Crysis - Varning enligt mig.

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av JohnnyGreed:

Så enligt ditt resonemang så måste man vara omtyckt och älskad för att ha privilegiet att skriva här??? Om ingen håller med dig så väljer du alltså att inte skriva???

Förstår heller inte riktigt varför du blir så upprörd över att jag inte delar dina åsikter??? Förstår dessutom inte varför du orkar bemöda dig om att gräva upp gamla trådar totalt ryckta ur sitt sammanhang, helt obegripligt...

Det roliga är oxå att du tydligen är den som avgör vad som anses vara rätt att diskutera på FZ:s forum??? Märkligt...

Man behöver inte bara omtyckt och älskad för att skriva här, men jag blir förbannad när folk kommer med löjliga påståenden och massa skitsnack. Och dessutom ljuga hit och dit gör mig också sur. Du är som ett jävla gruskorn i mitt öga. Du har ju inget vettigt att förse den här diskussionen med. Du får gärna ha egna åsikter och komma med argument och egna funderingar om varför du inte gillar crysis, men det har du inte gjort. Bara massa skitsnack. Det är inte din ålder som har med saken att göra, det är det faktum att du påstår att du är en familjefar på snart 30 med tre barn och sedan beter dig och pratar som en 13 åring som gör mig riktigt irriterad.

Om du nu köper spelet från EA och betalar överpris på det är det inte vårt fel, jag betalde 350 för mitt ex, i övrigt finns det för runt 350 - 400. Du verkar fortfarande inte fatta att spelet slutar så för att det kommer en fortsättning, ingen idé att klaga på det. Var ju samma visa med hl2, ingen klagade då. Multiplayer är riktigt kul, det behöver bara lite balancering precis som alla fps mp spel. Instant action är kul som fan, powerstrugle också speciellt om man jobbar i team. Skaffa en klan och spela mer lagbaserat, det är riktigt kul. Kan inte klaga på crysis MP, det är kul och man kan spela det precis som man vill, det kan man inte i te.x cod4.

Du är ju en som avgudar bf2 och bf2142 och har spelat dom sedan dom släpptes. Jag tror nog inte att crysis är rätt spel för dig. Hörde också att du tycker om Littlebigplanet:

http://www.ps3vault.com/wp-content/uploads/2007/05/littlebigp...

Så varför tar du inte och spelar det och lite bf2142 på det och så lämnar du Crysis till dom som gillar det. Man blir trött på ditt jävla gnäll...

Börjar allvarligt talat tro att du lider av någon psykisk åkomma??? Löjliga påståeenden??? Du är en ytterst svag liten förvirrad tjugoåring, med uppenbarligen ganska svåra problem... Hur många gånger som helst har jag försökt förklara vad jag inte gillar med spelet och du vägrar konsekvent att förstå vad jag säger???

Du säger återigen att jag inte sagt vad jag inte gillar?med spelet!?!?! Vi tar det igen då... Snälla söta lilla du, försök läsa följande nu!!!

1. Jag anser att spelet är för kort...

2. jag anser att spelet blir väldigt scriptat mot slutet...

3. Om man köper spelet från EA-store blir det rätt dyrt med tanke på längden på spelet... Visst det är ju upp till mig var jag köper spelet, absolut... Men man tycker ju att det inte borde vara dyrare om man väljer att tanka det från EAs webbplats...

4. Jag hade förväntat mig mer av spelet, tyckte spelet helt enkelt var för kort...

Detta är vad jag anser, du kan tycka att jag har fel men det är mina åsikter... Uppenbarligen tror du dig själv vara allvetande och guds gåva till mänskligheten... Kan ge dig ett tips, väx upp och inse att alla inte tycker som du...

Du påstår att jag ljuger??? Om vad??? Min ålder eller vad??? Att du nu återigen drar upp gamla inlägg mitt i din retoriska soppa känns helt jävla befängt?!?!

Ja, jag ser fram emot LBP, gillar även Portal... Samt att jag anser att FZ lista med SMG och portal var väldigt rättvis när det gäller årets spel... Faktum är att jag gillar en massa olika spel och jag spelar fortfarande BF2, BF242 samt en hel hög med spel till...

