Nya Medal of Honor fokuserar på bin Ladin-dödarna

Robot
Nya Medal of Honor fokuserar på bin Ladin-dödarna

Kretsar kring Tier 1-soldaterna och deras roll i kriget – samma gäng som dödade Usama bin Ladin.

#medal-of-honor-warfighter, #danger-close


Medlem
Nya Medal of Honor fokuserar på bin Ladin-dödarna

My job here is done!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

"Men räkna inte med att det blir något "döda Usama"-uppdrag i spelet, enligt utvecklarna Danger Close."
Skulle vart intressant att sett hur kritikerna reagerade på ett sådant uppdrag!..

Medlem
Skrivet av alexst4:

"Men räkna inte med att det blir något "döda Usama"-uppdrag i spelet, enligt utvecklarna Danger Close."
Skulle vart intressant att sett hur kritikerna reagerade på ett sådant uppdrag!..

Kritiker är väl det minsta bekymret. Det största bekymret ligger nog i hur bin Laden-anhängare skulle se på saken. Spelstudion skulle ju bli nya Mekka för självmordsbombare.

Medlem

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Med andra ord precis samma som i förra spelet.

Medlem
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

Du inser att det är spel vi pratar om och inte verklighet?

Medlem
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

Im with you!
Det vill jag med

Medlem
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

ah jo för talibaner är så mycket bättre än amerikanare? och talibaner håller inte alls på med propaganda?


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

ah jo för talibaner är så mycket bättre än amerikanare? och talibaner håller inte alls på med propaganda?

Båda är lika farliga, om man ska vara helt ärlig. USA har redan förlorat kriget.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

ah jo för talibaner är så mycket bättre än amerikanare? och talibaner håller inte alls på med propaganda?

Amerikaner har genomfört flera massmord på människor som har ståt upp och kämpat mot att amerikanare plundrar deras länder på deras naturresurser.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Bin Laden ja.. världens mest eftersökta man som dom sägs avrättat och dumpat i havet end of story. Nått måste ju Obama ha i rock ärmen nu i valtiderna..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Varför kan dem inte göra som dem gjorde i black ops då? Så som att man skulle till o döda Fidel Castro om jag minns rätt så varför inte göra nå liknande i detta?

Medlem

Usa flög ut osama bin ladens släktingar från usa efter 11 september. Inte så troligt att man hjälper ens fiendes familj och släktingar. Ungefär som att Adolf Hitler skulle hjälpa en judes familj efter juden hade försökt att mörda Hitler.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Man kan inte mer än skratta. Sexuellt material för hjärntvättade ego-amerikaner haha.
Verkar vara några som vet om att det är bs iaf.

Inaktiv

Finns det alls folk som fortfarande tror på den officiella storyn hur Bin Ladin dog? Det här kan ju inte bli annat än en fet flopp.

Medlem
Skrivet av Wildtigaah:
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

Du inser att det är spel vi pratar om och inte verklighet?

Just därdör ska inte verklighet och politik blandas in i en sådan här grad i spel.

Medlem

Ett till USA-flaggviftar FPS?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jaha, ännu ett fps där man spelar jänkare... hur många fps-kloner kan det släppas egentligen? skiten säljer ju också.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av alexst4:

"Men räkna inte med att det blir något "döda Usama"-uppdrag i spelet, enligt utvecklarna Danger Close."
Skulle vart intressant att sett hur kritikerna reagerade på ett sådant uppdrag!..

Kritiker är väl det minsta bekymret. Det största bekymret ligger nog i hur bin Laden-anhängare skulle se på saken. Spelstudion skulle ju bli nya Mekka för självmordsbombare.

Det finns redan ett spel (Kuma War) där missionen mot Bin Laden återskapats. Tvivlar på att det är särskilt bra... men det finns iaf.

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Angust:
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

ah jo för talibaner är så mycket bättre än amerikanare? och talibaner håller inte alls på med propaganda?

Amerikaner har genomfört flera massmord på människor som har ståt upp och kämpat mot att amerikanare plundrar deras länder på deras naturresurser.

