*Vänligen lås tråden*

Medlem

Oj oj vad tråkigt det är att vänta ^^
Early Access starts ~ 31d 6h 56m 2s...

någon som vet ett roligt spel? vilket som


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Alla valves spel är mycket roliga;) och om du söker multiplayer fps kan jag starkt rekomendera Team Fortress 2 eller Call of Duty 4: Modern Warfere:)
Söker du rollspel är ju The Elder Scrolls IV: Oblivion det helt klart bästa som gjorts i modern tid om du frågar mig;)

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Alla valves spel är mycket roliga;) och om du söker multiplayer fps kan jag starkt rekomendera Team Fortress 2 eller Call of Duty 4: Modern Warfere:)
Söker du rollspel är ju The Elder Scrolls IV: Oblivion det helt klart bästa som gjorts i modern tid om du frågar mig;)

Du och jag tycks ha samma spelsmak...


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Du och jag tycks ha samma spelsmak...

Men va trevligt;) Kör du också CoD 4?:) vad heter du på Cod 4? Och vad heter du på steam?;)

Medlem

V1ctory299 på steam, v1ctory på cod 4.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

kört alla förutom COd4 online, har steam konto med Hl-hl2, cs-css, gmod, tf2, Zeno Clash & L4D.. dock så orkar jag ingen av dem ^^
testade CoD4 hos polare när den kom ut. Inte online dock.

körde The Elder Scrolls IV: Oblivion förut men tycker FAllout3 är mkt roligare. Dock så har man klarat den och resten av fallout 3 expansions fåtal gånger. Senaste såg inte så rolig ut så inte testat. The Pitt var väldigt skoj


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Ska någon av er på dreamhack winter?:) Redaktionen på Aiononline.se har bokat platser, och är man snabb med platsbokningen kan man hamna precis bredvid dem;) Ska ni på DH?:) hade ju vart kul att träffas och nötat sönder Aion tre dygn i sträck tillsammans;)

Medlem

Ägnar mig tyvärr inte åt sådant.. Är väl ingen "true" gamer


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nja lite svårt för min del, men hade vart kul och testa


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

hehe, aja, synd;) Äh, man behöver inte vara någon true gamer för att åka på DH:P Jag klassar nog inte mig själv som någon "true gamer", men jag åkte ändå dit i vintras och det var skitkul:D Ska antagligen dit i vinter igen:P

Medlem

Tänkte bara att man behöver en viss passion för att spela 3 dagar i sträck.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Tänkte bara att man behöver en viss passion för att spela 3 dagar i sträck.

Jo det kan du ha rätt i:P Men långt ifrån alla som är där är där bara för att spela:P När ja var där i vintras spelade jag nog bara 30-40% av tiden var jag där. Resten kutade jag runt och försökte vara med i massa tävlingar, kollade i expot, var i dream arena och lyssnade på föreläsningar:P Så man kan göra långt mycket mer än att bara spela;)

Medlem
Skrivet av Call of tuty:
Skrivet av v1ctory:

Tänkte bara att man behöver en viss passion för att spela 3 dagar i sträck.

Jo det kan du ha rätt i:P Men långt ifrån alla som är där är där bara för att spela:P När ja var där i vintras spelade jag nog bara 30-40% av tiden var jag där. Resten kutade jag runt och försökte vara med i massa tävlingar, kollade i expot, var i dream arena och lyssnade på föreläsningar:P Så man kan göra långt mycket mer än att bara spela;)

Precis, Dream Hack är mer som en festival för datorer och spel med mera. Samtidigt när det är världens största LAN party. Det är ju rena drömmen enligt mig! Ja, vi får höras mer om det!

Men nu är det bara 34 Dagar kvar till release!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

ingen preorder? med headstart??? ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Det närmar sig så sakteliga..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Japp;) bara en dryg månad kvar nu;)

Medlem

signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Funderar på att förboka Aion genom PcGamers erbjudande. Skulle isåfall vara sugen på att gå med i Fz:s guild! Klass är ej bestämd ännu, jag måste läsa på mer.

Edit: Jag röstade fel i omröstningen. Röstade på Asmodians men menade Elysea :evil:

Medlem

Eloys*
---

Grym intervju med Brian Knox i farten, rekommenderas!
länk: http://eu.aiononline.com/uk/news/aion-at-gamescom---summary-o...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

hmm ska ni verkligen döpa guilden till fragsrus+,,hoppas verkligen ni inte ska spela på ngn rp server om dom niu kommer ha ngra sådana servers vill säga...

nä tänk om och ta ngt guildnamn som passar in i aion världen,.. det brukar väl ses allmännt hyffs att ha ett namn som smällter in bra i ett mmo..

Medlem

En omröstning om guildnamnet ligger uppe i en separat tråd.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

haha tnx för länk mosoloa1 .
Gillade inte teater/ roll play delen dock


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

orkade inte kolla på teatergrejen, men intervjun var bra:) Fast han verkade lite virrig XD Sa väldigt mycket "like" och "kind´a" och sådär

Medlem

Hade en gammal CS-klan med just detta namn! Kul att fler har funnit likheten med Toys R us lockande!

Medlem

trevligt initiativ men jag finner guild namnet horribelt


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Lugna er med guild namnet. Ingen har sagt att vi kommer heta "FragRus". Kolla igenom tråden nästa gång också...
Länk till tråden som finns med i samma forum och med en övertydlig titel: http://www.fz.se/forum/thread.php?id=82288.

Inga problem med länken om intervjun!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Lugna er med guild namnet. Ingen har sagt att vi kommer heta "FragRus". Kolla igenom tråden nästa gång också...
Länk till tråden som finns med i samma forum och med en övertydlig titel: http://www.fz.se/forum/thread.php?id=82288.

Inga problem med länken om intervjun!

Tack! Du hann före mig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hittade dessa filmerna på gametrailers.com. Riktigt nice grejer de lagt till i patch 1.5! Vill ha spelet nuuuu!!

Del 1: http://www.gametrailers.com/video/gc-09-aion-the/54880

Del 2: http://www.gametrailers.com/video/gc-09-aion-the/54879

Medlem

Kul med alla länkar i tråden Jag ska ta och skapa en länktråd om ingen annan vill ta på sig det?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skriv svar