Du återkommer oxå hela tiden till att du är trött på mitt jävla gnäll??? Efter att ha läst en hel del du skrivit på detta forum kan jag bara konstatera att det finns en hel del som inte alltid uppskattar dina åsikter... Men jag antar att de inte passar in i din världsbild???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Personangrepp kommer du inte långt med grabben. Du kommer med löjliga påståenden om att till exempel crytek har slut på ideér och att crysis mer eller mindre bara är ett Far cry med bättre grafik/fysik och att spelet är väldigt kort osv. Det är för fan längre än de flesta andra FPS spel som släppts den senaste tiden och dessutom är det bara första episoden! Angående gnällandet, du gnäller väldigt mycket, inte bara i crysis delen av FZ forum utan på flera andra ställen, du har en negativ insällning och en dålig attityd. Och sådant tycker jag och även många andra är störande. Du tycker att spelet är för kort ändå tog det dig 2 dagar att spela igenom vilket är väldigt långt för dagens FPS spel. Du säger att du gillar Portal, men det är ju ändå kortare än Crysis. Bf2 och 2142 har ju ingen SP kampanj men det är ju ändå dina älsklings spel. Crysis har också en MP del om du inte visste det. Så dina resonemang är befängda och fyller ingen riktig mening.

På vilket sätt är spelet skriptat på slutet? Kan du förklara det?

Du borde fatta att även om det verkar billigare på EA's sida så tillkommer ändå momsen vilket gör att det blir dyrare. Det är inte mitt fel om du inte känner till sådant.

Du ljuger ja, och det är riktigt onödigt och väldigt störande, speciellt på forum. Du påstår att du har 3, nej vänta nu 4 barn varav en är 5 år och en dotter på 13 år. Och sedan att du skulle vara 28 år. Det är så jävla genomskinligt. En familjefar med 4 barn uppför sig och pratar inte som du gör. Och hur troligt är det att du skulle ha haft samlag och befruktat en kvinna vid 14 års ålder? Det är detta som gör att jag får en bild av dig, jag tar inte dig på allvar för fem jävla öre. Du kan ljuga och bete dig hur du vill. I mina ögon är du en liten snorvalp med befängda åsikter som gör bort sig mer och mer på detta forum! Så var så snäll och lägg ner eller håll diskussionen på en rimlig och vuxen nivå tack.

Som jag sa innan, crysis är nog inte ett spel för dig och speciellt INTE i din målgrupp (12 - 13). Spela du ditt littlebigworld och battlefield och eventuellt CS och lämna crysis till dom som gillar det.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Personangrepp kommer du inte långt med grabben. Du kommer med löjliga påståenden om att till exempel crytek har slut på ideér och att spelet är väldigt kort. Det är för fan längre än de flesta andra FPS spel som släppts den senaste tiden och dessutom är det bara första episoden! Angående gnällandet, du gnäller väldigt mycket, inte bara i crysis delen av FZ forum. Och sådant tycker jag är störande. Du tycker att spelet är för kort ändå tog det dig 2 dagar att spela igenom vilket är väldigt långt för dagens FPS spel. Du säger att du gillar Portal, men det är ju ändå kortare än Crysis. Bf2 och 2142 har ingen SP kampanj men det är ju ändå ditt älsklings spel?, Crysis har också en MP del om du inte visste det. Så dina resonemang är befängda och fyller ingen riktig mening.

På vilket sätt är spelet skriptat på slutet? Kan du förklara det?

Du borde fatta att även om det verkar billigare på EA's sida så tillkommer ändå momsen vilket gör att det blir dyrare. Det är inte mitt fel om du inte känner till sådant.

Du ljuger ja, och det är riktigt onödigt och väldigt störande, speciellt på forum. Du påstår att du har 3, nej vänta nu 4 barn varav en är 5 år och en dotter på 13 år. Och sedan att du skulle vara 28 år. Det är så jävla genomskinligt. En familjefar med 4 barn uppför sig och pratar inte som du gör. Och hur troligt är det att du skulle ha haft samlag och befruktat en kvinna vid 14 års ålder? Det är detta som gör att jag får en bild av dig, jag tar inte dig på allvar för fem jävla öre. Du kan ljuga och bete dig hur du vill. I mina ögon är du en liten snorvalp med befängda åsikter som gör bort dig mer och mer på detta forum! Så var så snäll och lägg ner eller håll diskussionen på en rimlig och vuxen nivå tack.

