Red Dead Redemption-tråden

Medlem

Har ringt runt som en dåre för att få fram fakta, jag fick reda på att ingen butik i Sverige, Norge eller Danmark har fått in spelet.
Konstigt om Gamestop osv har fått in.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Men jag maila med SIBA om det. De har nog beställt sina exemplar från europa. medans siba och andra beställt från den nordiska tillverkaren.
Webhallen fick in en del idag. men det börjar bli ont om de även där. Surt man inte har webhallen butik nära

Medlem

Webhallen - Göteborg hade inte fått in något idag =/ fan jag vill ju så gärna ha spelet... Någon som vet vad man kan göra?


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Själv hämtade man sin kopia klockan 10:00 imorse, då webhallen öppnade

Medlem

Fick mitt från Webhallen i brevlådan idag.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Spelet ser skit enligt mig eller så ere jag som e helt blind, AA'n är värre än GTA IV o själva grafiken också på många ställen,
blur överallt verkligen man blir nästan sur fattar inte varför dom gör såhär dom gör spelet sämre sen mutar dom oss me Co-op?

Siba = release 26 maj
Elgiganten och alla andra butiker som inte har det beror på att ps3 kopierna är fast på flygplatsen o kan inte skickas ut dom som nu har fått in det har fått det med tåg eller något sånt som gamestop,game,webhallen men de e väldigt få exemplar hade tur att man hade en butik precis vid mig som hade 2 kopior kvar så man kunde hämta en

Medlem

Själv så älskar jag spelet! Det är bland det bästa jag har spelat den här generationen! Stämningen, karaktärerna och storyn är underbara än så länge. Grafiken är enligt mig bra mycket bättre än GTA IV och frameraten likaså, jag har inte lidit något av den än så länge.
Men det bästa är nog musiken! Ojoj, vad den den är bra. Tänk vad lite visslande och munspel kan göra för att man ska få upp stämningen.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Själv så älskar jag spelet! Det är bland det bästa jag har spelat den här generationen! Stämningen, karaktärerna och storyn är underbara än så länge. Grafiken är enligt mig bra mycket bättre än GTA IV och frameraten likaså, jag har inte lidit något av den än så länge.
Men det bästa är nog musiken! Ojoj, vad den den är bra. Tänk vad lite visslande och munspel kan göra för att man ska få upp stämningen.

Definera bra grafik? jag vet inte vilka spel du har spelat men grafiken är inte alls bra

Medlem

Jag skrev att grafiken var bättre än GTA IV, vilket den är enligt mig.

Och vad förväntar du du dig av ett så stort spel med så mycket detaljer? Grafiken gör det den ska och fysiken är fortfarande bland det bästa som gjorts i spelväg.

Medlem

Posten lyckades då försena mitt ex, jävla nöter.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

haha, någon som vill slå ihop en posse eller va de heter :D?

Medlem

Jag fick mitt trots allt igår =D
Lätt vi måste fixa ihop en grupp och Free Roama lite ;).
Testade en gång men kom in till 2 nissar som satt och snackade något främmande språk och som dödade mig så fort jag kom i närheten..

Mitt PSN är Blee00 (tror jag iaf, inte så ofta jag kollar det ^^)


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Medlem

Coolt, såg precis reklam för RDR på MTV


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Medlem

Hoppas siba får in sina exemplar 26e....

Medlem

Psn : Funnx pma när du vill köra om ja inte är online skicka iväg på fz så går ja in när ja ser de

Medlem

Jag hade tänkt lira igenom SP först och främst, men sen så blir det att kasta sig in i MP och njuta där med

Lägg till min PSN ni som inte redan har den!

Medlem

fan vad sugen man blir på att köpa detta spelet och lira multiplayer med några nu. visst, har spelat drygt 5 timmar av singleplayern och det äger, men det skulle vara roligt att lira multiplayer med några. och samtidigt få öka min ps3-samling.

inK
Medlem
Skrivet av snurrah:

Hur många är det som förbokat detta spel men inte fått det?

Förbokade från webh för några veckor sedan, men inte har dom skickat det, får det la nästa vecka, någon mer som råkat ut för detta?

Slutade även jobbet kl 10 idag och det kändes fint att komma hem o lira, nu känner jag mig lite desperat, har ringt runt till både game och elgiganten men ingen har det, är det någon som vet en affär i örebro / ludvika / borlänge trakten som har spelet inne, så jag kan ta bilen och handla handla!!

