Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Medlem

Ja, jag tror det blir runt 5-6 banor i Dead Bird, med nya vapen och fordon också.

Dock har vi knappt börjat, denna mod kommer nog inte ut i år. Saker kan därför förändras - vi kanske byter mot en annan ToD, ändrar den som finns, eller har kvar den som den redan är. Det blir nog bra, ska du se.

Medlem

En handfull nya.. för att jag inte hade något bättre för mig...

panzar

watercourse

freeze

lightbarn


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Yey, nya bilder!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ytterligare ett par för kvällen, håll till godo:

bridge

sunlake2


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det var väl fina. Den sista var dock rätt detaljlös. Bra jobbat i överlag.

Medlem

Vadå detaljlös? är du sjuk eller?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Den var lite detaljlös. Men den var fortfarande bra gjord.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av Laxen:

Vadå detaljlös? är du sjuk eller?

Ser man på vad man får för ett simpelt missförstånd...

Jag menade Lightbarn, inte de två senaste, som faktiskt postades minuten innan jag skrev mitt inlägg. Jag hade väl inte uppdaterat sidan.

För övrigt tycker jag det känns som om bilderna inte alls är redigerade av dig, utan endast kopierade och postade här. Jag har sett dessa på flera håll väldigt många gånger tidigare. Jag vet också vilken mod de kommer ifrån...

Medlem

Okej, jag trodde du menade sunlake2 hehe. Ja, Lightbarn är ganska simple men väldigt tjusig med det färgschemat och sina godrays...

För övrigt kan jag säga att du har fel. Jag spenderar allt från 5 minuter till 1 timme på varige bild... För att få dom bättre. Anledningen till att du ser dessa på andra ställen är att jag har postat dom där också. Dessa kommer från en tysk crysis sida som heter crysis-hq... Jag har även postat om på nvnews.net. Men inte på några andra ställen. När du säger att du sett dom många gånger tidigare så måste du missta dig. Dessa är helt nya och skapades väldigt nyligen.

Vilka bilder var det du tänkte på? eftersom att du sa att du kände igen modden? Menar du Living hell?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Vilka bilder var det du tänkte på? eftersom att du sa att du kände igen modden? Menar du Living hell?

Ja, det gör jag. De har ju postat dessa bilder i sin tråd på Crymod, har jag för mig.

Medlem

Stämmer... Tyckte den var så bra att jag skalade ner den och pitchade upp den

Far_Away


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Trevlig bild. Pacifica 3?

Medlem

3 nya i kväll.. är för trött för att fixa det nu... Hang tight!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Summer1

Summer2

Summer3

Var så goda...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Jäklar! Det där var några av dom snyggaste bilderna jag sett på länge.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Man får lust att installera Crysis igen


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

OMG VAD NICE !?!?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Laxen:

Summer1

Summer2

Summer3

Var så goda...

GTLi's bana i en annan ToD. Rätt snyggt blev det. Bra jobbat!

Medlem

Han är ju suverän den där finnen! riktig känsla för leveldesign alltså! Har ett gäng nya bilder från hans ö.. comming up...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Han är ju suverän den där finnen! riktig känsla för leveldesign alltså! Har ett gäng nya bilder från hans ö.. comming up...

Jovars. Han kan sitt.

Medlem

Fan vad negativ och självgod du är... tvifan


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Fan vad negativ och självgod du är... tvifan

Negativ? Jag sade ju att han kan sitt, vill du att jag skall överrösa honom med beröm? Du är rätt kass på det med, klagomålen slinker ju ur rätt ofta.

Medlem

Ja, negativ.. Kommentarer som,"dom var väl fina", "rätt detaljlös", "rätt snyggt" och "han kan sitt" är negativa. Sånt är drygt och jag vore glad om du slutade med det. Jag begär inte att du ska överrösa honom med beröm, men kommentarer som "han kan sitt" är ju dumma, precis som om han var som vilken mapper som helst. Om du kör hans banor kan du se vilken utmärkt mapper han är, den han satt ihop på 8 timmar är helt sjukt bra gjort på den korta tiden, nästan att man tvivlar på att det verkligen gick så fort.

