Danmark-Sverige!!!!

Medlem

lägg ner all sport, varför springa när det finns körkort?
varför sporta när man kan sitta inne och spela Quake?

ååå faaan! nu flög världens största hummla in i rummet, jävla moder natur get the fuck out of here!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av Soulless:

Nästa match borde spelas med den där feta killens huvud som boll! Skulle bli den första fotbollsmatch jag ser från början till slut!

Osmakligt och onödigt. Lugna ner dig. Klart det var dumt som fan - han drack för mycket och flippade (precis som den danske spelaren gjorde innan..). Men det är inget han förtjänar att pryglas eller dö för. Han är liksom du en människa. Förmodligen med en mamma som sitter hemma och är ledsen för att sonen gjort sitt livs misstag.

Smakar gott och helt nödvändigt! Tänk vad kul om matchen går till straffar! Instant replay, slowmotion!!!! Spark på spark och med lite tur en träff i ribban!

Och nej, jag är ingen människa, endast en gud.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Vakterna lät supportrarna springa över hela planen innan dom tog tag i dom..

Ett tips till Danmark: Anställ nya säkerhetsvakter!!!


signatur
Medlem

mja, halva sverige var ju inne på plan och sprang när brasilien spelade på råsunda så det är väl inget speciellt dåligt med danmark...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Bästa matchen någonsin säger jag bara! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

mja, halva sverige var ju inne på plan och sprang när brasilien spelade på råsunda så det är väl inget speciellt dåligt med danmark...

Skillnaden är väl att fansen på Råsunda ville kramas, snubben i Parken (eller vad det nu hette) ville slåss. Men som sagt, säkerheten är kass på många arenor.

Skrivet av IceMan:

ååå faaan! nu flög världens största hummla in i rummet, jävla moder natur get the fuck out of here!

LOL


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Matchen annars var ju fett cool, Danmark tog ju 2 eller 3 mål snabbt som fan när vi fått in 3-1 eller var det 3-0..

Men... så kommer en dansk idot och förstör allt :S


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

är ju faktist synd om DK, en hel nation "lider" av att EN kille sabbar allt :/


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

jo, jag håller med. Fas de flesta säger två:P Paulsen(som slog) och killen som sprang in(öl-mannen?:P). Fast jag säger nog att det är 1,25 snubbars fel de va trots allt han som sprang in som avbröt matchen. Å paulsen "provocerade" fram det?
Hade det nu blivit 4-3 så hade ju danmark iallafalll fått målskillnad, å det tackar man ju inte nej till. Hade vi fått straff så var det ju iallafall tur att inte Henke Larson var med

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

mja, halva sverige var ju inne på plan och sprang när brasilien spelade på råsunda så det är väl inget speciellt dåligt med danmark...

Det hade nog varit lättare att hålla sig för skratt ifall UEFA tilldömt segern till Brasilien i en träningsmatch.

Inaktiv
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av Hwergelmer:

mja, halva sverige var ju inne på plan och sprang när brasilien spelade på råsunda så det är väl inget speciellt dåligt med danmark...

Det hade nog varit lättare att hålla sig för skratt ifall UEFA tilldömt segern till Brasilien i en träningsmatch.

Haha jo det hade varit klockrent.

Synd att en sån match ska sluta så taffligt, men något måste göras åt läktarvåldet. Sen att Danmark skulle ha bättre säkerhet är ju också sant, dom bara stod och tittade på som ett par kommunalare...


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Pansarknekt
Skrivet av WaltX:

Bästa matchen någonsin säger jag bara! :heart:

Liverpool-Milan finalen när liverpool tog igen från 3-0 och slutligen vann på straffar är den bästa matchen jag sett.

Pga dansken som sprang in och matchen dömdes till walkover så känns det tragiskt bara annars var den mycket underhållande. Bästa matchen med landslaget sen dom vann över spanien.


signatur

Ooooh the drama!

123
Skriv svar