Att överleva i I Am Alive är ingen lek
Fast på något sätt är det såklart ett spel. Se den senaste trailern i vårt arkiv.
Verkar stämningsfullt. Köper det gärna.
31 sek in i klippet... Det är det fan inte många som klarar av Jobbigt hopp med armarna där.
Annars så kan det bli roligt, gillar ju faktiskt sådana spel
Assassin's I Am Alive Uncharted Tom Raider Creed...
Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.
Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.
Imperator
Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.
Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.
Maj fälings too...
Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och inte alls ut som jag hoppats på.
Have a good time!
Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.
"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag
Imperator
Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.
"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag
Jag säger inte att spelet är på något sätt.
Have a good time!
Det finns en viss charm i förstörda städer tydligen.