Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

EA: "I framtiden är nästan alla spel free-to-play"

Inaktiv

Dat smile

Begrepp som hardcoregamers, hardcoretitlar etc är urvattnat, pressat, urvridet och mjölkat.

Angående framtidsvisionen så får det bli en repris på den här
http://www.youtube.com/watch?v=h472NmF1HEQ


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Jag har redan gett upp hoppet på alla jävla skitutvecklare som Ubisoft och EA. Sålänge Paradox Interactive fortsätter på samma bana som dom gör nu så är jag nöjd, samt att jag får mitt årlia Football Manager.

Resten är ju bara rent konsollskit nu för tiden, fattar inte hur folk kan spela dagens spel? Eller har man blivit för gammal? Det är ju bara massa linjära gångar, massa popups som förklarar vilken jävla KNAPP du ska trycka på., Nae USH

Medlem

Om inte vi gamers talar om för spelbolagen vad vi vill ha så kommer vi bara få det säljar nissarna tjänar pengar på snabbt.
Det konstiga med uttalandet är att det låter som ta det för du får inget annat av oss!

Men man ska inte bita den hand som föder dig. Tror de glömt den biten.
OK jag kan tycka att iden med att hela spelet ligger online är helt ok. Men att bara ha f2p spel ? det är verkligen en riktig dålig ide. Men det finns nog en liten marknad för f2p men tror de verkligen att vi spelare är inavlade idioter som bara släpper brallorna och böjer oss fram.

Dags att vi spelare talar om vad vi vill köpa.

PS.
"– Om du kan svepa med fingret är du en gamer"
Nötet som sa detta spelar nog bara på sin iphone..... lol


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Nemo:

"It's in the game"... hmm börjar få skum bismak i munnen när jag säger det.

I framtiden är det alltså "It's in the game.. but you have to pay if you wanna use it"
Inte samma klang..

123
Skriv svar