Medlem

Minns att jag köpte ett Xbox 360 endast för Mass Effect. Jäklar vilket spel det var då!

Medlem

Aldrig spelat igenom Mass effect men nu jäklar ska jag köra igenom remastern 👌👌

NuZ
Testpilot

Kul att se sitt gamla användarnamn man söp bort inloggen till finnas kvar

Mycket trevlig serie och ska bli kul att spela remastern. Blir väl 13e genomspelningen eller så då


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Redaktör
Ponny

First! (Eller vänta lite nu...)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Började med ettan för något år sedan men sen kom sommaren och det lades på hyllan. Ser verkligen fram emot att köra igenom alla tre

Skrivet av NuZ:

Kul att se sitt gamla användarnamn man söp bort inloggen till finnas kvar

Mycket trevlig serie och ska bli kul att spela remastern. Blir väl 13e genomspelningen eller så då


signatur

Viam inveniam aut faciam

NuZ
Testpilot

Haha 😂

Värre med REmake där jag har typ 1400 resets i livesplit 😅


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Ett av världens bästa spel?

Japp.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Det tog många år innan jag spelade igenom spelet, var så dåliga strider att det var väldigt svårt att fortsätta spela. Men när jag verkligen spelade igenom det gillade jag spelets story och karaktärer skarpt.

Medlem

Läste mitt gamla inlägg och blev glad å mitt yngre jags vägnar. En helg med Mass Effect och glass framför sig låter trevligt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kanonkul! Precis vad jag föreslog - men jag hade gärna sett att ni la till vad ni skulle sagt om spelet idag med!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

jbx
Medlem

Liknande ”PC vs Konsol”kommentarer 2007 som nu


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Ljuva minnen! Satt helt fängslad vid min Xbox 360 då och njöt av spelet. Ser fram emot att lira igenom remastern sen i vår.

Medlem

Det enda lite mindre bra momentet var väl att försöka utforska alla landningsbara områden med MAKO:n och dess kamp att ta sig fram..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Kanonkul! Precis vad jag föreslog - men jag hade gärna sett att ni la till vad ni skulle sagt om spelet idag med!

Det borde vi kunna ordna till nästa gång.


signatur
Skriv svar