Aion Beta Key 3-6 Juli

Medlem

Finns gott om PvE spel på marknaden; WoW, LotRO, EQ2, Vanguard mfl. De tre sistnämnda har free trials, så det är bara att prova på.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Aion kör på något de själva kallar för PvPvE. Detta innebär att i The Abyss, som är den gemensamma pvp-zonen, så finns det en tredje faktion som är AI styrd. Det betyder att det finns diverse bossar och gatekeepers i The Abyss, men det blir som sagt ingen riktig PvE. Hur PvEn ser ut utöver detta vet jag inte.

Inaktiv

Okej Aja, då lär man väl a få farma gear i PvP, dock tror jag det kommer finnas en gnutta PvE också Men, jag läste lite Aion FAQ, och som jag förstog det, så är det US servers som öppnar ikväll, och EU imorgon? Kan det stämma ..

Medlem

Pvp ska det vara. så kl 21 ikv, stämmer det?

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Pvp ska det vara. så kl 21 ikv, stämmer det?

Hehe Men, jag är inte säker, på fz.se står det 3 juli, men på ncsoft står det 2 juli. Dock läste jag något om att US servers öppnar 2 juli och EU servers den 3:e. Vi får se

Medlem

Så här står det i FAQ

Citat:

How come the US release date is before the EU one?

The release dates have been slightly skewed by the distributors within the specific regions, not deliberately by us. Tuesdays happen to be the common day that boxes go on shelves in the US, and Fridays are common in the EU.

To make up for it however, we are stretching the EU head-start so that it starts at the same time as the North American one. Retail service servers, in other words, will be live at roughly the same time.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem
Skrivet av Flomer:

Så här står det i FAQ

Citat:

How come the US release date is before the EU one?

The release dates have been slightly skewed by the distributors within the specific regions, not deliberately by us. Tuesdays happen to be the common day that boxes go on shelves in the US, and Fridays are common in the EU.

To make up for it however, we are stretching the EU head-start so that it starts at the same time as the North American one. Retail service servers, in other words, will be live at roughly the same time.

Det där handlar om releasen av spelet och att head-starten i europa startar samtidigt som spelet släpps i usa. Head-start får man tillgång till om man förhandsbokar spelet.
Allt tyder på att det är ikväll kl 21. Be prepared!

Medlem

Aj va dum jag är


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv

Adda min msn, om ni vill ha ventrilo uppgifter, så kan vi sitta där och snacka, bara ni sköter er Min guilds Ventrilo som sagt (2.1.4) Msn finns på min Profil!

Inaktiv

BTW, fått igång det någon? Jag får typ problem, "you have been disconnected" sedan stängs skiten av ?!

Medlem

Fick också you have been disconnected from the server..sen stängs det....dom har väl nått att fixa...bör nog fungera så småningom

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Fick också you have been disconnected from the server..sen stängs det....dom har väl nått att fixa...bör nog fungera så småningom

Det får vi hoppas *håller tummarna*

Medlem

samma problem här

Medlem

Skönt att höra att det inte bara är jag som får problem att connecta

Medlem

Nu händer det inget när man loggar in -_-

Medlem

kom vidare:D kunde välja server, sen åkte jag ur igen:(

Inaktiv

Jag kommer ens inte vidare, btw har ni US eller EU Aion ? =P

Medlem

Står Aion(US) Nu får jag bara "cannot connect to the authentication server"

Medlem
Skrivet av flygandemattan:

Jag kommer ens inte vidare, btw har ni US eller EU Aion ? =P

Jag har US av någon anledning...

Ready to play my ass...

Medlem

har us jag också

Inaktiv

Fått det att funka ?

Medlem

Ne, inte än.

Medlem

den bara står och gör ingenting

Medlem

samma här :/

Medlem

i värsta fall får man testa i morgon

Medlem

Har ni US verisionen måste ni ominstallera till EU (Det står inget alls då) Det görs auto om man avinstallerar och installerar igen (för mig iaf)

Dock så kmr jag inte heller in på spelet med EU... Händer inget på login.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Snabb update från Forumet:

"Hey Everyone -

Please be aware that we are experiencing technical difficulties with the EU auth, we're working right now to resolve the issue. We'll get our EU players in game ASAP!

Thanks,
Liv "

Så vi får vänta.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

frågan är hur länge!

Medlem

Tackar för infot om klienten och dears tekniska problem Quelor.

Inaktiv

Nice ska installera om då

Skriv svar