Som jag sa innan, crysis är nog inte ett spel för dig och speciellt INTE i din målgrupp (12 - 13). Spela du ditt littlebigworld och battlefield och eventuellt CS och lämna crysis till dom som gillar det.

Personangrepp tycks vara din specialitet... Fattar inte riktigt hur du lyckas få in allt detta i en tråd om Crysis...

Har förövrigt 3 ungar, och som jag sa i ett tidigare inlägg så reggade jag mig utan en tanke på att behöva försvara min ålder och därmed tog jag bara ett datum... Tyvärr blev det inlägget raderat igår, men jag antar att du påpassligt nog inte läste det???

Det roliga är att du tydligen satt upp en norm för hur man uppför sig vid en viss ålder??? Du är ett skämt lilla Laxen...

Min sambo skrattar gott åt den lilla missförstådda forumhaveristen...

Du har altså fått mina anledningar till varför jag blev besviken på Crysis men det duger inte då du bestämt dig för att ingen får kritisera ditt favoritspel....

Hur vuxet är det på en skala... Hursomhelst så är du rolig, helt klart!!!

Dessutom väntar jag med spänning på att få förklaringen på varför du återkommande rycker citat ur gamla trådar där jag figurerat??? Ser inte riktigt relevansen i det förfarandet???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Dina trådar där du ljuger och haoxar har egentligen inget med denna tråden att göra, det bara bevisar att du är en opålitlig och patetisk person.

Skrivet av JohnnyGreed:

Har inte testat spelet men min dotter på 13 älskar demon... Blir nog ett köp som julklapp åt henne!!!

Jag har inga normer på hur man ska bete sig på ett forum, men jag gillar inte personer som ljuger och sysslar med hoax och skitsnack utan mening. Är man uppåt 30 vilket du påstår att du är så håller man normalt inte på som du gör.
Du är inte 28 nu alltså? Men hur gammal är du egentligen? 35? 25? Du har ju en dotter på 13 år, så du måste vara en bra bit över 30 i alla fall. Du det håller lixom inte grabben. Jag har redan genomskådat och dig och bevisat att du är en lögnare som sysslar med hoax och skitsnack. Du är en liten snorvalp som vill ha uppmärksamhet eller nåt. Och vad snackar du om, jag har inte fått några riktiga anledningar till varför du är besviken på crysis för att du talar mot dig själv hela tiden och kommer med påståenden som inte håller.

Och Du har fortfarande inte svarat på min fråga om på vilket sätt du tycker crysis är skriptat mot slutet. Du bara försvarar dig och fyller på dina inlägg mer mer personangrepp och lögner.

I rest my case, jag orkar inte med störda personer som dig, det är som att prata till en bäbis eller nåt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Så du fortsätter att ljuga? Du är ju helt patetisk...

Skrivet av JohnnyGreed:

Har inte testat spelet men min dotter på 13 älskar demon... Blir nog ett köp som julklapp åt henne!!!

Jag har inga normer på hur man ska bete sig på ett forum, men jag gillar inte personer som ljuger och sysslar med hoax och skitsnack utan mening. Är man uppåt 30 vilket du påstår att du är så håller man normalt inte på som du gör.
Du är inte 28 nu alltså? Men hur gammal är du egentligen? 35? 25? Du har ju en dotter på 13 år, så du måste vara en bra bit över 30 i alla fall. Du det håller lixom inte grabben. Jag har redan genomskådat och dig och bevisat att du är en lögnare som sysslar med hoax och skitsnack. Du är en liten snorvalp som vill ha uppmärksamhet eller något. Och vad snackar du om, jag har inte fått några riktiga anledningar till varför du är besviken på crysis för att du talar mot dig själv hela tiden och kommer med påståenden som inte håller.

Och Du har fortfarande inte svarat på min fråga om på vilket sätt du tycker crysis är skriptat mot slutet. Du bara försvarar dig och fyller på dina inlägg mer mer personangrepp och lögner.

I rest my case, jag orkar inte med störda personer som dig, det är som att prata till en bäbis eller något...

Påståenden som inte håller??? Allvarligt du är inte sann...

De punkter som jag räknat upp är det som jag anser vara bristerna med spelet... Om nu du inte tycker det är en brist så, fine...

