar en timme och köra en resa o köpa kläder.
Motorn e ganska kass. Rörelserna känns klumpiga och okänsliga.

Tacka vet jag saints row inte massa larv.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Dock var hela San Andreas för mycket Gangsta för min del.

Håller med, men själva spelvärlden va jävligt rolig, just att det var lite landsbyggd osv.
Kunde väl varit lite mer genomtänkt, kanske, men ändå..

Hade ruggigt kul med banbyggande runt Berget i MTA.

Medlem

Great Britain!

Medlem

Hoppas verkligen att det finns fler fordon och att det känns som GTA.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

bara för att vara den som är den.
jag tror att det här har mer med Saints Row 3 att göra än GTA 5.


signatur

// Bacon <3

Medlem

weeeeeeeeeeeed!

Medlem

Jag har tveklöst ett nytt Vice City högst på önskelistan. Överlägset skönast miljö! Och med skön musik.. Grådassiga trista New York förstår jag inte varför de skulle gå tillbaka till -_- Los Angeles kanske kan vara bra, även om det känns mest som betong och gridlock på motorvägar..

Medlem

Ge mig ett nytt Vice City!!!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av highspeed:

Ge oss samma kvalitet på radio stationerna och jag är en happy man!

Bara det inte är som San Andreas. 200 kanaler med rap/hiphop. Usch!

You high? De hade två rockkanaler, en reggaekanal och en pratkanal bland annat. Fanns bara en hiphopkanal.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av highspeed:

Ge oss samma kvalitet på radio stationerna och jag är en happy man!

Bara det inte är som San Andreas. 200 kanaler med rap/hiphop. Usch!

Uhhm! K-rose och t-dust?!?


signatur

B lup

Inaktiv

jag skulle gilla gta om man fick vara krimmare elr välja sj om man ville vara ond elr god...

Medlem

Kanske de som svarar på vad jag skrev borde läsa att jag fått svar tidigare och sen svarat på den? lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

"japanska/kinesiska överallt med deras riktigt trånga miljöer. Antingen fullsmockat med skyskrapor eller risiga områden överallt"[/quote]

Hörde ni grabbar: risigt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag tror iofs på ett nytt GTA London, men Los Angeles är väl kanske inte tokigt, lite mer kurviga vägar än bara korsningar vore ju trevligt.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

"japanska/kinesiska överallt med deras riktigt trånga miljöer. Antingen fullsmockat med skyskrapor eller risiga områden överallt"

Hörde ni grabbar: risigt[/quote]

haha den va fyndig

Även om 4.an va bra så känns det lite som att gta börjat tappa gnistan lite grann blir inte så hypad längre.Kanske 5:an blir nystarten serien behöver... lr så blir det ytterligare en spik i kistan


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

tack då, läcka ut sånt här så att rockstar måste göra lite småförändringar för att det inte ska ha varit "rätt".. och sen blir spelet mer halvdant än det annars skulle varit.

fast samtidigt så blir ju byxorna lite trängre så fort jag hör något om GTA. iochmed att det är den bästa spelserien någonsin sen quake 4 var så kass.

Medlem

En remake på Vice city hade suttit som en fläskkotlett i en kakelvägg. Överlägset bästa i serien. Bara att köra längs stranden och höra Jan Hammers "Crocket's theme" eller betala 5000 spänn för att se den digitala versionen av Phil Collins. Obetalbart bra.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Alltid gillat San Andreas. Så det här är ju underbart!

Medlem

Gör någon ny IP istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kommer bli perfekt att spelet utspelas i LA. San Andreas är ju helt klart bäst i serien så. Hoppas rockstar lägger ner lite mer tid på online läget i GTA V

Medlem

Texas på 60-talet! Snälla! Det finns så mycket att göra där!
Stort område med både städer (Dallas, Houston, Austin) och landsbygd. Med andra ord ganska mycket San Andreas-känsla (och flygplan!) Vi har gränsen mot Mexico och allt som sker däromkring med droger och illegal invandring. I tidsperioden har vi också den afroamerikanska frihetsrörelsen med KKK, Svarta pantrarna osv. Vi har ungdomsrevolten mot slutet av 60-talet och tillsammans med den också hippie-rörelsen. Soundtracket kan bli episkt, med Beatles, Jimmy Hendrix och en hel uppsjö andra. Huvudpersonen skulle kunna vara en nyss hemkommen vietnamveteran. Potentialen är oändlig!

Medlem

De håller sig alltid i staterna i GTA, det är ju något folk känner til. Man ändrar väl inte på ett vinnande koncept...

En intelligent gissning är ju Silicon Valley, San Fransisco. Fast det blir ju Rockstars motsvarighet och i deras tappning.

San Andreas var ju kul med sina vidsträckta områden. + Schyssta radiokanaler, fat det är det ju alltid.
Bara att inse att det ena GTA inte är likt det andra, miljömässigt. Däremot finns ju alltid den kriminella sidan med.

Ser framemot att få "Rocka Loss" lite igen. Muhaha.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

12
Skriv svar