Betatesta The Mighty Quest for Epic Loot*

Medlem

Nä, det var inte så skoj. Så fort man kommer ut i "världen" märker man direkt att man inte orkar hålla på. Folk på högre level/använt "bättre" valuta tar allt ens guld och själv har man inte en suck i andras slott med bossar osv.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Avstängd
Skrivet av NiC:

Tyvärr inget för mig. Kom till level 8. Det blev aldrig kul!

Blev level 2 och ledsnade, håller mig till diablo 3 och dom spel jag redan lirar.

Väntar hellre på att få spela wildstar, det känns mer tilltalande.

Medlem

Det var lite som med Diablo 3. Det var kul och så en liten stund, men sen när man sett allt insåg man att det inte skulle bli nå bättre och tröddnade snabbt efter några timmar bara.

ELF
Medlem

Och där han man inte få någon nyckel

Men, kunde gissa mig till att det skulle vara som Bitefight. Av vad jag läst ovan så verkar det så i alla fall....

Förr i tiden när man var mindre så spelade man Bitefight. Men till slut så tröttnade jag då jag aldrig hade några pengar att köpa det jag ville för. Försökte skydda mina pengar genom att köpa billiga saker, sälja dem för att sedan ha råd med lite dyrare saker och så höll jag på under några veckor, men fick ändå inte råd till det jag ville ha. Så jag gav upp. Blev ju attackerad så fort attackskyddet tog slut.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

12
Skriv svar