Svar på allt!

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av El Presidente:

Vad är det för fel på Jar jar?

Tror hans föräldrar fundilerat på den saken med.

Undrar om Liam Neeson och Ewan McGregor fick frispel när de såg den färdiga filmen?


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av El Presidente:
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av El Presidente:

Vad är det för fel på Jar jar?

Tror hans föräldrar fundilerat på den saken med.

Undrar om Liam Neeson och Ewan McGregor fick frispel när de såg den färdiga filmen?

Mmm,, måste vart ett lågvattensmärke för Liam Neeson som trots allt är en seriös och hyffsad skådis, men han tröstade sig säkert med paychecken som borde varit avsevärd.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av SPARTAN-123:

Låt oss säga att det är två rena frekvenser utan övertoner.

Du svarade precis på frågan

Förklara.


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av SPARTAN-123:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av SPARTAN-123:

Låt oss säga att det är två rena frekvenser utan övertoner.

Du svarade precis på frågan

Förklara.

Två frekvenser kan inte bli en frekvens, sinustoner är fortfarande separata toner, och kan inte kombineras med en annan frekvens för att bli en tredje.

Medlem

Vilka är era bästa tips att bli av med feber? Haft det i en vecka nu och måste bli frisk snarast!

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Vilka är era bästa tips att bli av med feber? Haft det i en vecka nu och måste bli frisk snarast!

Vila och sov mycket, drick vatten. Ha ingen hög volym* på musik och försök undvik ljud i närheten.
Mina erfarenheter.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

ja det viktigaste är nog att du sover mycket och försöker att anstränga dig så lite som möjligt så borde du snart bli frisk igen.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Vilka är era bästa tips att bli av med feber? Haft det i en vecka nu och måste bli frisk snarast!

Gå till läkaren, det är inte normalt att ha feber så länge.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Mår du bättre?
Börjar också känna mig lite krasslig... ska nog stanna hemma från skolan idag.. nån som har tips på bra filmer som man kan kolla på när man bara ska ligga i sängen hela dagen?

Medlem
Skrivet av magnusek1986:

Mår du bättre?
Börjar också känna mig lite krasslig... ska nog stanna hemma från skolan idag.. nån som har tips på bra filmer som man kan kolla på när man bara ska ligga i sängen hela dagen?

Black Swan!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av magnusek1986:

Mår du bättre?
Börjar också känna mig lite krasslig... ska nog stanna hemma från skolan idag.. nån som har tips på bra filmer som man kan kolla på när man bara ska ligga i sängen hela dagen?

Black Swan!

Har du sett den? Har hört att den ska vara rätt bra..

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av magnusek1986:

Mår du bättre?
Börjar också känna mig lite krasslig... ska nog stanna hemma från skolan idag.. nån som har tips på bra filmer som man kan kolla på när man bara ska ligga i sängen hela dagen?

Black Swan!

Har du sett den? Har hört att den ska vara rätt bra..

Medlem
Skrivet av magnusek1986:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av magnusek1986:

Mår du bättre?
Börjar också känna mig lite krasslig... ska nog stanna hemma från skolan idag.. nån som har tips på bra filmer som man kan kolla på när man bara ska ligga i sängen hela dagen?

Black Swan!

Den är otroligt bra, tyckte jag. Det är dock en film som inte är för alla skulle jag tro. Det är en skön känsla igenom hela filmen liksom.

Har du sett den? Har hört att den ska vara rätt bra..


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av magnusek1986:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av magnusek1986:

Mår du bättre?
Börjar också känna mig lite krasslig... ska nog stanna hemma från skolan idag.. nån som har tips på bra filmer som man kan kolla på när man bara ska ligga i sängen hela dagen?

Black Swan!

Den är otroligt bra, tyckte jag. Det är dock en film som inte är för alla skulle jag tro. Det är en skön känsla igenom hela filmen liksom.

Har du sett den? Har hört att den ska vara rätt bra..


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av SPARTAN-123:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av SPARTAN-123:

Låt oss säga att det är två rena frekvenser utan övertoner.

Du svarade precis på frågan

Förklara.

Två frekvenser kan inte bli en frekvens, sinustoner är fortfarande separata toner, och kan inte kombineras med en annan frekvens för att bli en tredje.

Men elementet vibrerar ju 700 gånger i sekunden?


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av magnusek1986:

Mår du bättre?
Börjar också känna mig lite krasslig... ska nog stanna hemma från skolan idag.. nån som har tips på bra filmer som man kan kolla på när man bara ska ligga i sängen hela dagen?

Tack för tipsen och segt att höra, nej tyvärr är jag inte bättre..

Medlem

Någon som vet vad Bethseda planerar nu?

Kan inte tänka mig att de påbörja Elder Scrolls 6 allra redan


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av SPARTAN-123:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av SPARTAN-123:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av SPARTAN-123:

Låt oss säga att det är två rena frekvenser utan övertoner.

Du svarade precis på frågan

Förklara.

Två frekvenser kan inte bli en frekvens, sinustoner är fortfarande separata toner, och kan inte kombineras med en annan frekvens för att bli en tredje.

Men elementet vibrerar ju 700 gånger i sekunden?

Det är en väldig komplex process. Högtalarelementen vibrerar inte i cykler, det är frekvenserna som gör det. Elementen flyttar bara luft på ett sånt sätt att frekvenserna överlappar varandra.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Någon som vet vad Bethseda planerar nu?

Kan inte tänka mig att de påbörja Elder Scrolls 6 allra redan

Ett nytt Fallout och Skyrim DLC vid sidan om kanske?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Apministern:

Någon som vet vad Bethseda planerar nu?

