Första banan i Doom återskapad i Unreal Engine
Borde man inte gjort första banan i Unreal istället?
Högre upplösning på texturer, bättre ljus och högre antal polygoner på statiska objekt (istället för sprites). Men resten av banan är lika kantig som originalet.
Jag tror det skulle bli bättre om man gjorde om allt och istället bara tagit inspiration av layouten från första spelet.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Högre upplösning på texturer, bättre ljus och högre antal polygoner på statiska objekt (istället för sprites). Men resten av banan är lika kantig som originalet.
Jag tror det skulle bli bättre om man gjorde om allt och istället bara tagit inspiration av layouten från första spelet.
Den där slimetexturen är liksom fulare än den som faktiskt används i Doom 1.
Ser inte riktigt nyhetsvärdet. Banan har väl skapats i varenda FPS-motor sedan quake.
Verkligen, men så fort något görs i Unreal 4 så verkar det bli en nyhet, även om kvalitén - mer eller mindre alltid kan ifrågasättas.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.