Medlem

Ohhhh sexigt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

seeda nu också

Inaktiv

väldigt. ge mig!!!!

whoooo do you love? Petah! - George Thurgood

Medlem

Flöt perfekt på high för mig med, men spelet i sig, en axelryckning. Jag som sett fram så mkt, så är det i stort sett precis som far cry=/

Inaktiv
Skrivet av Daven:

Flöt perfekt på high för mig med, men spelet i sig, en axelryckning. Jag som sett fram så mkt, så är det i stort sett precis som far cry=/

Tur för mig att jag aldrig spelade far cry.

med en compaq kunde man bara hoppas på bättre dagar.

Inaktiv

Verkar det svårt? Jag tyckte Far Cry va lite för svårt för mig...


signatur

The more I learn the more I realize what I dont know

Medlem

grafiken i low var faktiskt rätt snygg... men testade allt på high, det laggade men jag såg hur det såg ut då och det var jävligt snyggt

Inaktiv

Oj jävlar an amma vilket lir!

måste dock byta till ett bättre grafik kort.. det hajjar man helt klart nu..

Spelet i sig verkar ballt.. menyerna kan vara lite jobbiga å lära sig i början men det kommer så småning om.

och ja.. det är svårt.. eller någorlunda svårt tycker jag. koreanerna tål en hel del stryk TOM på easy.

det verkar dock inte som att den länkade versionen har sandbox.

Medlem
Skrivet av fomoco_jeppe:

det verkar dock inte som att den länkade versionen har sandbox.

Den jag länkade till har då det, där du installerade det har du en mapp som heter Sandbox2 Installer, efter att du installerat har du "Editor.exe" i Bin32 mappen.

Medlem

Hur tror ni det flyter på min dator har Intel Dual core 3.0gh 8600GT 512mb 1GB i ram

Medlem

Jag får Internet cannot display the webbsite när jag står i kö för att ladda hem demot är det någon som har samma problem?

Inaktiv

tryck bara på uppdatera uppe till vänster.

Inaktiv
Skrivet av Heya:
Skrivet av fomoco_jeppe:

det verkar dock inte som att den länkade versionen har sandbox.

Den jag länkade till har då det, där du installerade det har du en mapp som heter Sandbox2 Installer, efter att du installerat har du "Editor.exe" i Bin32 mappen.

Där ser man ja... tackar tackar

Medlem

Nån som vet hur man använder andra upplösningar än dom som finns i spelet?
Den enda Widescreen upplösningen jag får upp i spelet är 1680x1050. Och den är för hög, skulle vilja ha 1280x800, det skulle funka bättre.

Medlem

Gå in på Mina dokument\My Games\Crysis_SP_Demo och öppna upp game.cfg med anteckningar så ändrar du "r_Height =" r_Width =" till vad du nu vill ha det till.


signatur

<3

Inaktiv

Kan man få veta hur bra dator ni har. Jag har liksom 4 ghs procesor 2gb ram. Ett gut grafick kort har glömt vad det heter. EMn ändå ser spelet ut som skit.

Medlem

Har själv testat det och vad ska man säga det äger:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Hallanolan Du har ett ati radeon 8800PE.
det är ca 100år gammalt. behöves det mera info?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Lagg fritt med 256 mb kort

Medlem

På low ja?


signatur

The King is Back

Medlem

64bit+dx10 fixat genom att ändra V-Sync till Force off eller force on i NVIDIA Control Panel.
Om nån undrar.

Medlem

Heya, är det problem med 64bit versionen i crysis?


signatur

The King is Back

Inaktiv

Tankar ifrån Fileplanet nu


signatur

Veni, Vidi, Vici. Så enkelt är det bara!

Inaktiv

Inge problem med 64bit versionen.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av mixxor:

Har spelat SP-demot nu och det funkar perfekt för mig på High (DX10). Får klockren framerate på näst högsta upplösningen. Körde AA x2 (mer än så blir krävande). Helt utan AA kan spelet kännas lite för kantigt. Trots att datorn själv ville köra på Extra High var detta inte möjligt för bästa spelkänsla. Droppade ganska rejält.

En rekommendation till er där ute: När ni väljer grafikinställningar så kan ni antingen välja allt helt manuellt. eller om datorn väljer den grafik du vill spela. Om du t.ex vill spela på High så välj inte det manuellt, utan be datorn (VIA grafikinstallningar/advance) välja Low/Medium/High/Extra High (I detta fallet High graphics). Då kommer spelet fungera betydligt bättre trots samma inställningar. Detta ser jag som en bugg, så ni tänker på det.

Bli inte besvikna om ni redan nu vet att det inte kommer fungera på High. Spelet gör sig förvånadsvärt snyggt i medium. Samma gäller upplösningarna. I menyn kan det kännas suddigt, Men när du väl spelar så ser det riktigt fint ut!

Mitt rigg:

Geforce 8800gtx
Core 2 Quad 2.4ghz
4Gb RAM
Windows Vista
22" widescreen 2ms

// Mixce!

tackar! ska prova det då blev lite irritarad när det laggade i eldstriderna förut

spec:

core2duo e6600
2gbram
msi 8800ultra
vista 64bits

Inaktiv

joelgbg, du har lite väl lite RAM för 64bit + Crysis, så bli inte ledsen om det hackar.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

flöt på riktigt fint när man fixade grafikinställningarna sj asså? de funkar fint iaf är väl rekomenderat 1,5gb med vista så borde väl räcka med 2gb? iofs mer ram skadar ju aldrig

Medlem
Skrivet av Daven:

Flöt perfekt på high för mig med, men spelet i sig, en axelryckning. Jag som sett fram så mkt, så är det i stort sett precis som far cry=/

Instämmer. Kändes enformigt efter bara några minuter och väldigt likt Far Cry. Känns som Far Cry med en gubbe som kan springa snabbt.

Medlem
Skrivet av joelgbg:

flöt på riktigt fint när man fixade grafikinställningarna sj asså? de funkar fint iaf är väl rekomenderat 1,5gb med vista så borde väl räcka med 2gb? iofs mer ram skadar ju aldrig

Är inte säker men tror de ska va 3gb?!

Medlem

Nej 2gb


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Skriv svar