Medlem

får hoppas att det inte funkar som på sisi iaf. Kan fan inte droppa missiler i launchers när man är dockad. Måste högermarkera och välja ammo ute i space

Medlem

Trinity är släppt. Get it while it's hot!

Medlem

CCP lyckades med en riktig blunder med den patchen. Har man eve installerat på c: Partitionen och använder Windows XP så raderar eve patchen boot.ini filen, vilket resulerar i att Windows inte startar vid reboot. Det är ett riktigt hallå om det på Eve forum nu..

Riktigt klantigt gjort måste jag säga...

Inaktiv
Medlem

Det var alltså därför jag spenderade hela gårddagen med att installera om datorn. Var såhär nära på att köpa en ny hd. Haha snyggt jobbat. Tur att jag inte är obekväm med att installera om, då hade det varit jobbigt.

Medlem

Så....vackert..... *Dräggel*

Medlem

Någon som vet ifall det fungerar att installera eveclassictopremiumpatch45017.exe över en classicupdate om man har installerat på en annan disk än C: \ ?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Om eve är installerat på en annan hårddisk/partition än Windows så är det inga problem med patchen.

Medlem

Det är inga problem med patchen längre. Den är fixad nu såvida du inte har den första som kom ut. Laddar du ner den nu så finns inga bekymmer. Mer än dom vanliga buggarna då förstås..:P

Medlem

Det va endast problem om man installerade innan 5 igår morse i princip

Men har ju dedikerad disk för spel dock så man slipper sånt skit

Medlem

funkar perfekt nu

ser riktigt bra ut! och flyter som smör.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Vågat undocka än då?
*sitter o väntar utanför stationen i sin falcon*

12
Skriv svar