Fable III tillkännagett

Medlem

I smell yet another turkey...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Konceptet låter ju najs, fast man lär väl knappast sitta på en tron och sedan samtidigt personligen undersöka om flickan är fattig eller inte. Man lär ju behöva en betjänt eller liknande som kan göra det åt en eller om man styr den. Låter ju trivialt om man som konung behöver gå runt och titta in i varje fattighus för att leta efter en flickas familj.

Medlem

Jag hoppas innerligt att det här blir det Fable 2 jag ville ha men som jag inte fick

Medlem

Kommer aldrig, ALDRIG köpa något mer av denne fransman.
Bluff och hype är vad man betalar för. En låda tom luft med voice acting från dagisbarn och några grovarbetare från gatan som gapat i en mikrofon för en låda öl. 8 stycken emotes som involverar att bajsa på sig, leka med dockor, och göra tummen upp som svar för varenda quest. Det finns exakt en quest att göra. Gå hit och slå ihjäl X antal spawns och du får renown, som du har maxat efter 1 timme. Story som är lika intetsägande som en Rocky-strip utan pratbubblor.

Nä, ALDRIG mer från Mästaren av Falsk Marknadsföring.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Jag köpte Xbox360 pga FableII big mistake, nu står den o sammlar dam lixom FableII. Sämmre än första Fable enligt mig iaf.

Jag köpte också Xbox360 för att spela Fable 2. Nu står den och samlar damm, men var helt klart värd varenda slant bara för Fable 2. Fantastiskt spel.

ibland undrar man hur de som gör fable tänker...

btw? bara jag som vet att man kan få hur mycket pengar som helst i fable 2 genom att köpa hyresrätter och fuska med klockan på xboxen? SPOILER hahahah....


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Hur är det, håller spelen ihop eller kan man spela tvåan utan att ha tagit sig igenom ettan? Kanske borde ge det ett försök ändå...

De håller inte ihop direkt, man kan spela tvåan utan att ha lirat ettan.

Sen tycker jag inte att Molyneux gör allt för mycket hype sedan han bad om ursäkt för ett tag sedan, han har lugnat sig en del imo.

Medlem

..ja vem vet, bara det inte blir lika segt som 2an så...

Inaktiv
Skrivet av Vincent_graymore:

ibland undrar man hur de som gör fable tänker...

btw? bara jag som vet att man kan få hur mycket pengar som helst i fable 2 genom att köpa hyresrätter och fuska med klockan på xboxen? SPOILER hahahah....

Jag satte mig i smedjan i 3 timmar och högg och högg. Sedan hade jag pengar och köpte upp det mesta som gick och varvade spelet! Det är nog svårare att få pengar i Fable 1 än Fable 2.

Medlem

personligen så hypade jag skälv om fable 2, till min besvikelse så gav det mig inte det jag trodde det skulle vara, hoppas värkligen om dom fixar coop me detta att, det blir bättre , t,ex lägga in så att din gubbe kan vara mer personlig, och att du kan joina andras spel som din egen char och inte någon henchmen me stats från din char bara.

Medlem
Skrivet av Phobos:

Kommer aldrig, ALDRIG köpa något mer av denne fransman.

Han är engelsman;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Phobos:

En låda tom luft med voice acting från dagisbarn och några grovarbetare från gatan som gapat i en mikrofon för en låda öl. Det finns exakt en quest att göra. Gå hit och slå ihjäl X antal spawns och du får renown, som du har maxat efter 1 timme. Story som är lika intetsägande som en Rocky-strip utan pratbubblor.

Är inte det där ungefär 95% av alla spel som släpps idag? Sorgligt men sant.

Medlem

Kommer det bli möjligt att spela som kvinnlig karaktär?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ooh, Fable 3! Älskade Fable 2 så detta blir ett köp!

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Kommer det bli möjligt att spela som kvinnlig karaktär?

Yes sir

12
Skriv svar