Mjo för att förtrycka kvinnor och spränga bomber på marknader med en massa civila är helt klart den rätta vägen att gå om man vill försvara sitt land från jänkarna....
OnT: Man lär ju fortfarande kunna lira som Taliban/Opfor/MEC eller vad dom nu kan tänka sig döpa det andra laget till i multiplayer. Och så skulle det nog inte sälja så där jättebra om kampanjen skulle spelas sett med amerikaner som fiender...
Sådär, det är allt jag har att tillägga, hare gött allihopa och godnatt

Medlem

Hur många spel ska det komma i denna genrer/stil???? Det var uttjatat för 5 år sen. Spelutvecklare har totalt tappat fantasin. Sen är det fascinerade att folk accepterar såna här spel utan besvär men spel som Mortal Kombat och Soul Calibur går inte an. Nej ajaja det visas ju tuttar!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av alexst4:

"Men räkna inte med att det blir något "döda Usama"-uppdrag i spelet, enligt utvecklarna Danger Close."
Skulle vart intressant att sett hur kritikerna reagerade på ett sådant uppdrag!..

Kritiker är väl det minsta bekymret. Det största bekymret ligger nog i hur bin Laden-anhängare skulle se på saken. Spelstudion skulle ju bli nya Mekka för självmordsbombare.

Det finns redan ett spel (Kuma War) där missionen mot Bin Laden återskapats. Tvivlar på att det är särskilt bra... men det finns iaf.

Det där spelet får nog inte samma uppmärksamhet som MOH skulle få. Se bara på South Park som hade avbildat Muhammad i ett avsnitt helt obemärkt av extremislamisterna innan Lars Vilks teckningar publicerades

Jag satt faktiskt och tänkte om Kuma War hade det uppdraget, dom brukar återskapa dom flesta uppdragen men det kändes ändå som att dom visste för lite för att kunna göra något utav det, något som jag tydligen hade fel om

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Angust:
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

ah jo för talibaner är så mycket bättre än amerikanare? och talibaner håller inte alls på med propaganda?

Amerikaner har genomfört flera massmord på människor som har ståt upp och kämpat mot att amerikanare plundrar deras länder på deras naturresurser.


signatur

God is dead

Medlem

*Suck*
Trött på amerikansk propaganda, trött på fps-spel och trött på ovärdiga uppföljare. Det allra mesta känns som snabba, enkla idéer för att dra in lite snabba stålar. Sorgligt...

Medlem

Usama Vart dödad redan 2001 i Bora bora bergen.....

Medlem
Skrivet av TheGhozt:
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Angust:
Skrivet av swordfish:

Luktar propaganda som visar kriget från usa sida.................Jag vill spela rebell/taliban som skyddar sitt land mot imperialisterna och giriga svin som förtjänar tortyr i helvetet om nu helvetet finns.

ah jo för talibaner är så mycket bättre än amerikanare? och talibaner håller inte alls på med propaganda?

Amerikaner har genomfört flera massmord på människor som har ståt upp och kämpat mot att amerikanare plundrar deras länder på deras naturresurser.

Mjo för att förtrycka kvinnor och spränga bomber på marknader med en massa civila är helt klart den rätta vägen att gå om man vill försvara sitt land från jänkarna....
OnT: Man lär ju fortfarande kunna lira som Taliban/Opfor/MEC eller vad dom nu kan tänka sig döpa det andra laget till i multiplayer. Och så skulle det nog inte sälja så där jättebra om kampanjen skulle spelas sett med amerikaner som fiender...
Sådär, det är allt jag har att tillägga, hare gött allihopa och godnatt

Menade mer att spela som rebell än som taliban. Vill kunna spela på båda sidor i singelplayer. Problemet är att alla som kämpar mot usa o company utpekas som terrorister. Talibanerna är lika onda som usa men många har blivit talibaner därför deras familjer och vänner blev dödade av jänkarna och vill bara hämnas. Sen vinklas nyheterna grovt i västerländsk media. Knappt Ingen journalism kvar där man granskar informationen.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Usama Vart dödad redan 2001 i Bora bora bergen.....

Usama lever kanske lyxliv nu på en ö i still havet betald av CIA för ett exemplariskt utfört jobb som "terroristledare" i al qaida.
Om man nu har jagat en person i över 10 år så slänger man inte kroppen i havet när man har dödat han. Man stoppar upp kroppen och sen sätter upp den på en vägg i vita huset som en Segertrofé. Sen visar man stolt upp kroppen för media så alla kan vara säkra på att han verkligen är död.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

krigsspel i nutid håller sig nog gärna från att återskapa verkliga krigshändelser, ingen vill bli ett nytt 10 days in faluhja eller vad det nu hette


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Aha, inte direkt imponerad. Kom med något som säger att detta inte är en CoD klon, eller ge upp imo

12
Skriv svar