Och jag klagar bara på personer på forumet när dom snackar skit, hittar på alltså, eller lägger väldigt dumma kommentarer så att jämföra ditt stuk med mina klagomål funkar inte.
Försök vara lite trevlig i dina inlägg, sånt skadar inte...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen, skulle gärna vilja ha lite länkar och så för att få tag i dessa banor, och har du redan satt upp sådana så får du kasta nått hårt i skallen på mig eller så ^^

Mest bara kört SPbanorna och MPbanorna med ett par mappacks.

Tack på förhand.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Skrivet av Hukkie:

Laxen, skulle gärna vilja ha lite länkar och så för att få tag i dessa banor, och har du redan satt upp sådana så får du kasta nått hårt i skallen på mig eller så ^^

Mest bara kört SPbanorna och MPbanorna med ett par mappacks.

Tack på förhand.

Samma sak som han sa, skulle vara härligt med lite länkar.:)


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av Laxen:

Ja, negativ.. Kommentarer som,"dom var väl fina", "rätt detaljlös", "rätt snyggt" och "han kan sitt" är negativa. Sånt är drygt och jag vore glad om du slutade med det. Jag begär inte att du ska överrösa honom med beröm, men kommentarer som "han kan sitt" är ju dumma, precis som om han var som vilken mapper som helst. Om du kör hans banor kan du se vilken utmärkt mapper han är, den han satt ihop på 8 timmar är helt sjukt bra gjort på den korta tiden, nästan att man tvivlar på att det verkligen gick så fort.

Hans förstahandsbana ser riktigt bra ut, mycket genomarbetad och välgjord, men den du snackar om är... fin, inte mer. Skulle du vara mer insatt i att göra banor (något som du inte verkar, alls), skulle du veta att det inte tar särskilt lång tid att bygga något som ser bra ut. Fast det förutsätter förstås att man har viss förståelse om hur man jobbar fort, och det har verkligen GTLi. Tyckte den kändes lite påskyndad, that's all.
__________________________________

Här är förresten ett par nya bilder:

Hongzhou Harbor - Path.

Hongzhou Harbor - Harbor View.

Enjoy!

Jag säger som tidigare: FÄRGGLADA! Men!, dom är också riktigt snygga.

Keep up the good work.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Hukkie, master@ Dessa är några av de som är använda:

Vulcano by HP with a custom tod
niveus
new GDC06 map by Baggibox @ crymod.com
Ia_Damaged
Resort
Yokushu
noname island

Är många inte ens jag vet namnet på... Undrar ni över någon speciell posta så jag vet vilken ni menar så ska jag se vilken det är...

@Vulture, jag har spelat ganska många custom banor, även HP's vinnar bana Vulcano och kan säga att denna GTLi har något speciellt, han har riktig känsla för leveldesign, hans leveldesign är smart och naturlig och genomtänkt. Något jag inte sett så mycket av i andra banor, inte ens cryteks... Han HP snubben förästen har fått jobb hos crytek som leveldesiger.. Haha, har fortfarande kontakt med honom via msn, skön kille det där.
Tycker GTLi's banor är suveräna, och hans 24h one är riktigt bra för en 8 timmars arbete det säger jag dig.

Dina bilder är ok, för lågupplösta dock. Sedan tycker jag du ska sänka Color - saturation parametern för todden din är alldeles för skrikig.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Dina bilder är ok, för lågupplösta dock. Sedan tycker jag du ska sänka Color - saturation parametern för todden din är alldeles för skrikig.

Lågupplösta? WTF. Tog bilden i 5120x3200 och skalade ned till 1024x640 för att slippa zooma in i Imageshack.

Och nej, det ser ut som skräp i lägre Saturation. Detta ser bättre ut.

Skrivet av The Vulture:
Skrivet av Laxen:

Dina bilder är ok, för lågupplösta dock. Sedan tycker jag du ska sänka Color - saturation parametern för todden din är alldeles för skrikig.

Och nej, det ser ut som skräp i lägre Saturation. Detta ser bättre ut.

Kan du inte testa? Låta oss som inte fattar ett dyft om vad ni pratar om säga vad vi tycker om bilden ifall du sänker den där Color - saturation parametern.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Skriv svar