Det du uppenbarligen inte klarar av är att någon har mage att kritisera ditt absoluta favoritspel... Kollar man din historik här på forumet så blir det ganska glasklart, då du endast tycks fokusera på att prata Crysis...

Det roliga är att du totalt havererat och enbart riktar in dig på min ålder, familjesituation m.m... Visserligen roande att läsa, men knappast relevant i en diskussion om Crysis...

Dessutom verkar du ha en enorm hangup vad det gäller folks ålder??? Känner du dig liten tro??? Ta det lugnt du kommer bli vuxen du med en dag...

Väntar fortfarande på svar angående lösryckta citat ur gamla trådar...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Att se JohnnyGreed greppa efter halmstrån i en diskussion han bevisligen inte kan föra på ett vettigt sätt, är riktigt underhållande.:P

JohnnyGreed:
Finner du något udda nöje i att göra bort dig? Du för diskussionen som en person under 10 genom att ta argument som Laxen skrivit ned och komma med "den som sade det är det"- argument. Det är ju pinsamt.:$

Sedan så förstärker du inte riktigt din trovärdighet om att du skulle vara 28+ genom att stava som en kratta och utforma dina meningar som ett småbarn. Fast vad vet jag, ditt barn på 5 år (eller 13) är väl din inspiration.

Du säger "vi har helt enkelt olika åsikter om Crysis" samt lägger upp en lista med saker du inte gillade med Crysis. Säg mig då;
Vad hände med den tiden du spelade Crysis? Du skriver bara att det inte var vad du förväntade dig samt att det var för kort.
Men vad var felet med den tiden du spelade?
Var det inte roligt att spela det fram till slutet?
Du har även sagt att det gick på tomgång, då undrar jag bara ifall du inte uppskattar att få mer av der bästa?
Irriterar du dig även på t.ex. GTA kloner eller BF kloner även om du får mer av det du älskar?

Dina argument är, som jag tidigare sade, otroligt lama samt omäjliga att ta seriöst. Särskillt när du säger att du gillade Portal, som man kan spela igenom på 2h och är scriptat rätt igenom.
Dubbelmoral någon?

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Att se JohnnyGreed greppa efter halmstrån i en diskussion han bevisligen inte kan föra på ett vettigt sätt, är riktigt underhållande.:P

JohnnyGreed:
Finner du något udda nöje i att göra bort dig? Du för diskussionen som en person under 10 genom att ta argument som Laxen skrivit ned och komma med "den som sade det är det"- argument. Det är ju pinsamt.:$

Sedan så förstärker du inte riktigt din trovärdighet om att du skulle vara 28+ genom att stava som en kratta och utforma dina meningar som ett småbarn. Fast vad vet jag, ditt barn på 5 år (eller 13) är väl din inspiration.

Du säger "vi har helt enkelt olika åsikter om Crysis" samt lägger upp en lista med saker du inte gillade med Crysis. Säg mig då;
Vad hände med den tiden du spelade Crysis? Du skriver bara att det inte var vad du förväntade dig samt att det var för kort.
Men vad var felet med den tiden du spelade?
Var det inte roligt att spela det fram till slutet?
Du har även sagt att det gick på tomgång, då undrar jag bara ifall du inte uppskattar att få mer av der bästa?
Irriterar du dig även på t.ex. GTA kloner eller BF kloner även om du får mer av det du älskar?

Dina argument är, som jag tidigare sade, otroligt lama samt omäjliga att ta seriöst. Särskillt när du säger att du gillade Portal, som man kan spela igenom på 2h och är scriptat rätt igenom.
Dubbelmoral någon?

Det roligaste är ju möjligen dina lama försök att vara Laxen till lags... Absolut, spelet var roligt, men inte det som jag ville ha haft ut av det... Återigen, JAG HADE FÖRVÄNTAT MIG MER!!!

Vilka meningar syftar du på som jag utformat som ett småbarn??? Min stavning är nog varken sämre eller bättre än någon annans... men visst, leta stavfel du... Det roligaste i denna sandlåda är ju att ingen av er verkar fatta att jag otaliga ggr. sagt de punkter som jag stör mig på i spelet...

Detta är givetvis ingen sanning, likväl som era åsikter inte är absoluta sanningar...

Vad exakt är det som är så svårt att begripa??? Jag anser detta och har min fulla rätt att tycka det...
Likväl som du och dina gelikar har rätt till er åsikt...

