Diablo 4 vs Dragons Dogma 2
Hej på er.
Sitter just nu och spelar igenom dd2 och känner att det är ett helt okej spel, men att det står och stampar lite.
Köpte häromdagen diablo 4 på rejäl discount och känner att jag hellre vill gå över och spela det.
Samtidigt så har jag typ "ocd" när det gäller att strunta i spel jag påbörjat.
Ni som spelat bägge två, vilket spel tycker ni är roligast/bäst?
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Så otroligt olika spel så svårt att göra en rättivs jämförelse kan jag tycka.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jag hade först kört igenom Dragons Dogma 2 för att sen kunna koncentrera mig bättre på Diablo.
Bra idé faktiskt. Hatar att ha ett spel halvt igenomkört.
AMD Ryzen 5 7600X
Kingston KC3000 1Tb
Jag är raka motsatsen till dig, det är inte mycket jag spelar klart. Som heltidsjobbande förälder med allt vad det innebär är tid det absolut viktigaste för mig så jag skulle säga att om ett spel inte underhåller dig bör du gå vidare. Det finns spel för 199:- som jag fått ut dussintals timmar ur och spel för 699:- som jag avinstallerat efter en handfull. Du kan jobba tillbaka allt som är materiellt men aldrig tid du känner att du lagt på något du inte har kul med.
Detta är dock sett utifrån ett perspektiv från min livssituation och är inte nödvändigtvis tillämpbart för dig. Någonstans kan du kanske själv avgöra vad du helst vill lägga tiden på
Jag är raka motsatsen till dig, det är inte mycket jag spelar klart. Som heltidsjobbande förälder med allt vad det innebär är tid det absolut viktigaste för mig så jag skulle säga att om ett spel inte underhåller dig bör du gå vidare. Det finns spel för 199:- som jag fått ut dussintals timmar ur och spel för 699:- som jag avinstallerat efter en handfull. Du kan jobba tillbaka allt som är materiellt men aldrig tid du känner att du lagt på något du inte har kul med.
Detta är dock sett utifrån ett perspektiv från min livssituation och är inte nödvändigtvis tillämpbart för dig. Någonstans kan du kanske själv avgöra vad du helst vill lägga tiden på
Jag tog ditt råd och avinstallera dd2. Och jag måste säga att jag har dubbelt så kul med d4 😁👍🏻
AMD Ryzen 5 7600X
Kingston KC3000 1Tb
Jag tog ditt råd och avinstallera dd2. Och jag måste säga att jag har dubbelt så kul med d4 😁👍🏻
Kul att höra! Det är alltid tråkigt när man betalat för en produkt som man sedan blir besviken på men ofta är det ändå värt att gå vidare och lägga sin tid på sådant som underhåller en. Gillade själv inte D4 men jag hoppas att det håller i längden för dig