Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Medlem
Skrivet av Laxen:

Hukkie, master@ Dessa är några av de som är använda:

Vulcano by HP with a custom tod
niveus
new GDC06 map by Baggibox @ crymod.com
Ia_Damaged
Resort
Yokushu
noname island

Är många inte ens jag vet namnet på... Undrar ni över någon speciell posta så jag vet vilken ni menar så ska jag se vilken det är...

@Vulture, jag har spelat ganska många custom banor, även HP's vinnar bana Vulcano och kan säga att denna GTLi har något speciellt, han har riktig känsla för leveldesign, hans leveldesign är smart och naturlig och genomtänkt. Något jag inte sett så mycket av i andra banor, inte ens cryteks... Han HP snubben förästen har fått jobb hos crytek som leveldesiger.. Haha, har fortfarande kontakt med honom via msn, skön kille det där.
Tycker GTLi's banor är suveräna, och hans 24h one är riktigt bra för en 8 timmars arbete det säger jag dig.

Dina bilder är ok, för lågupplösta dock. Sedan tycker jag du ska sänka Color - saturation parametern för todden din är alldeles för skrikig.

Tack Laxen, ska kolla över dem direkt.

Blir det snack om forumguider på Crysisforumet hoppas jag du får platsen, även den mest innebär en fancy titel och så


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Skrivet av The Vulture:

Ja du, det där var lätt.

Mindre var snyggare enligt mig, fast det är bara jag. Den mer färgglada blir lite irriterande i längden, man får nästan ont i ögonen av att kolla för lång tid på den.

Edit: LAXEN FOR PRESI... FORUMGUIDE!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av The Vulture:
Skrivet av Laxen:

Dina bilder är ok, för lågupplösta dock. Sedan tycker jag du ska sänka Color - saturation parametern för todden din är alldeles för skrikig.

Lågupplösta? WTF. Tog bilden i 5120x3200 och skalade ned till 1024x640 för att slippa zooma in i Imageshack.

Och nej, det ser ut som skräp i lägre Saturation. Detta ser bättre ut.

Ja, lågupplöst innebär att bilen har en låg upplösning. Den är försvinnande liten på min 24 tums widescreen... Du kanske trodde jag menade låg kvallitet vilket jag inte menade...

Nu ska vi se, dom där jämförelse bilderna du postade är inte vad jag menade, du har sänkt saturation för mycket. Här ska jag posta 3 bilder där jag sänkt saturation en aning för att får bort den skrikiga övertonade färgen:

original 1, för hög saturation

sänkt saturation

original 2, för hög saturation

sänkt saturation

original 3, för hög saturation

sänkt saturation

Enligt mig är det absolut snyggare och mer naturligt med mindre saturation, så sänk den.. men inte så mycket som du gjorde i din jämförelsebild...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nåväl, kan tänka på det. Bilderna är tagna runt 4 PM, men man spelar bara i 1 AM - 9 AM. Det ser inte lika ljust ut då, och färgerna är inte lika starka.

Medlem

The Vulture's One Day Challenge: A ready-to-play map in 24 hours!

Följ tråden under dagen, för att sedan spela banan ikväll!

Medlem

Klar snart? vill testa den!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

LAXEN! ME WANT MORE PICTURES!

_____

Lite synd att den inte har kommit upp ännu, men det ska bli jäkligt kul att testa den! Bilderna ser riktigt bra ut.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

ja, om du byter din fula och irriterande avatar så...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Klar snart? vill testa den!

Den är klar, och jag har laddat upp. Men någon förbannad moderator har inte aktiverat den på Crymod än... Sorry, ni får dessvärre vänta lite till. Meddelar så fort den är uppe!

Medlem

Banan är aktiverad och uppe! Ladda ned här!

The Vulture's One Day Challenge Map!

Ha så kul!

Skrivet av Laxen:

ja, om du byter din fula och irriterande avatar så...

Vadå irriterande? Det är ju jag för bövelen.

____

Nu ska du väl bli glad? Ny bild med Roccat tema.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Någon som har testat min bana? I så fall, vad tyckte ni?

Skrivet av The Vulture:

Någon som har testat min bana? I så fall, vad tyckte ni?

Har tyvärr inte haft tid att testa den ännu, men ska göra det nu ikväll.
(Hunden har varit dålig hela natten så det var in till Djur-akuten för ett par timmar sen...)


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Testat den... Och gillar det helt klar, mycket bra. Gillar framför allt todden, den är fin och välbalanserad.

Tack för att du bytte din av master... Here's your reward:

Calm_jungle

M1A1


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Väldigt snygga bilder! Den andra var riktigt atmosfärisk.

Medlem

Tack du


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Titta vad jag hittade. Din bild har blivit postad på InCrysis! Scrolla ned lite så ser du Tank-bilden.

Medlem

M1A1 bilden var fett snygg!
säker på att det är Crysis å inte irl? xD


signatur

R.I.P The_maxx

Hmm, har Laxen blivit bannad? Synd, väldigt synd.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Vadå? har han blivit bannad?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Bannad den 28/2 och senast inloggad den 3/3? =P

Inaktiv

Trist, Forumet kommer ej bli likt utan han =/

"He will be missed. But the time for mourning is after the battle, so let us go and avenge him. CHARGE FOR THE EMPEROR!"

Ungefär så känns det. Men vem ska nu bli vår bild galna spammare?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Speciellt nu när i stort sett alla bilder är döda länkar... =(

Medlem

Back from the DEAD! hahaha... tack för att ni har sympati grabbar

Jag blev bara tempbannad för att jag störde i "Farväl mikael tåden" Det ska mycket mer till om jag falla, så så lätt blir ni inte av med mig... Och ska jag vara ärlig blev jag bannad utan varning, varningar är modsen skyldiga att dela ut innan banhammaren och i detta fall han jag posta 2 gånger där innan jag fick min varning som kom för sent, och innan jag visste ordet till var jag bannad. Försökte överklaga då jag blev orättvist bannad men blev då bemött väldigt otrevligt av en FZ Crew medlem, och jag ville inte skapa mer trubbel så jag droppa ämnet och servade min sentence på en vecka på vatten och bröd.

Så fel både från min och deras sida, det var onödigt att skoja i en tråd av så känsligt ämne.

OT: Fler bilder inom kort... Stay tuned!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Hurray! Laxen är tillbaka! Vi har saknat dig... (Mer bilder!)


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv
Medlem

yeah!! nu är det action i favvo tråden igen

Skriv svar