FZ.se blir systersajt till SweClockers.com

Robot
FZ.se blir systersajt till SweClockers.com

Ett nytt kapitel påbörjas när Sveriges bästa spelsajt FZ.se uppgår i det nybildade digitalförlaget Geeks Publishing och får sällskap av välkända SweClockers.com och 99mac.se.


Medlem
FZ.se blir systersajt till SweClockers.com

Spännande!

Medlem

Intressant! Innebär det då att ni skiljer er från PC Gamer, eller hänger dem också med?


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Fan va kul och läsa! detta kan bli otroligt grymt och är nyfiken på vad framtiden har och erbjuda way to go fz!


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Tror det kommer bli perfekt. Gillar både FZ och Sweclockers.

Inaktiv

Är Egmont fortfarande med i leken?

Medlem

Svårt att se det här som positivt då Sweclockers och forumet är i klass med aftonbladet. Hur det här kommer påverka Fz är bara att se.
Kanske lite tidigt med domedagsprofetior men det gör inget att vara beredd på det värsta.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det här tror jag bara är nyttigt för båda parter

Medlem

Låter som en vettigare partner än egmont

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av anon_98854:

Är Egmont fortfarande med i leken?

Nix, FZ.se kommer helt och hållet gå upp i Geeks.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Svårt att se det här som positivt då Sweclockers och forumet är i klass med aftonbladet. Hur det här kommer påverka Fz är bara att se.
Kanske lite tidigt med domedagsprofetior men det gör inget att vara beredd på det värsta.

Sen när blev SC som Aftonbladet?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ni kommer vara kvar Calle & Co?


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Svårt att se det här som positivt då Sweclockers och forumet är i klass med aftonbladet. Hur det här kommer påverka Fz är bara att se.
Kanske lite tidigt med domedagsprofetior men det gör inget att vara beredd på det värsta.

Öh? Det var det mest udda jag läst.
/sweclockare sedan 2003

Medlem

Kommer medlemsskapet här också fungera på SC? Om man saknar konto där, kommer man kunna börja posta i forumet där?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av SajCo:

Ni kommer vara kvar Calle & Co?

Samtliga redaktörer får möjlighet att fortsätta heltidsanställningen hos oss.

Medlem

Hoppas att det är dags för en designuppdatering av sidan då. Jag har aldrig tyckt om den nuvarande designen...

Medlem

Spännande!


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Kommer våra konton och bloggar migreras? Tråkigt om vi ska börja om på noll.


signatur

Burn in the light.

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av redruM:

Kommer våra konton och bloggar migreras? Tråkigt om vi ska börja om på noll.

När vi börjar titta på tekniken blir det givetvis en uppgradering, inte en nollställning.

Medlem

Gillar det inte.

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av Kane:

Kommer medlemsskapet här också fungera på SC? Om man saknar konto där, kommer man kunna börja posta i forumet där?

Det vore smidigt med någon slags gemensam inloggning, men det ligger i så fall en bit fram i tiden.

Medlem

Kanske vi då kan få tillbaka Hover-knappen "Fullskärm" mitt i bilden som tidigare?
(istället för nuvarande plats.. i en förort till Chiles huvudstad).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

fränt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

dmn
Medlem

Säkert positivt detta. FZ kan ju knappast bli sämre iaf.

Medlem

Om PCG fortfarande tillhör Egmont och FZ tillhör Geeks, hindrar det framtida publiceringar av FZ-texter i PCG-tidningen eller ligger det något avtal däremellan?

Medlem

Härligt. Dags att lämna 2000-talsdesignen på båda sajterna och skapa en skalbar och betydligt mer överblickbar modern sajt. Jag ser inga konstigheter med att FZ och Sweclockers kan dela samma webbsajtsplattform.

Medlem

Vi är det sovande folket......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

Jag hoppas verkligen att ni fixar till kommentarssystemet i den kommande versionen! Att skicka nya kommentarer är ju inga problem, men att ändra är en helt annan femma. Det verkar som att ni cachar allt på webbsidan, för ändringarna brukar inte synas förrän efter några timmar eller dagar. I alla fall för min del. Ibland syns ändringarna direkt. Ibland syns de inte förrän den angivna tiden. Sjukt störande! Men om man citerar sig själv eller väljer att redigera igen, så syns ändringarna, men inte i själva kommentarsflödet.

Medlem

Kul! Kanske det blir lite ordning här igen!

Testpilot

Hoppas o ber att ni inte anmanar samma forumsystem som sweclockers.
FZ's system är mycket simplare och bättre enligt mig + betydligt trevligare folk som hänger på FZ

Skriv svar