Er åsikt är då att jag är dum i huvudet för att jag tycker som jag gör???? Jävligt märkligt... Framförallt ett väldigt märkligt sätt att föra en diskussion??? Om jag inte delar er åsikt så är jag alltså barnslig, omogen samt att jag enligt er ljuger ihop en historia om min familj och bakgrund???

Förvirring är bara förnamnet...

Att sen hela diskussionen urartar och det viktigaste tycks vara min personliga familjesituation samt min ålder??? Jag har rätt svårt att se vad detta har för relevans i diskussionen ifråga...

Att sedan dessutom när argumenten tryter enbart fokusera på min person och lösryckta citat ur gamla trådar?!?!?! Horribelt jävla beteende... Som dessutom inte fått någon förklaring???

Laxens stora problem verkar vara att man frekventerar forum under pseudonym??? Jag kan peka på rätt många nick både här och på andra forum där födelsedata, namnuppgifter m.m. inte alltid stämmer...

Att då kalla någon för lögnare och dessutom använda argument som framstår som direkt imbecilla är ju knappast imponerande...

Jag hävdar fortfarande att Crysis är (enligt mig) knappast det fulländade spel som jag förväntde mig... Det börjar bra men urartar, återigen allt detta enligt min åsikt!!! Helvete vad detta tydligen är känsligt för er??? Makalöst!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

*Intetsägande text*

De meningar jag syftar på är faktiskt det mesta av allt du skriver.:up:
Rättelse: Du har otaliga gånger nämnt att du tycker att det är för kort och att slutet är kasst. Vilket inte säger någonting om varför det inte skulle vara värt 350kr.

Att du skulle vara barnslig, omogen samt ljuga om din familjesituation är ingenting som har med dina åsikter att göra. Det är bara ett faktum.:)

Du nämner att dina förväntningar var ett fulländat spel. Har du de förväntningarna på alla spel eller bara de du vet att du inte kommer att spela? För sådana förväntningar är dömda att ge en besvikelse och det är bara rent av naivt att tro att ett spel levereras fulländat.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av JohnnyGreed:

*Intetsägande text*

De meningar jag syftar på är faktiskt det mesta av allt du skriver.:up:
Rättelse: Du har otaliga gånger nämnt att du tycker att det är för kort och att slutet är kasst. Vilket inte säger någonting om varför det inte skulle vara värt 350kr.

Att du skulle vara barnslig, omogen samt ljuga om din familjesituation är ingenting som har med dina åsikter att göra. Det är bara ett faktum.:)

Du nämner att dina förväntningar var ett fulländat spel. Har du de förväntningarna på alla spel eller bara de du vet att du inte kommer att spela? För sådana förväntningar är dömda att ge en besvikelse och det är bara rent av naivt att tro att ett spel levereras fulländat.

Banslig, omogen kan jag ta... Vill gärna ha ett par exempel på min barnslighet!!! 8)

Men att ljuga om min familjesituation??? När har jag gjort detta då??? Jävligt roligt är ju att Laxens "sanningar" helt plötsligt blivit dina sanningar lille vän...

Framförallt undrar jag när min familjesitution, ålder m.m. blev relevant under en diskussion om Crysis???

Räknar knappast med att få ett svar men det vore intressant...

Har absolut inte dessa förväntningar på alla spel men däremot på spel som enligt mig föregås av ett väldigt bra sådant... Som i detta fall, FarCry... Har aldrig sagt att jag inte tycker det är värt 350:- däremot undrar man hur i helvete de tänkte när de i princip kapar ett spel mitt i med motivationen att det är en trilogi...

Har förstått att både du och herr Lax gillar att bli totalknullade av spelindustrin samt att ni verkligen uppskattar att betala ordentligt för nöjet... Det är helt okej för mig...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Exempel:
Att svara på meningen "Personangrepp kommer du inte långt med grabben." med meningen " Personangrepp tycks vara din specialitet.." är bara ett exempel på omogna "den som sade det han är det "- argument som används av småbarn.

" Men att ljuga om min familjesituation??? När har jag gjort detta då??? Jävligt roligt är ju att Laxens "sanningar" helt plötsligt blivit dina sanningar lille vän.."

Laxen har gett fina bevis på att du ljuger skall du veta. T.ex. att ett av dina barn skulle vara 13, när du är 28. Så jag väljer helt enkelt att följa logiken.

