Varning för känsliga tittare!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Asfaltera över 1/6 av världens befolkning för att ett par individer gör något? O_o

kanske inte så bra men man kan ju iaf asfaltera över idioterna till individer som gör något sånt här grymt.
*mår illa*


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Youtube-proffs

Saken är den, visst ser det hemsk ut och det är väldigt hemsk, men de är så dom gör i vissa länder, dom har inga problem med det.

Hur tror ni indier ser på våra slakterier tex?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Saken är den, visst ser det hemsk ut och det är väldigt hemsk, men de är så dom gör i vissa länder, dom har inga problem med det.

Hur tror ni indier ser på våra slakterier tex?

Dom har nog inte så mycket sympati över för pälsfarmarna som gör sådär, det enda indierna lackar över är nog att vi dödar kor

Sen så har väl Sverige (i relation med omvärlden) ganska bra slakterier, med iallafall okej hygien?

Men du har rätt i din poäng, enligt den västerländska kulturen så är det definitivt värre att man plågar ihjäl ett gulligt djur än avrättar en människa på ett offentligt torg, men finns säkert någon kultur där det där är det enda sättet man kan göra på och därmed helt accepterat.

För vad är rätt, och fel... egentligen?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

För vad är rätt, och fel... egentligen?

Jag har facit. Fråga gärna.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Polish:

Saken är den, visst ser det hemsk ut och det är väldigt hemsk, men de är så dom gör i vissa länder, dom har inga problem med det.

vadå tycker du dem ska fortsätta med det ?! : (


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Polish:

Saken är den, visst ser det hemsk ut och det är väldigt hemsk, men de är så dom gör i vissa länder, dom har inga problem med det.

vadå tycker du dem ska fortsätta med det ?! : (

Lär dig förstå vad han skriver, han säger att det är så det går till i industrin (för sånt här händer inte bara i kina) och kommer nog inte ändras, tyvärr tycker vi men det tycker nog inte pälsindustrin :/


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Polish:

Saken är den, visst ser det hemsk ut och det är väldigt hemsk, men de är så dom gör i vissa länder, dom har inga problem med det.

vadå tycker du dem ska fortsätta med det ?! : (

Lär dig förstå vad han skriver, han säger att det är så det går till i industrin (för sånt här händer inte bara i kina) och kommer nog inte ändras, tyvärr tycker vi men det tycker nog inte pälsindustrin :/

nehe, men jag kommer aldrig ändra mig i min uppfattning om dem här personerna .


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Skulle inte sett på filmen, kunde inte se mer på den efter att den utan päls och blodigt huvud tittade in i kameran.

Youtube-proffs
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Polish:

Saken är den, visst ser det hemsk ut och det är väldigt hemsk, men de är så dom gör i vissa länder, dom har inga problem med det.

vadå tycker du dem ska fortsätta med det ?! : (

Absolut inte, men vad ska man göra? Man kan inte påverka allt här i världen tyvärr.

Vissa stammar i Afrika käkar ju fortfarande upp varandra som världens kannibaler, hade man skickat ner ett kamerateam där och filmat det och visat hur de går till så tror jag inte det hade blivit lika stort "tjohej" som de blir av denna film.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Polish:

Saken är den, visst ser det hemsk ut och det är väldigt hemsk, men de är så dom gör i vissa länder, dom har inga problem med det.

vadå tycker du dem ska fortsätta med det ?! : (

Absolut inte, men vad ska man göra? Man kan inte påverka allt här i världen tyvärr.

Vissa stammar i Afrika käkar ju fortfarande upp varandra som världens kannibaler, hade man skickat ner ett kamerateam där och filmat det och visat hur de går till så tror jag inte det hade blivit lika stort "tjohej" som de blir av denna film.

