Aion Beta Key 3-6 Juli

Medlem

Level 11 scout, riktigt roligt ibland då och då. Lirar med en polare. Undrar bara hur man rapporterar in buggar. Hade lite fiskar som simmade runt i luften (och nej, de hade inte vingar).

Spelet känns nästan färdigt, bara lite finputsning kvar.

Medlem

Spelet är ju SJUKT bra ju!! Blir galen att jag inte har sett det här förut, jag heter roxxxy av någon konstig anledning i spelet :D.

Kör som Scout (male) också level 6 om jag minns rätt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Håller med spelet är riktigt bra:D har mage på lv 15:D

Inaktiv

japanese crap

Inaktiv

lvl 12 gladiator hexore

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

lvl 12 gladiator hexore

Grymt! vet du max lvl?

Men hur som helst har jag kommit till en quest som heter nått med cube då man ska hitta en "cube".. lite svårt när jag inte kommer ihåg men var ligger den. Någon som vet?.. har kollat hela mining stället känns det som.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Cuben har man sett men då hade man givetvis inte questet. Kommer inte ihåg så att jag kan förklara dock

Medlem

spelet är verkligen fint grafikmässigt, men är de bara jag som får en touch wow känsla när man spelar? kanske går över senare, är bara lvl 5 warrior!

Inaktiv

Jag tycker spelet är bra, alla manastones, och allting. Enchants är najjs, att man kan maxa med enchants, alltså fler än 1 gång, samt att man kan sälja, typ som att lägga ut på AH, sedan kan folk komma och köpa. Spelar en warrior snart 10 =P även testat alla andra upp till 5+. Grafiken gillar jag med, dock tycker jag det är få attacker som t. ex warrior, blir mest vanliga slag, menmen

Medlem

Spelet är kul so far... Men jag är så äckligt sugen på testa high level pvp/pve. Det är där allt avgörs för mig asså.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Svenorvar:

Cuben har man sett men då hade man givetvis inte questet. Kommer inte ihåg så att jag kan förklara dock

Har hittat den!
Fast nu är jag efter tutty... men nu har jag kommit till ön i mitten som en stad du vet...

Lämnat:

...Och kommit hit!:

Är level 10 nu with da wings!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av QueloR:

Spelet är kul so far... Men jag är så äckligt sugen på testa high level pvp/pve. Det är där allt avgörs för mig asså.

Absolut! (: PvE/PvP i high-levels, det som gäller. Dock måste levlandet vara skoj det med.

Medlem
Skrivet av flygandemattan:
Skrivet av QueloR:

Spelet är kul so far... Men jag är så äckligt sugen på testa high level pvp/pve. Det är där allt avgörs för mig asså.

Absolut! (: PvE/PvP i high-levels, det som gäller. Dock måste levlandet vara skoj det med.

Finns ju massor av videos på youtube där dom kör pvp och sånt. Kul att se :):up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har en level 14 Gladiator och en level 14 Cleric och visst är spelet skoj men tror inte att det håller en längre stund.
Jag tyckte det var för mycket downtime som gladiator då man mer eller mindre fick använda ett bandage efter varje fight efter ett tag.
Striderna är lite väl långa i mitt tycke också. Det där "flytet" infinner sig aldrig i Aion tycker jag. Sedan var kontrollerna när man flyger helt värdelösa, tom under all kritik. Men trots detta så är spelet roligt men frågan är hur länge och hur skoj PVPn är.

Medlem

Så nu har man förhands bokat spelet gilla det verkligen ,
15 Gladiator ^^,

Medlem
Skrivet av Elzior:

Så nu har man förhands bokat spelet gilla det verkligen ,
15 Gladiator ^^,

damn! Vill också ha

alla beta events liksom:O:O


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fick inte igång min beta Något "Gameguard error: 114". Har testat att öppna portar i routern, tillåta programmet och allt som har med NCsoft, Gameguard och Aion att göra och stänga av brandväggen helt. Funkar bara inte...


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Inaktiv
Skrivet av CseRoQ:

Fick inte igång min beta Något "Gameguard error: 114". Har testat att öppna portar i routern, tillåta programmet och allt som har med NCsoft, Gameguard och Aion att göra och stänga av brandväggen helt. Funkar bara inte...

Kör du Windows 7?

Inaktiv
Skrivet av CseRoQ:

Fick inte igång min beta Något "Gameguard error: 114". Har testat att öppna portar i routern, tillåta programmet och allt som har med NCsoft, Gameguard och Aion att göra och stänga av brandväggen helt. Funkar bara inte...

Lite sent svar tyvärr, men troligtvis fixas detta genom att gå in i egenskaperna på genvägen och bocka för "Kör som administratör". Som jag förstår det körs inte GameGuard som en systemtjänst utan behöver ges rättigheter från användaren att böka runt i systemet.

Medlem

Blir det en öppen beta?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Var precis och läste runt på deras forum. Release datum nämns, men inte ett ord om någon öppen beta tyvärr.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Okej, spelet är inte lika intressant för mig nu då jag har sett en gameplay video.. Art directorn lär ju vara runt 10 bast.. :/ Sen gör ju karaktärerna en massa "japanska manga stön" då man attackerar eller tar skada...


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

måste gå att stänga av det jäkla ljudet på något vis

Medlem

*hoppas*


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Vet nån om man kan spela med samma account nästa gång det blir beta? eller måste jag skaffa en ny key?

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

Vet nån om man kan spela med samma account nästa gång det blir beta? eller måste jag skaffa en ny key?

Är ganska säker på att man måste ha en annan key. Om man bokar spelet får man vara med på alla beta events. Så är det iallfall på webhallen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

399:- aj.. - jag vill ju bara pröva spelet.. Trail, snälla?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Grattis! Spela på...

Medlem

Någon mer än jag som förbeställt Aion och som skall vara med på samtliga betas innan releasen inkl den som startar i kväll?


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Har inte bokat spelet men har köpt endast en pre-order box för 50 kr på cdon, där fick jag en beta nyckel för alla events. Måste få till clienten har inte fått den och funka:(

Skriv svar