Kan inte tänka mig att de påbörja Elder Scrolls 6 allra redan

Shitload of Skyrim-DLC. Om man tänker framåt är väl ett nytt Fallout MÖJLIGT, men något säger mig att de kan komma att satsa på någon ny franchise...


signatur

Imperator

Medlem

Hejsan kära FZ medlemmar!

Det är så att jag är på jakt efter ett spel jag läste om här på FZ för längesedan. Jag har "för mig" att det är skaparna av Bayonetta som gjort det och då jag fullkomligt älskade det spelet så är jag självklart nyfiken på vad nu det här kan vara

Alltså, jag minns inte mkt... inte ens en antydan på vad det kan heta men jag minns att man kunde välja mellan 3 olika klasser. En biff, en brud (lönnmördar liknande) + någon mer. I trailern fick man se dem springa runt i en slags neo gothisk stad och slå på saker

Snälla, ge mig ett namn så jag kan följa utvecklingen av det här. Det verkar ruskigt roligt!

Frid vare med er

Medlem

En film där Jackie Chan är med...

I början av filmen sitter han och hans far och bror (tror jag) i en gammal lastbil och försöker höra vilken modell det är på bilen igenom och lyssna utav motorljudet, Jackie klarar alla men hans (bror) fick mycket fel på en:

Han trodde att en moped var en sportbil,

Detta är dom glimtarna jag kommer ihåg, vet inte om allt stämmer.

Men vad heter filmen?

Medlem
Skrivet av Jonio:

Hejsan kära FZ medlemmar!

Det är så att jag är på jakt efter ett spel jag läste om här på FZ för längesedan. Jag har "för mig" att det är skaparna av Bayonetta som gjort det och då jag fullkomligt älskade det spelet så är jag självklart nyfiken på vad nu det här kan vara

Alltså, jag minns inte mkt... inte ens en antydan på vad det kan heta men jag minns att man kunde välja mellan 3 olika klasser. En biff, en brud (lönnmördar liknande) + någon mer. I trailern fick man se dem springa runt i en slags neo gothisk stad och slå på saker

Snälla, ge mig ett namn så jag kan följa utvecklingen av det här. Det verkar ruskigt roligt!

Frid vare med er

Kommer du ihåg vilken plattform det var till? Var det tredje- eller förstaperson? Visuell design? Hur nytt är det?


signatur

Imperator

Medlem

Det var till 360/PS3/PC om jag inte minns fel, eller bara 360/PS3, vet ej säkert.

Det var i 3:e person, klassiskt Devil May Cry/Bayonetta/Ninja Gaiden stuk där du, övermäktig kämpe mördar stora gäng av monster och får xp, nya moves, combos osv. Design mässigt kan jag säga direkt att det är japaner som gjort det, man märker det bara när man såg det, av det jag minns åtminstone. På karaktärsdesign, fiender, miljö osv. Väldigt likt Bayonetta/Devil May cry i "stilen" så att säga

Spelet är under utveckling och jag har inte hört ett knyst om det sen dess då jag läste om det första gången.

Jag har försökt googlat det, jag vet att någon som hade något att göra med bayonetta eller Devil may cry har ett finger med i spelet men har inte haft någon tur.

Help me Obi Wan Kenobi, you are my only hope! ^^

Medlem
Skrivet av Jonio:

Det var till 360/PS3/PC om jag inte minns fel, eller bara 360/PS3, vet ej säkert.

Det var i 3:e person, klassiskt Devil May Cry/Bayonetta/Ninja Gaiden stuk där du, övermäktig kämpe mördar stora gäng av monster och får xp, nya moves, combos osv. Design mässigt kan jag säga direkt att det är japaner som gjort det, man märker det bara när man såg det, av det jag minns åtminstone. På karaktärsdesign, fiender, miljö osv. Väldigt likt Bayonetta/Devil May cry i "stilen" så att säga

Spelet är under utveckling och jag har inte hört ett knyst om det sen dess då jag läste om det första gången.

Jag har försökt googlat det, jag vet att någon som hade något att göra med bayonetta eller Devil may cry har ett finger med i spelet men har inte haft någon tur.

Help me Obi Wan Kenobi, you are my only hope! ^^

Menar du det där spelet där man spelar som en död zombie som kan dra av sin arm o spöa upp folk ?
Tror det är den där tokiga japanen som gjort det, men på trailern ser det jävligt likt dmc.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Apministern:

Någon som vet vad Bethseda planerar nu?

Kan inte tänka mig att de påbörja Elder Scrolls 6 allra redan

Ett nytt Fallout och Skyrim DLC vid sidan om kanske?

Fallout har de om inte jag minns fel sagt sig vara klara med. Skyrim DLC är ett ja, om de börjat utveckla redan nu vet jag däremot inte. Det är väl inte omöjligt däremot.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

- Går tiden verkligen fortare än förut eller inbillar jag mig bara det?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

- Går tiden verkligen fortare än förut eller inbillar jag mig bara det?

Hmm. Håller med dig, för mig har tiden gått skit snabbt nu i högstadiet, men det är nog bara en inbillning trots allt


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:
Skrivet av WaltX:

- Går tiden verkligen fortare än förut eller inbillar jag mig bara det?

Hmm. Håller med dig, för mig har tiden gått skit snabbt nu i högstadiet, men det är nog bara en inbillning trots allt

Att snart bara ha ett år kvar på gymnasiet känns sjukt


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av WaltX:

- Går tiden verkligen fortare än förut eller inbillar jag mig bara det?

Nej och ja.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skriv svar