"Vem är Jesus?"

Medlem
Skrivet av EliasN:

Innan du börjar håna mig för att jag inte längre orkar tror jag att du ska pröva själv. Du ska veta att det tär på krafterna att sitta kanske två timmar per dag och skriva milslånga inlägg.
Nu har jag iofs tyckt att det har varit kul (och jag har gjort det mycket sen jag fick bredband för några år sedan) men det är jobbigt. När det dessutom allt som oftast är jag som drar i hela diskussionen blir det inte bättre.

Nä, jag undrar om det är rätt sätt att kommunicera sådana här frågor på.

nu när tråden är bumpad och jag faktiskt läste nåt inlägg ur den så måste jag passa på att säga att det är strongt av dig.

Själv gav jag upp för länge sen med att dela min syn på internetforum.
Det är ett otroligt praktiskt format för att göra sin röst hörd, men det handlar i slutändan om argumentation och vem som har rätt (har någon nånsin fel?) än att sitta ner och prata och fundera på den andras budskap.


signatur

thank you, come again

Medlem

Jistaness.

Efter en tid av militära aktiviteter och annan oreda är man tillbaka.
(Upptrappningen av våldet mot utländska styrkor i Afghanistan är en bidragande orsak).

så nu är man tillbaka och kan ägna sig lite mer åt det som skrivs här. Väntar fortfarande på Pm från någon.

Och självklart är jag här för att lyssna, läsa och leverera min syn på saker och ting.

Det är kanske inte den syn som stämmer, men den har ju faktiskt lika stor rätt att tas fram här som vilken annan syn som helst. Så länge vi håller oss till forumets regler.

Väl mött i teckensnittsduellen!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Skriv svar