Ny Xbox360-ägare - Vilka spel måste jag ha?

Medlem

Battlefield Bad Company 2<3

Medlem

Battlefield Bad Company 2 om du gillar online action.

Gears of War 1/2

Mass Effect 1/2

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Battlefield Bad Company 2<3

Instämmer totalt! Helt makalöst bra! Bästa onlinestriderna till boxen någonsin. Därmet basta!

Andra spel som är bra:

Dead Space-finns väl tokbilligt nu? I alla fall ett av de bästa spelen jag upplevt.

Forza3. Grymt bra! Online blev en liten besvikelse.. Men Tag-virus är riktigt kul! Har några roliga setups, gratis, för tag i min storefront. (sök på Bamse vid vinyler. Är en av tre.. "PappaFloo") Har lite bilder från Forza3 här i mitt bildgalleri. http://www.fz.se/medlem/?id=47604&tab=images


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Forza3 har jag och det är riktigt bra. Ska skaffa både BC2 och Alan Wake. Sen funderar jag på Dead Space också.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

ta NHL om du ska ha ett bra sportspel

Jag skriver bara "The Bourne Conspiracy"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Konstigt - jag hade inte ens hört talas om att Bourne Conspiracy släppts till 360.
Hittade däremot den här gameplayfilmen och där ser det riktigt, riktigt uselt ut. Däremot har det fått "OK" medelbetyg. Förvirrande.

Skrivet av silly_cake:

Konstigt - jag hade inte ens hört talas om att Bourne Conspiracy släppts till 360.
Hittade däremot den här gameplayfilmen och där ser det riktigt, riktigt uselt ut. Däremot har det fått "OK" medelbetyg. Förvirrande.

Det spelet är så bra att jag har köpt det två gånger och spelat om. De har några av de bästa fightkontrollerna jag stött på till Xboxen, dessutom är storyn riktig bra. Väldigt filmiskt. Bra röstskådisar och bra grafik. Om du gillar filmerna kommer du gilla spelet. High Moon Studios har producerat det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det spelet är så bra att jag har köpt det två gånger och spelat om. De har några av de bästa fightkontrollerna jag stött på till Xboxen, dessutom är storyn riktig bra. Väldigt filmiskt. Bra röstskådisar och bra grafik. Om du gillar filmerna kommer du gilla spelet. High Moon Studios har producerat det.

Har faktiskt inte sett filmerna (!) men råkar jag komma över spelet ska jag ge det en chans.

12
Skriv svar