Det har redan gjorts, Cannibal Holocaust

(Fast är en massa annat äckligt med, t.ex så är det flertalet djur som faktiskt dödas i filmen, men det hör till en annan kultur så )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs

Fy fan den filmen såg jag när jag var yngre, jag kunde inte sova på dagar


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

fan! nu börjar man att bli jävlit rasistisk mot kines jävlarna!usch! mådde jävlit illa när man såg det blodiga huvudet och att hunden levde, och sen där när gubb jäveln stog med bägge fötterna på hundstackarens huvud och så rann det blod samtidigt,, man känner jävlit mycket att man vill binda fast kineserna och flå dom levande >:( va kan man göra åt saken? e jävlit glad över att man själv har en tax som har det jätte bra hoppas att kina blir bombat nångång


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem
Skrivet av flaseb:

fan! nu börjar man att bli jävlit rasistisk mot kines jävlarna!usch! mådde jävlit illa när man såg det blodiga huvudet och att hunden levde, och sen där när gubb jäveln stog med bägge fötterna på hundstackarens huvud och så rann det blod samtidigt,, man känner jävlit mycket att man vill binda fast kineserna och flå dom levande >:( va kan man göra åt saken? e jävlit glad över att man själv har en tax som har det jätte bra hoppas att kina blir bombat nångång

vet precis hur du menar. efter den där hemska våldtäkten i säffle, så anser jag att alla säffle-bor bör kastreras.

eeeeeller.......?

Inaktiv
Skrivet av lave:
Skrivet av flaseb:

fan! nu börjar man att bli jävlit rasistisk mot kines jävlarna!usch! mådde jävlit illa när man såg det blodiga huvudet och att hunden levde, och sen där när gubb jäveln stog med bägge fötterna på hundstackarens huvud och så rann det blod samtidigt,, man känner jävlit mycket att man vill binda fast kineserna och flå dom levande >:( va kan man göra åt saken? e jävlit glad över att man själv har en tax som har det jätte bra hoppas att kina blir bombat nångång

vet precis hur du menar. efter den där hemska våldtäkten i säffle, så anser jag att alla säffle-bor bör kastreras.

eeeeeller.......?

hmmm va har säffle me detta att göra? :\


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

jag försökte, på ett ironiskt sätt, påpeka det löjliga i mass-bestraffningar.

jag håller alltså inte med om att man borde bomba kina någon gång med anledning av det en kines har gjort.

EDIT: Och jag var alltså ironisk när jag ansåg att man borde kastrera säffle-bor. jag vet inte ens om någon våldäkt någonsin har begåtts där. jag vill ta det här tillfället i akt att be alla säffle-bor om ursäkt. förlåt, förlåt.

Medlem

Ärligt talat borde dom som gör detta få vara med om samma sak!! Så sjukt och var finns empatin för levande ting?
Vi människor är värst alla kategorier! Stackars djur som måste leva ihop på samma planet som oss.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av lave:
Skrivet av flaseb:

fan! nu börjar man att bli jävlit rasistisk mot kines jävlarna!usch! mådde jävlit illa när man såg det blodiga huvudet och att hunden levde, och sen där när gubb jäveln stog med bägge fötterna på hundstackarens huvud och så rann det blod samtidigt,, man känner jävlit mycket att man vill binda fast kineserna och flå dom levande >:( va kan man göra åt saken? e jävlit glad över att man själv har en tax som har det jätte bra hoppas att kina blir bombat nångång

vet precis hur du menar. efter den där hemska våldtäkten i säffle, så anser jag att alla säffle-bor bör kastreras.

eeeeeller.......?

Håller med dig till 100%.

Mer kastrering åt folket!


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av nagash:
Skrivet av Newguy:

fan dom som håller på me de där borde fan avrättas brutalt me järnklubba. idioter säger ja bara..

Är inte du exact lika dan som de om du vill avrätta dem med en järnklubba? Till alla som skriver: "jag ska avrätta dem" det skulle väll inte göra er bättre en de är.

Du anser med andra ord att snubben som trycker på on/off knappen till elektriska stolen i USA är lika illa som han som sitter i den?

Medlem

förstår för allt i världen inte varför dessa ursäkter till människor måste plåga djuren på det viset.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skriv svar