Vad sjutton har vi gjort?!

Medlem

jobbigt att man ser sin egen avatar där nere vid snabbsvar, då luras jag att tro att jag har gjort ett inlägg där.

Medlem

Tjaa... Det tar ju ett tag att vänja sig, men då blir det säkert heeeelt OK!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Whoa! Man måste ta sig lite tid till att vänja sig vid nya designen. Tycker det ser fint ut.

Skulle dock vilja ha nyheterna radade upp på första sidan som förrut.

Nice work, keep it up!

Medlem
Skrivet av FoxeN:

jobbigt att man ser sin egen avatar där nere vid snabbsvar, då luras jag att tro att jag har gjort ett inlägg där.

Håller med, jag blir lurad hela tiden

JB
Medlem
Skrivet av W2k:
Skrivet av Bab:

- Översikten över nyheterna klart försämrad. Varför dela upp nyheterna i två fält? Jag kör windos i 1280x1024 och jag ser TRE nyheter utan att behöva börja scrolla neråt. Känns lite dåligt faktiskt. Kommer inte bli lika smidigt längre att läsa eran förstasida.

Prova [http://www.fz.se/nyheter] istället.

Kanske www.fz.se/nyheter borde vara startsida och inte www.fz.se/kludd&reklam ? </elak>

Medlem

Fixa raderknappen! Den försvinner efter ett tag.(för mig iaf)

Medlem

Helt sövveränt!

Medlem
Skrivet av Strogge:
Skrivet av FoxeN:

jobbigt att man ser sin egen avatar där nere vid snabbsvar, då luras jag att tro att jag har gjort ett inlägg där.

Håller med, jag blir lurad hela tiden

Tror fler kanske känner det (inklusive mig). Det är lite lurit när man hela tiden ser sin avatar länst ner

Medlem

Det kommar att ta tid att vänja sig vid det här. Förknippade FZ med syndigt svart men jag detta var inte heller fel!

Test

Inaktiv

Men vad betyder det att nyheterna är i rött och grönt och grått?

Medlem

I like. Much. :>

Medlem

Trevligt! Kommer dock sakna gamla designen lite

Men man får inte hålla kvar i det gamla, förändring är oundvikligt

Medlem

Lite för mycket outnyttjat utrymme i artiklarna, på startsidan är det packat med reklam där och väl inne i artikeln så är det ett stor gapande tomrum istället för att artikeln är bredare.
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1252

Medlem
Medlem

najsigt! men startsidan har för mycket reklam, eller tar för mycket plats.

JB
Medlem
Skrivet av slackern:

Lite för mycket outnyttjat utrymme i artiklarna, på startsidan är det packat med reklam där och väl inne i artikeln så är det ett stor gapande tomrum istället för att artikeln är bredare.
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1252

Precis. Jag tycker den gamla designen är jättebra, för den är enkel, översiktlig, och "tajt", och har sen också samtidigt tillräckligt med "luft" mellan olika saker.

FZ menyn till vänster skulle vara nice om den blev mer kompakt, och om mega "guild wars" reklamen hamnade ovanför siten som förut.

Forumets färgschema får göras om imo! Inläggs backgrunder och färger på "borders" etc. Det skulle vara nice med mer enkelt/harmoniskt färgschema på forumet, dvs inte massa borders etc. Feedback bara imo.

Inaktiv

Heja FZ! Ska inte missa en nyhet på den nya sidan helller!

Medlem

Hihi, gulligt det såg ut nu Gillar nya designen som fan, synd bara att mitt gamla konto är borta (hade ett gammalt inaktivt hotmail inskrivet på gamla fz så jag har inte fått aktiveringsmailet ).

Medlem

Helt underbart faktiskt
Förutom en sak min användare vill inte funka så jag va tvungen o göra en ny.. Länge gått o tänkt att det vore dags o uppdatera den gammla sidan

Medlem

Roligt med nya smilies

Lite jobbigt med ny BBCode Får inte min signatur att funka vid förhandsgranskningar iaf.

Medlem

:evil: Måste klicka i "Lägga till signatur"

W2k
Medlem

Det är mindre reklam nu än på den gamla sajten, procentuellt sett. Då räknar vi inte "reklam" för våra egna artiklar, förstås... men ni som är lite l33t blockar säkert bort det ni inte vill ha med Firefox-extensions.

Radera-knappen försvinner när nån har svarat på ditt inlägg.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Vila i frid
Skrivet av Tony:

:evil: Måste klicka i "Lägga till signatur"

Klicka på spara inställningarna.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:
Skrivet av Tony:

:evil: Måste klicka i "Lägga till signatur"

Klicka på spara inställningarna.

Funkar inte alltid för mig. Inte vid snabbsvar heller.

Edit: Funkar visst vid snabbsvar. Saknar dock funktionen "överstruken text".

Medlem

Jag skapade en länk som det är angett i instruktionerna, men den funkar inte.

Måste man verkligen ha en www-adress? Det gillas inte

Inaktiv
Medlem
Skrivet av W2k:

Radera-knappen försvinner när nån har svarat på ditt inlägg.

Mitt förra inlägg har ingen citerat och jag kan inte radera det inlägget. Verkar som det buggar lite...

EDIT: Såg att du skrev "svarat" och inte "citerat". Men varför kan man inte tabort sitt inlägg närsom?

Medlem

Schysst fast nästan lite för ljust men man vänjer väl sig antar jag.

Medlem
Skrivet av W2k:

Det är mindre reklam nu än på den gamla sajten, procentuellt sett. Då räknar vi inte "reklam" för våra egna artiklar, förstås... men ni som är lite l33t blockar säkert bort det ni inte vill ha med Firefox-extensions.

Men då fyller ju inte reklamen någon funktion, då får ni inte några cash att göra en bra site för... Vore mycket bättre om ni hade ett betalalternativ, jag skulle lätt betala en 100ing eller vad det kan behöva kosta för att minska reklamen!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

Ser väldigt nice ut! Jag älskade den förra designen men denna ser onekligen bra ut. :>

Skriv svar