"Framförallt* undrar jag när min familjesituation*, ålder m.m. blev relevant under en diskussion om Crysis???"

Jag tog mig rätten att hjälpa din stavning lite. Hoppas att det inte gör något.
Det blev för övrigt relevant samtidigt som din trovärdighet försvann, alltså från början.

" Har aldrig sagt att jag inte tycker det är värt 350:-"
Åter igen snubblar du över dina egna argument. På föregående sida skrev du klart och tydligt att de borde minskat priset till en tredjedel. Det påståendet brukar oftast betyda att man inte tyckte att det var värt priset.

" däremot undrar man hur i helvete de tänkte när de i princip kapar ett spel mitt i med? "
Mitt i? De rundar av efter 12-15h är inte det på tiden tycker du? Eller tycker du att varje del i en trilogi (som dessutom är ett fps) skall vara 60h+ och avslutas utan ett enda frågetecken och därmed utan ett enda lockbete inför framtida delar? Din logik är ju otrolig människa.

" samt att ni verkligen uppskattar att betala ordentligt för nöjet..."
Spel är en lyx. Antingen betalar man eller hoppar över. Och 350 är ett väldigt lågt pris för Crysis, som jag för övrigt hade betalt långt mycket mer för om så var priset. För det är det värt.

Inaktiv

Skärp dig nu för fan Johnny. Kommer personangripelser mot mig då jag inte sagt ETT enda ord om dig som person, jag försöker hålla alla diskussioner på "en politisk nivå".. fast det går ju inte med vissa barnsliga jävla idioter. Förolämpar du mig så har jag all rätt att förolämpa dig.

Jag säger bara det, VAD FAN JÄMFÖR DU MED FÖR JÄVLA SPEL!?
Crysis ÄR längre, mindre skriptat, mer detaljerat, mer fulländat än något annat spel på 4-5 år. Du har en fruktansvärd dubbelmoral och du beter dig som en jävla idiot.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Exempel:
Att svara på meningen "Personangrepp kommer du inte långt med grabben." med meningen " Personangrepp tycks vara din specialitet.." är bara ett exempel på omogna "den som sade det han är det "- argument som används av småbarn.

" Men att ljuga om min familjesituation??? När har jag gjort detta då??? Jävligt roligt är ju att Laxens "sanningar" helt plötsligt blivit dina sanningar lille vän.."

Laxen har gett fina bevis på att du ljuger skall du veta. T.ex. att ett av dina barn skulle vara 13, när du är 28. Så jag väljer helt enkelt att följa logiken.

"Framförallt* undrar jag när min familjesituation*, ålder m.m. blev relevant under en diskussion om Crysis???"

Jag tog mig rätten att hjälpa din stavning lite. Hoppas att det inte gör något.
Det blev för övrigt relevant samtidigt som din trovärdighet försvann, alltså från början.

" Har aldrig sagt att jag inte tycker det är värt 350:-"
Åter igen snubblar du över dina egna argument. På föregående sida skrev du klart och tydligt att de borde minskat priset till en tredjedel. Det påståendet brukar oftast betyda att man inte tyckte att det var värt priset.

" däremot undrar man hur i helvete de tänkte när de i princip kapar ett spel mitt i med? "
Mitt i? De rundar av efter 12-15h är inte det på tiden tycker du? Eller tycker du att varje del i en trilogi (som dessutom är ett fps) skall vara 60h+ och avslutas utan ett enda frågetecken och därmed utan ett enda lockbete inför framtida delar? Din logik är ju otrolig människa.

" samt att ni verkligen uppskattar att betala ordentligt för nöjet..."
Spel är en lyx. Antingen betalar man eller hoppar över. Och 350 är ett väldigt lågt pris för Crysis, som jag för övrigt hade betalt långt mycket mer för om så var priset. För det är det värt.

Herregud... Älskar att argumentera med barn...

Så de "fina" bevisen om min ålder är alltså att jag reggat mig på ett visst födelsedatum??? He, he... Ta å kolla min profil...

Återigen, En gång i tiden så reggade jag mig utan en tanke på vad det stod för ålder eller så på min profil... Fram till idag har jag inte ens brytt mig då jag inte trodde att folk kollade på en profil när man diskuterar... Men , men..

