Medlem

Fick mail med login för betan. Går då inte testa på jobb datorn, hackar som fan.

Inaktiv

Om det finns någon vänlig själ som sitter på en invite till QL så skicka mer än gärna den till

j.wandesjo@yahoo.com
eller
wandesjo@gmail.com

Hade varit sjukt kul att få spela lite quake igen och testa quake live.

tack på förhand
/tub


signatur

/tub

Medlem

Fan va nice QL är alltså! Kommer lätt forts spela Q3 en lång tid framöver.


signatur

www.Nintendoblogg.se !! Nyheter om Nintendo o vad allt de berör!!

Medlem

lol

quake live är ju exakt som quake 3, enda skillnaden är att dom har tat bort nåra av gamla banorna och tat med dom sämsta banorna från q3.

och att man kan inte stänga av att skärmen skakar som fan när man blir träffad.

Är dom seriös eller?

Inaktiv

Fick en nyckel häromdagen, testade på jobblaptopen men det hackar purjo så jag får testa hemma på spelburken istället.

Inaktiv
Skrivet av Ballong:

lol

quake live är ju exakt som quake 3, enda skillnaden är att dom har tat bort nåra av gamla banorna och tat med dom sämsta banorna från q3.

och att man kan inte stänga av att skärmen skakar som fan när man blir träffad.

Är dom seriös eller?

seta cg_kickscale "0" // Stops the screen from shaking when taking damage

Rekommenderar den här tråden på officiella forumet. Jag kör med en något mekad version av hans cfg och det funkar fan hur bra som helst.

Medlem

Jag far lite nycklar da och da. Privva mig med For/efternamn/email (helst inte hotmail) samt skill nyborjare/medel/veteran sa fixar jag nyckel sa fort jag hinner.

Mvh
Mikael

Medlem

Vad fan har id Software (läs: ZeniMax) gjort med Quake Live den senaste tiden?

Helt plötsligt MÅSTE man ladda ner och installera ett program, inte längre snabbt och smidigt i webbläsaren och kanske framförallt:
Kör man inte premium eller pro, alltså inte betalar för gratisspelt, så kan man inte lira Blood Run (ZTN Tourney 1), Lost Worlds (DM13) eller ja... enda jag kan lira är Camp Ground (DM6).... ENDA banan...

Snåla jävla pengakåta idioter, behandla sina kunder såhär, inte en chans att jag GER dem pengar nu...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

12
Skriv svar