Jag fick inte mitt i fredags, riktigt surt eftersom helgen hade gått till att spela annars. Istället hoppas jag på att få hem det på måndag och bara småspela i veckan.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Köpte min LE version på Elgiganten i fredags och är fast sedan dess, fantastiskt spel och jo jag haf tycker grafiken är bra, riktigt bra för att vara såpass stort spel som det är. Flyter dessutom på riktigt bra, men har hängt sig några gånger i byten mellan MP och SP.

http://www.skrivbordsgeneralen.se/forum/phpBB3/viewforum.php?...

Här rekryterar vi svenskar för MP och posse, finns en hel del amerikanska spawncampare där ute just nu så all hjälp uppskattas. I sektionen har vi även lagt upp "fältrapporter" dvs äventyr som sker där ute.

Kommer no spendera X antal timmer framför detta spel, nätterna kommer bli långa och blodiga


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Adda mitt, nämde migg psn där ovan om man får vara med vill lätt spela med en posse

inK
Medlem

Idag fick jag äntligen hem mitt LE från Discshop, så ikväll är det min tur att kliva på hästen och bege mig ut i Vilda Västern med sexskjutaren i högra handen och whiskyn i den vänstra.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:

Idag fick jag äntligen hem mitt LE från Discshop, så ikväll är det min tur att kliva på hästen och bege mig ut i Vilda Västern med sexskjutaren i högra handen och whiskyn i den vänstra.

Härligt, du lär inte bli besviken

Medlem
Skrivet av inK:

Idag fick jag äntligen hem mitt LE från Discshop, så ikväll är det min tur att kliva på hästen och bege mig ut i Vilda Västern med sexskjutaren i högra handen och whiskyn i den vänstra.

Tur du har, har fortfarande inte fått mitt från discshop... Hoppas att det kommer imorgon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

inK
Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av inK:

Idag fick jag äntligen hem mitt LE från Discshop, så ikväll är det min tur att kliva på hästen och bege mig ut i Vilda Västern med sexskjutaren i högra handen och whiskyn i den vänstra.

Tur du har, har fortfarande inte fått mitt från discshop... Hoppas att det kommer imorgon.

Faktiskt ett stort minuspoäng för Discshop, hade verkligen räknat med att lira det hela helgen.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Har både 360 och ps3. Men föredrar ändå ps3 över 360.
1: Bluray (DVD någon !?!)
2: Psn network (Gratis)
3: Mindre oljud (360 låter som f..n)
4. Fler vänner med Ps3

Dock är 360 kontrollen härligare
Små spel till 360 rockar, hehe.. (Fable2 o snart3)

Nä men seriöst, tycker ändå det är svårt att välja till vilken konsol ibland, men oftast vinner Ps3.

Oavsett är jag jäkligt nöjd med Ps3 versionen av RDR.

Medlem

Hur är prestandan då jämfört med PS3:an? Tycker GTA4 är outhärdligt jobbigt att spela på PS3:an, segt att titta på. Hur är det med RDR?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Har gta4 på både Pc och Ps3 och tycker det flyter bättre på PC;n dock fast man har bra dator kan man inte maxa det Tycker RDR flyter bättre än gta4 på ps3 men inte hundra ännu, men tillräkligt bra för att få 9,7/10 i betyg av mig

Medlem

Körde Mp igår med redmac vi hade riktigt kul, första gången för han så de gick la sådär.. ja fick ett gott skratt iallfall, haha adda mig om ni vill va me o lira nån dag

Psn: Funnx

Medlem

Har någon en aning varför jag inte får tillgång till mina LE grejer när jag startar ett nytt save? Har bara fått tillgång till Golden Guns men inte Deadly Assassins Outfit eller Gentleman's Attire.

Någon aning? Och ja, jag har länkat mig till Social Club bla bla för jag har nämligen unlockat allt på min första save.

Medlem
Skrivet av mixxx:

Har någon en aning varför jag inte får tillgång till mina LE grejer när jag startar ett nytt save? Har bara fått tillgång till Golden Guns men inte Deadly Assassins Outfit eller Gentleman's Attire.

Någon aning? Och ja, jag har länkat mig till Social Club bla bla för jag har nämligen unlockat allt på min första save.

De får du tillgång till efter vissa quester som du måste ha gjort så låses de upp.

Skriv svar