Uttalande om Guild Wars 2-expansioner dementeras

Robot
Uttalande om Guild Wars 2-expansioner dementeras

NCsoft tar tillbaka beskedet om en ny expansionsstrategi, klara besked kommer längre fram.

#guild-wars-2, #ncsoft, #arenanet


Medlem
Uttalande om Guild Wars 2-expansioner dementeras

haha... bra koll

lär nog bli ett bra mmo lir
Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

Längtar redan!

De får gärna släppa det iår =D

Medlem

Ekonomi chefen & Moderbolaget hade inte fått säga sitt va?! lol


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Självklart har de redan planerat DLC's etc, men de vill inte att det ska komma ut att de utvecklar DLC's innan spelet är släppt.

GW2 har säkert varit klart ett bra tag nu, klart att de jobbar på DLCs just nu, vad annars skulle de syssla med? GW3?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det tror jag inte..

Vore inte särskilt taktiskt rätt att vänta på att StarWars:SameOldRep och Diablo3 ska hinna bli färdiga och stjäla uppmärksamhet innan eller samtidigt vid releese... Nej hade det varit färdigt så hade den öppna betan iaf varit igång redan.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Skulle inte tro det jag heller ^^. Senast för bara någon vecka sen så sa dom t.ex att dom hade gjort stora förändringar till elementalisten tror jag de va, så demot som kommer nu på Gamescom t.ex kommer vara en viss skillnad jämfört med förra årets Gamescom. Så dom håller på ideligt med att göra det så bra som möjligt

Jag hoppas ni har rätt då...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haha, det hoppas jag med ^^. Men dom har lycktats fånga mitt intresse i ungefärt 5 år och jag tror att dom kommer kunna ha mitt intresse lika länge till

Medlem
Skrivet av alftagrabben:

Skulle inte tro det jag heller ^^. Senast för bara någon vecka sen så sa dom t.ex att dom hade gjort stora förändringar till elementalisten tror jag de va, så demot som kommer nu på Gamescom t.ex kommer vara en viss skillnad jämfört med förra årets Gamescom. Så dom håller på ideligt med att göra det så bra som möjligt

Ja, väntar ju hellre 6mån till på ett färdigt spel än att få en buggfest till hösten. Har vi sett alldeles för ofta.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Fast GW har ju varit förskonat från buggar, har alltid funkat klockrent för mig, kan ju bero på att det är ständiga uppdateringar, varje dag är det något som patchas här och var.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar