Medlem

Att behöva nödlanda igen i ett flygplan. Har varit med om det en gång och ja blev riktigt rädd då, inte själva landningen utan att höra kaptenen säga typ "vi har ett problem och vi måste nödlanda"


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Att behöva nödlanda igen i ett flygplan. Har varit med om det en gång och ja blev riktigt rädd då, inte själva landningen utan att höra kaptenen säga typ "vi har ett problem och vi måste nödlanda"

Kan tänka mig. Kaptenen får ju inte låta alltför olugn när något sådant meddelas, och därför vet man ju inte alls hur allvarlig situationen är.

Medlem
Skrivet av Jericho:

Att behöva nödlanda igen i ett flygplan. Har varit med om det en gång och ja blev riktigt rädd då, inte själva landningen utan att höra kaptenen säga typ "vi har ett problem och vi måste nödlanda"

äh så länge motorerna är igång och vingarna sitter fast är det inget att oroa sig för

vad var problemet med flygplanet?


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Donqen:

Överklassen.

:up:. Folk som är styrda av pengar, mycket farliga.

Jag är rädd, framför allt har mycket respekt för människor som vet om att dom inte har fått fulla cirkeln av uppfostran men ändå försöker leva ett normalt liv i samhället. Dom försöker anpassa sig och låtsas vara som alla andra medans dom igentligen vet om vad dom är. Dom är som en tickande bomb, och medans åren kommer gå kommer dom inte orka hålla imot, och till slut kommer något att hända. Jag har stött på många sådana här människor, dom är lätta att genomskåda men man får vara väldigt försiktig av att inte visa det.

Livet fungerar tyvärr inte så att dom som ser farliga ut är farliga och dom som ser ut att vara ofarliga är ofarliga. Snarast tvärtom.

^- Jag är rädd för folk som lider av paranoia och vanföreställningar.

Kanske någon som tar åt sig? :$

Inaktiv

Jag är rädd för nonchalanta och korkade personer...
Alla av oss känner en sådan...


signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

Medlem
Skrivet av Rob:

Jag är rädd för nonchalanta och korkade personer...
Alla av oss känner en sådan...

Jupp, visst gör man det...tyvärr...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

har aldrig gillat ormar.
vet inte om jag är direkt rädd för svamp men tycker dom är jävligt äckliga alla fall

Medlem

Spindlar, ogillar verkligen spindlar. Skulle nog kunna säga att jag är rädd för de små bestarna

...Spindlar... uuh..


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Medlem

Landa flygplan på sädesfält, man ser fanken inte stenarna som finns gömda innan det är för sent, taggtråd kan vara ett gissel också.

Medlem

Diarré i i folkfyllda områden. Bussen, bion, tåget, flygplanet (efter säkerhetsbälte lampan börjat lysa), middagar, gymmet, för/efterfest hos en mindre bekant vän, orientering i urban miljö.

"We can't hold it together chief, it's gonna blow! Sound the alarm, evacuate! Hull damage at 98%!!!"


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Nestor:

Du är ju allt bra dum i huvudet om du leker Fast and the Furious på motorvägen...
Vill man köra fort så rekommenderas Gotland Ring

PS: Hoppas snuten stoppar dig.

Här är han igen, lagens väktare...!

Så fort någon här på forumet gör något som bryter mot lagen så sticker du fram som kärringen bakom knuten...

Jag har ett tips till dig..

Sköt dig själv och skit i andra!

Äh, låt honom fjanta sig bäst han vill. Han är ju uppenbarligen endast ute efter att provocera. Att diskutera med en moralkärring är som att mata forumtrollen.

Vadå provocera? Kör man på en motorväg i 300 km/h och tro att det inte finns någon risk för någon annan så är man just dum i huvudet.

Medlem
Skrivet av El-Dudeerino:

Diarré i i folkfyllda områden. Bussen, bion, tåget, flygplanet (efter säkerhetsbälte lampan börjat lysa), middagar, gymmet, för/efterfest hos en mindre bekant vän, orientering i urban miljö.

"We can't hold it together chief, it's gonna blow! Sound the alarm, evacuate! Hull damage at 98%!!!"

"It's armed now. Press this one, 30 seconds later, POOF! Once its activated, there's no way to stop it."

Jag bara måste:D


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av El-Dudeerino:

Diarré i i folkfyllda områden. Bussen, bion, tåget, flygplanet (efter säkerhetsbälte lampan börjat lysa), middagar, gymmet, för/efterfest hos en mindre bekant vän, orientering i urban miljö.

"We can't hold it together chief, it's gonna blow! Sound the alarm, evacuate! Hull damage at 98%!!!"

"It's armed now. Press this one, 30 seconds later, POOF! Once its activated, there's no way to stop it."

Jag bara måste:D

"You've doomed us all chief,all we can do is sit back and wait the pain out. This is the calm before the plunge"

hahaha, to be continued...:P


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

...att somna med gylfen öppen och hörat ett gnagande ljud, och flickvännen är inte ens i näreten... Ouch!

Medlem
Skrivet av Donqen:

Överklassen.

Menar du dom som är kreativa o modiga att starta ett företag som när det går bra kan anställa dig och sen går i vinst mer än vad just du tycker är rimligt?

Själv säger jag fanatism.

Medlem

Hyfsat rädd för Nestor

123
Skriv svar