PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Kago1316:

Har äntligen fått mitt Series X. Det tillsammans med ny 4k TV med hdmi 2.1 gör att uppgraderingen från One S på 7 år gammal billig TV med input lag från helvetet känns verkligt next gen för mig personligen. Kul!

Det förstår jag! Jag bytte TV för ett år sedan så jag kan inte påstå att jag ser någon skillnad nu med Series X. Men det var coolt att spela gamla spel med HDR på den nya TV:n.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Kan ju tipsa om att koderna är låsta till den som anmäler sig i tävlingen. Gav bort en här på FZ men det sket sig när det blev massa krångel med elgiganten när att det var "min" kod.

Sedan när? Vidarebefodrade vinnarmailet som hade direktlänken till en polare som köpte under deras andra tävling.

Inaktiv
Skrivet av pinky:

Sedan när? Vidarebefodrade vinnarmailet som hade direktlänken till en polare som köpte under deras andra tävling.

Det var på förra tävlingen dom hade. 5e tävlingen eller nåt. Gick in och kollade nu, står

"OBS! Köpet måste genomföras med samma uppgifter som finns i din anmälan. Om ditt köp inte kan matchas med din registrering, så raderas din order. Koder, eller köp får ej överlåtas, eller säljas vidare."

på hemsida. Dom verkar köra på det med så skulle akta mig för att köpa koder som en del försöker kränga mot betalning.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Det var på förra tävlingen dom hade. 5e tävlingen eller nåt. Gick in och kollade nu, står

"OBS! Köpet måste genomföras med samma uppgifter som finns i din anmälan. Om ditt köp inte kan matchas med din registrering, så raderas din order. Koder, eller köp får ej överlåtas, eller säljas vidare."

på hemsida. Dom verkar köra på det med så skulle akta mig för att köpa koder som en del försöker kränga mot betalning.

Okej, det var på tiden att de faktiskt gjorde något sådant

Medlem

Ja, köp inga koder. Schizo gav mig en kod, sjukt snällt men Elgiganten har nu bannat mig från framtida tävlingar eftersom jag använde hans kod. Lol. Kan inte regga mig för ratchet and clank-utgåvan exempelvis. Så ni som funderar på att köpa andras koder, gör det ej!

Inaktiv

Vinner jag kan jag tänka mig att köpa det genom mitt konto och sedan sälja det för inköpspriset till någon här ( som inte reggat sig för detta ).

Nu tänker ni att jag ska skita i att tävla för att andra ska ha större chans, men jag anmälde mig för jag tänkte jag skulle ha 2 st ps5:or. Men avvaktar nog den andra och har redan anmält mig till tävlingen.

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Vinner jag kan jag tänka mig att köpa det genom mitt konto och sedan sälja det för inköpspriset till någon här ( som inte reggat sig för detta ).

Nu tänker ni att jag ska skita i att tävla för att andra ska ha större chans, men jag anmälde mig för jag tänkte jag skulle ha 2 st ps5:or. Men avvaktar nog den andra och har redan anmält mig till tävlingen.

Varför behöver man två stycken?

Inaktiv
Skrivet av kalaspuffar:

Varför behöver man två stycken?

Jadu, kan vara en liten grabb inblandad i bilden som gärna vill ha en egen

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Jadu, kan vara en liten grabb inblandad i bilden som gärna vill ha en egen

En PS4 är inte tillräckligt för en liten grabb, antar jag?

Inaktiv
Skrivet av kalaspuffar:

En PS4 är inte tillräckligt för en liten grabb, antar jag?

Ursäkta vad hände här ? Vem är du och säger till mig vad jag ska köpa till min grabb ?

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Ursäkta vad hände här ? Vem är du och säger till mig vad jag ska köpa till min grabb ?

Nej jag bara var nyfiken på varför inte en PS4 duger till en liten grabb.

Inaktiv
Skrivet av kalaspuffar:

Nej jag bara var nyfiken på varför inte en PS4 duger till en liten grabb.

Av samma anledning varför en ps4:a inte duger till mig. Så då kan vi skippa denna diskussionen.

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Av samma anledning varför en ps4:a inte duger till mig. Så då kan vi skippa denna diskussionen.

Okej. Lycka till med att skaffa en till PS5 då.

Inaktiv
Skrivet av kalaspuffar:

Okej. Lycka till med att skaffa en till PS5 då.

Tack

Medlem

Något är på gång?
El-Giganten har fått ett ett par ps5 och lottar ut till köparen.
Netonnet har ingen annons på disc edition.
Webhallen har ingen annons alls på ps5.

Kanske en leverans har kommit till Sverige och läggs upp när som helst?


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:

Något är på gång?
El-Giganten har fått ett ett par ps5 och lottar ut till köparen.
Netonnet har ingen annons på disc edition.
Webhallen har ingen annons alls på ps5.

Kanske en leverans har kommit till Sverige och läggs upp när som helst?

Kanske fler Ratchet and Clank-utgåvor som kommit in och de vill försöka kränga dem och därför blockar sidorna för standard-edition?

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Nu finns en chans få köpa PS5 igen via elgiganten.

https://linktr.ee/elgigantengaming

Någon som fått ett glatt besked?

Medlem
Medlem

Hej, ny på forumet men bevakat denna ett tag. Vill meddela att jag precis beställde PS5 med Ratchet och Clank från Webhallen. In och fynda nu

Medlem

Går inte att lägga i varukorgen tyvärr


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Går inte att lägga i varukorgen tyvärr

Prova denna https://www.webhallen.com/se/product/337219-Playstation-5-Kon...
Man måste nog också vara inloggad medlem

Medlem
Skrivet av Crank:

Går inte att lägga i varukorgen tyvärr

Såg att det fanns flera alternativ på Webhallen på PS5 paket

Medlem

Var inloggad och provade alla alternativen men inget gick att lägga i varukorgen tyvärr.

Bara att hoppas på bättre lycka i Elgigantens lotteri.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Verkar som att det försvann 200 PS5-bundles på 20 minuter hos Webhallen, han tyvärr inte heller klicka in ett

Medlem

Den röda bundeln finns fortfarande kvar för mig, +50st.
Ligg på F5, verka komma och gå.

https://www.webhallen.com/se/product/337219-Playstation-5-Kon...

Medlem
Skrivet av Mammutha:

Den röda bundeln finns fortfarande kvar för mig, +50st.
Ligg på F5, verka komma och gå.

https://www.webhallen.com/se/product/337219-Playstation-5-Kon...

Den är slut den med tyvärr. Ändå lite hoppfullt att inte sidan kraschade och det tog cirka 20 minuter, inte 2 innan allt såldes slut. Slutet av fas 1 kanske? Vi får se hur många som hamnar på blocket nu då

Medlem

Så webhallen har tagit sig igenom alla bokningar nu?

Medlem
Skrivet av autumnsong:

Den är slut den med tyvärr. Ändå lite hoppfullt att inte sidan kraschade och det tog cirka 20 minuter, inte 2 innan allt såldes slut. Slutet av fas 1 kanske? Vi får se hur många som hamnar på blocket nu då

Ja nu är givetvis det, när jag skrev så kunde man fortfarande köpa.

Skrivet av Gaara:

Så webhallen har tagit sig igenom alla bokningar nu?

Enligt deras Facebook, ja!

Medlem

Nu börjar elgiganten skicka ut mail ang utlottningen.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Mammutha:

Ja nu är givetvis det, när jag skrev så kunde man fortfarande köpa.

Det var inte meningen att kritisera utan menade mer till alla som inte kollat att det nu är slut

Skriv svar