*Vänligen lås tråden*

Medlem

Hej du, är du intresserad av att vara med i guilden? (Kände att jag måste fråga..)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

V1c om du är rastlös kan du kolla om det går att skriva in FragzoneSWE på
[http://aiononline.se/listguilds.php?] inte säker på om det går men räknas väl som reklam om funkar? ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Registrerar mig imorgon..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tjo! Hur kommer man med i guilden?

Medlem
Skrivet av Lazers_y:

Tjo! Hur kommer man med i guilden?

du skriver bara här och sen fixar V1c skulle jag tro.
Vad för klass och nick ? ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Stämmer, lägger till dig så fort du har skrivit nick/klass.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

v1c, har du lagt till våran guild (legion som det egentligen heter:P) på aiononline.se?:P Men om vi lägger ut den där ska ju folk kunna joina den också, och vi ville ju bara ha fz-medlemmar:P hur gör vi med det?:P

Medlem

Kom precis hem, fullspäckad dag -.-.. Får ta det imorgon, jag orkar knappt hålla ögonen öppna. De får ta och kontakta mig via mail för att gå med i guilden och sedan läsa tråden som alla andra.

Några icke fz.se medlemmar kan vi nog överleva, de kan ju även registrera sig här. Det är ingen raketfysik direkt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Någon som vill länka till en klient som funkar?
Har provat att ladda ner OB klienten igen från aions sida men får bara samma meddelande som förut.
"This product is not available in your country"

Antar att dom har North America versionen på deras sida, laddade hem via fileplanet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sitter med ipoden atm, länkar imorgon.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

5 Dagar kvar bara, dags att ladda!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Någon som vill länka till en klient som funkar?
Har provat att ladda ner OB klienten igen från aions sida men får bara samma meddelande som förut.
"This product is not available in your country"

Antar att dom har North America versionen på deras sida, laddade hem via fileplanet.

Som sagt, jag gjorde så att jag avinstallerade hela aion och NClauncher och sedan laddade jag ner fullversionen från deras hemsida (http://eu.aiononline.com/en/news/open-beta-client-now-available-for-download.html klicka på "full version" som står typ i mitten av texten). Installerade och det verkar ha fungerat för mig:) Men, man får vänta och se tills söndag för o se om det fungerar som det ska XD

Medlem

Har testat att ta bort allt med NCsoft och Aion, men får prova torrent, dålig fart på den dock.

Får väl annars vänta tills man får hem skivan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kecipra/Assassin

Sen kanske en templar alt vem vet ;)=

Medlem

något att tänka på.
ser inte ut som om man kan ha överdrivet många i sin legion.
Legion Level
xxxxxxxKinah Members Needed Abyss Points Max Members
Level 1 10,000 0 Members N/A 30 Members
Level 2 100,000 10 Members N/A 60 Members
Level 3 1,000,000 20 members 20,000 90 Members


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Oj, då räcker det nog nästan med fz+pcgamer folk tror jag.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nja, vi kan nog ta in några fler:P Vi kan ju göra guilden direkt iaf, vi är ju över 10 medlemmar alla redan Och sen när vi kommit upp i lvl två kan vi ju börja bjuda in mer folk, man kan ju va max 60 pers där:P Men för att komma upp i lvl 3 behövs det ju en hel del pengar XD men vi får dela på det Alla skickar lika mycket pengar till guildmastern (v1c) och sen fixar han upp oss i lvl

För lvl tre krävs ju 20.000 abyss points också :S har inte riktigt kommit på det klara med hur snabbt det går att få ihop AP

Medlem

Det har du rätt i, jag skriver på aiononline.se när jag hinner, fullt upp just nu..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Viktigast av allt, BLI ASMODIANS! Elyos är fula och inte alls tuffa, med andra ord - raka motsatsen till Asmodians. Jag och 3 polare har förbeställt AION och vet inte om vi ska joina en killes brorsas guild eller om vi ska leta upp något annat, men vi har iallafall förmodligen - 1 ranger (möjligtvis sorc), 1 sorc (möjligtvis priest/gladiator), 1 sorc (möjligtvis gladiator/assasin), 1 sorc (möjligtvis templar/gladiator)

Alla fyra kommer köra på open beta 6-13 september för att testa vilka classer vi vill köra.

Medlem
Skrivet av Murre95:

Viktigast av allt, BLI ASMODIANS! Elyos är fula och inte alls tuffa, med andra ord - raka motsatsen till Asmodians. Jag och 3 polare har förbeställt AION och vet inte om vi ska joina en killes brorsas guild eller om vi ska leta upp något annat, men vi har iallafall förmodligen - 1 ranger (möjligtvis sorc), 1 sorc (möjligtvis priest/gladiator), 1 sorc (möjligtvis gladiator/assasin), 1 sorc (möjligtvis templar/gladiator)

Alla fyra kommer köra på open beta 6-13 september för att testa vilka classer vi vill köra.

Mycket intressant...
Menar du att du/ni vill joina vår FZ guild eller?
Det går bra i så fall, men skriv de tre andras namn också så kan vi skriva upp er på listan.
Och om du inte har märkt det så finns det en omröstning på denna tråds startsida om vilken sida vi ska spela, och just nu ser det absolut ut att bli Asmodians. Fast jag vet inte om det är för att vi tycker att Elyos är "fula och inte tuffa"...

Medlem

Hmm? k


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem
Medlem

Det fungerar nog inte då vi kommer från Svedala..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

väldigt många som inte läser ^^ Kanske byta rubrik? ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Ska precis redigera omröstningen, vi får vänta ca 10 dagar med nytt guildnamn. Men du har rätt, ändras ska det.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Det fungerar nog inte då vi kommer från Svedala..

Älmhult i Småland här Men då bor vi ju iaf inte jättelångt ifrån varandra;) Bra att veta vid eventuella framtida guild-lan

Medlem

Svedala är slang för Sverige Jag är från Stockholm..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Call of tuty:
Skrivet av Murre95:

Viktigast av allt, BLI ASMODIANS! Elyos är fula och inte alls tuffa, med andra ord - raka motsatsen till Asmodians. Jag och 3 polare har förbeställt AION och vet inte om vi ska joina en killes brorsas guild eller om vi ska leta upp något annat, men vi har iallafall förmodligen - 1 ranger (möjligtvis sorc), 1 sorc (möjligtvis priest/gladiator), 1 sorc (möjligtvis gladiator/assasin), 1 sorc (möjligtvis templar/gladiator)

Alla fyra kommer köra på open beta 6-13 september för att testa vilka classer vi vill köra.

Mycket intressant...
Menar du att du/ni vill joina vår FZ guild eller?
Det går bra i så fall, men skriv de tre andras namn också så kan vi skriva upp er på listan.
Och om du inte har märkt det så finns det en omröstning på denna tråds startsida om vilken sida vi ska spela, och just nu ser det absolut ut att bli Asmodians. Fast jag vet inte om det är för att vi tycker att Elyos är "fula och inte tuffa"...

De andra tre har inga fz/pcgamer/nåt annat acc. Men skriv bara tre kompisar lr nåt :s
Haha mjo, men seriöst... Elyos är inte acceptabla. >.< Då kan ni glömma oss

Medlem

Murre95, vilken klass ska du/kompisarna spela?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Omröstningen angående guildnamn har redigerats så jag uppskattar om ni röstar en gång till!

Tack!

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=82288


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skriv svar