Vad det gäller personangrepp så står väl herr Lax för det genom att på något mystiskt sätt blanda in mina personliga förehavanden i denna diskussion...

Min trovärdighet försvann alltså så fort herr Lax envisades med att utgå ifrån att min profil skulle utgöra den optimala sanningen??? Fantastiskt!!!

Är reggad på andra forum under alla möjliga knepiga åldrar och namn mest för att man inte orkar engagera sig i att fylla i rätt profil...

Tack för din stavningshjälp... När orden tryter så är det alltid stavningfel och meningsbyggnad som skall dryftas...

Oavsett allt tjafs så undrar jag mest varför Crysis är en så helig ko att det inte får kritiseras??? Har förstått att ni älskar detta spel över allt annat, tyvärr delar jag inte er entuiasm...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Exempel:
Att svara på meningen "Personangrepp kommer du inte långt med grabben." med meningen " Personangrepp tycks vara din specialitet.." är bara ett exempel på omogna "den som sade det han är det "- argument som används av småbarn.

" Men att ljuga om min familjesituation??? När har jag gjort detta då??? Jävligt roligt är ju att Laxens "sanningar" helt plötsligt blivit dina sanningar lille vän.."

Laxen har gett fina bevis på att du ljuger skall du veta. T.ex. att ett av dina barn skulle vara 13, när du är 28. Så jag väljer helt enkelt att följa logiken.

"Framförallt* undrar jag när min familjesituation*, ålder m.m. blev relevant under en diskussion om Crysis???"

Jag tog mig rätten att hjälpa din stavning lite. Hoppas att det inte gör något.
Det blev för övrigt relevant samtidigt som din trovärdighet försvann, alltså från början.

" Har aldrig sagt att jag inte tycker det är värt 350:-"
Åter igen snubblar du över dina egna argument. På föregående sida skrev du klart och tydligt att de borde minskat priset till en tredjedel. Det påståendet brukar oftast betyda att man inte tyckte att det var värt priset.

" däremot undrar man hur i helvete de tänkte när de i princip kapar ett spel mitt i med? "
Mitt i? De rundar av efter 12-15h är inte det på tiden tycker du? Eller tycker du att varje del i en trilogi (som dessutom är ett fps) skall vara 60h+ och avslutas utan ett enda frågetecken och därmed utan ett enda lockbete inför framtida delar? Din logik är ju otrolig människa.

" samt att ni verkligen uppskattar att betala ordentligt för nöjet..."
Spel är en lyx. Antingen betalar man eller hoppar över. Och 350 är ett väldigt lågt pris för Crysis, som jag för övrigt hade betalt långt mycket mer för om så var priset. För det är det värt.

Herregud... Älskar att argumentera med barn...

Så de "fina" bevisen om min ålder är alltså att jag reggat mig på ett visst födelsedatum??? He, he... Ta å kolla min profil...

Återigen, En gång i tiden så reggade jag mig utan en tanke på vad det stod för ålder eller så på min profil... Fram till idag har jag inte ens brytt mig då jag inte trodde att folk kollade på en profil när man diskuterar... Men , men..

Vad det gäller personangrepp så står väl herr Lax för det genom att på något mystiskt sätt blanda in mina personliga förehavanden i denna diskussion...

Min trovärdighet försvann alltså så fort herr Lax envisades med att utgå ifrån att min profil skulle utgöra den optimala sanningen??? Fantastiskt!!!

Är reggad på andra forum under alla möjliga knepiga åldrar och namn mest för att man inte orkar engagera sig i att fylla i rätt profil...

Tack för din stavningshjälp... När orden tryter så är det alltid stavningfel och meningsbyggnad som skall dryftas...

Oavsett allt tjafs så undrar jag mest varför Crysis är en så helig ko att det inte får kritiseras??? Har förstått att ni älskar detta spel över allt annat, tyvärr delar jag inte er entuiasm...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Fortfarande:

Skrivet av kebbe_90:

" däremot undrar man hur i helvete de tänkte när de i princip kapar ett spel mitt i med? "
Mitt i? De rundar av efter 12-15h är inte det på tiden tycker du? Eller tycker du att varje del i en trilogi (som dessutom är ett fps) skall vara 60h+ och avslutas utan ett enda frågetecken och därmed utan ett enda lockbete inför framtida delar? Din logik är ju otrolig människa.

