Betatesta Wildstar – hämta nyckel NU!

Medlem

Härligt ! nu håller jag tummarna

Medlem

Då var man inte ensam med en nyckel som var "expired". Man kanske ska ta och chilla lite med att lägga till nyckeln. Är ändå några dagar kvar till helg

Edit:
Från wildstars twitter "We are looking into reports that the Godankey keys are not working. We will update when we have more info."

FZ jag tackar så himla mycket, om det inte hade varit för er hade jag inte fått en nyckel.

mitt ett års väntande är över.

Medlem

YES! Jag fick en nyckel!

Medlem

Fick min nyckel i mailen nu, grymt nice det här

Medlem
Skrivet av Comkilla:

Tack för tipset, men all denna hype för en helgs stress test?
de vette fan.

Förra helgen var jag med men då var inga bgs eller arenor öppna vad jag såg, att spendera flera timmar i startzoner är ingen större hit.
Hade de gett oss färdiga karaktärer för att testa pvp, det hade varit grejer det.
Nån som vet om detta e på g? Tänker ju inte lalla runt i startzoner en helg till iaf.

Du kan börja pvp från med lvl 6 ^^

allt funkade eller funkar, vara dok en dell quest som var valdit buggade och små bg buggar från och till beronde på server. Vet dok inte vad du menar med fast på startingzone jag han lvl up till lvl 20 med min spellslinger shua^^

Medlem

Sidan funkar inte ens för mig

Medlem

OOOPS... THIS CAMPAIGN IS NOT AVAILABLE

PLEASE, TRY AGAIN LATER

Medlem

Fick nyckel och hade expired problemet också, skönt att det verkar vara ett allmänt problem, då blir det nog löst snart.

Medlem
Skrivet av Xilitu:

fick min key nyss.. men står bara " this serial code has expired" :(..

Skrivet av wildstar på twitter för 5 min sen

We are looking into reports that the Godankey keys are not working. We will update when we have more info.

Medlem
Skrivet av Decubal:

OOOPS... THIS CAMPAIGN IS NOT AVAILABLE

PLEASE, TRY AGAIN LATER

Inte så konstigt? Det är en halvtimme efter att nycklarna släpptes.
Det finns nog inga fler nycklar kvar.

Medlem
Skrivet av conthox:

Såatte. Man kan alltså regga flera adresser och därmed få fler chanser?

nä det funkar inte, din ip blir reggad så du kan bara göra det men en mail

Voc
Medlem

Fan vad göööööött Tack FZ för att ni anordnade detta

Medlem

Undra om de skickade ut samma kod till folk? Min slutar med BG62, nån annan som slutar lika?

Medlem
Skrivet av deezel:

Undra om de skickade ut samma kod till folk? Min slutar med BG62, nån annan som slutar lika?

nope

Medlem

Vart är min är den stora frågan, blir långa 24h om ni nu redan verkar få era :C

Medlem

Samma här väntar fortfarande....

Medlem

fick också en men........när jag skriver in koden på mitt nc account står det "this serial code has expired" någon annan med samma problem?

edit: ah, glöm det, ser ut som jag inte var ensam iaf

Medlem
Skrivet av Nimafor:

fick också en men........när jag skriver in koden på mitt nc account står det "this serial code has expired" någon annan med samma problem?

edit: ah, glöm det, ser ut som jag inte var ensam iaf

Precis... du är inte ensam.

Medlem

Verkar som att nycklarna är slut nu =( jag var försent ute antar jag får hoppas på en ny channs nästa vecka då eftersom man är en stolt FZ supporter!


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Jag ids inte lira spelet. Fick en nyckel per mail för ett tag sen, vet inte om det är till denna helg eller om det varit. Men ni kan ju testa. Först till kvarn!

6DAW-886P-VH6B-TRUP-4SEC

Medlem

Lyckades skriva in min email med inget har kommit än

Medlem

Jag har inte fått min kod än har väntat i 49 min.

Medlem

Tack FRAGZONE! Puss

Medlem

Nu kom min nyckel och det gick att skriva in den

Medlem

Min verkar inte ha kommit än.. hmm.

Medlem

min står fortfarande som expired, jaja får väl vänta på att dom fixar det

fick en nyckel och det gick att aktivera den också


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

vad orättvist själv får jag bara expired messet får testa imorrn igen annars får jag skriva till carbine support antar jag

Medlem

Jaaaaa, fick precis min nyckel, spelade stresstestet förra helgen och kan fan inte spelat nåt annat:)

Skriv svar