Inaktiv

Ja, JohnnyGreed, läs min ovanstående fråga.. du får fan skärpa dig med personangrepp och hålla diskussionen på en något vuxen nivå iaf.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Ja, JohnnyGreed, läs min ovanstående fråga.. du får fan skärpa dig med personangrepp och hålla diskussionen på en något vuxen nivå iaf.

Missade din fråga helt i hettan...

Ok, jag jämför bla. med Cryteks egna FarCry, Stalker, FEAR m.m...

Som jag sagt tidigare så blev jag rätt häpen över slutet på Crysis, upplevde det som kapat... Scripten som jag ogillade i slutet var bla. hämta rätt vapen, fixa den jävla enorma Alien m.m... Samma sak tidigare i spelet, som i mitt tycke kändes helt värdelöst, var det enormt trista kryssandet inuti Alienskeppet...

Vad det gäller personangrepp så blir det lätt så antar jag i hettan och när orden flyger... Tröstar mig dock med att jag knappast är ensam om det...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Skärp dig nu för fan Johnny. Kommer personangripelser mot mig då jag inte sagt ETT enda ord om dig som person, jag försöker hålla alla diskussioner på "en politisk nivå".. fast det går ju inte med vissa barnsliga jävla idioter. Förolämpar du mig så har jag all rätt att förolämpa dig.

Jag säger bara det, VAD FAN JÄMFÖR DU MED FÖR JÄVLA SPEL!?
Crysis ÄR längre, mindre skriptat, mer detaljerat, mer fulländat än något annat spel på 4-5 år. Du har en fruktansvärd dubbelmoral och du beter dig som en jävla idiot.

En fråga bara... Var exakt har jag angripit dig personligen???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

"Detta är vad jag anser, du kan tycka att jag har fel men det är mina åsikter... Uppenbarligen tror du dig själv vara allvetande och guds gåva till mänskligheten... Kan ge dig ett tips, väx upp och inse att alla inte tycker som du..."

Kände jag mig ganska träffad av. Sida 8.

Du får helt enkelt ta och sluta jämföra med gårdagens spel.
STALKER och FEAR var ju långt ifrån lika långt som Crysis på andra sidan.. friheten ligger väl ändå ganska snarlikt i STALKER där spelet även det är väldigt skriptat... och långt ifrån fulländat och så detaljerat Crysis är. FarCry har jag aldrig lirat klart eftersom det kändes alltför linjärt och inte alls roligt... kanske var även för att jag jämförde det med Half-Life 2 som släpptes alldeles samtidigt som FC.

Nej, jämför du med dagens spel så förstår du varför Crysis är som ett messias för många.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

"Detta är vad jag anser, du kan tycka att jag har fel men det är mina åsikter... Uppenbarligen tror du dig själv vara allvetande och guds gåva till mänskligheten... Kan ge dig ett tips, väx upp och inse att alla inte tycker som du..."

Kände jag mig ganska träffad av. Sida 8.

Du får helt enkelt ta och sluta jämföra med gårdagens spel.
STALKER och FEAR var ju långt ifrån lika långt som Crysis på andra sidan.. friheten ligger väl ändå ganska snarlikt i STALKER där spelet även det är väldigt skriptat... och långt ifrån fulländat och så detaljerat Crysis är. FarCry har jag aldrig lirat klart eftersom det kändes alltför linjärt och inte alls roligt... kanske var även för att jag jämförde det med Half-Life 2 som släpptes alldeles samtidigt som FC.

Nej, jämför du med dagens spel så förstår du varför Crysis är som ett messias för många.

Ok... Det var inte direkt riktat mot dig...

Jo jag hajar ju att det finns problem med alla spel, absolut... Problemet med just Crysis som jag upplevde det var framförallt mina egna högt uppskruvade förväntningar...

Som jag sagt tidigare så älskade jag det till en början men tappade mer och mer intresset ju längre jag spelade... Det verkligen gillade med FarCry var att det var rejält långt, iaf. som jag upplevde det??? Spelade rätt intensivt under den perioden och höll nog på ett par veckor...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Det är synd att ni inte klarar av att föra den här diskussionen utan att klanka ner och ta till personangrepp. Trodde min post på sida 4 klartgjorde vad som gällde - men icke.

Berörda parter har fått pm ang. detta.

Tråd låst.

Skriv svar